بیست مهارت مهم برای موفقیت در کسب و کار!!

سرفصل های مهم این مقاله

بیست مهارت مهم برای موفقیت در کسب و کار!!

پیشرفت کردن در هر کاری که هستیم، هم آسان جلوه می‌کند و هم سخت به نظر می‌رسد؛ اما اگر بخواهید، راهش را بلد باشید و مهارت‌های مهم را یاد بگیرید، به زودی پیشرفت خواهید کرد.

در مقاله‌ای که پیش رو دارید تلاش کرده‌ایم بیست مهارت بسیار مهم برای موفقیت را برایتان لیست کرده و توضیح دهیم. ضمن اینکه در برخی از این مهارت‌ها، دوره‌های رایگان و نیز مقالات مفید را معرفی کرده‌ایم که قطعاً کمک‌کننده خواهد بود.

مهارت‌هایی که در زیر گفته‌ایم، همچنین می‌تواند به شما در راه اندازی کسب و کار کمک کند تا بهره‌وری و بازدهی بیشتری داشته باشید.

آماده یادگیری هستید؟ همراهمان باشید!

مهم ترین و کاربردی ترین ایده های داشتن مهارت کسب و کار

با هم بیست مهارت کلیدی برای موفقیت در کسب و کار را مرور می‌کنیم:

مهارت اول: مهارت‌های ارتباطی قوی

یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که هرکس در هر شغلی باید کسب کند، مهارت‌های ارتباطی است. زیرا شامل شخصیت و توانایی ما برای همراهی با همکاران دیگر و متقاعد کردن دیگران برای گوش دادن به ایده‌های ماست.

اگر استعداد فن بیان قوی و یا دست‌به‌قلم خوبی داشته باشیم جه بهتر! اگر هم نداشته باشیم، این مهارت‌ها تا میزان زیادی اکتسابی است و با تمرین و مطالعه می‌توان به آن‌ها دست یافت.

فن بیان قوی امروزه یکی از مهارت‌های بسیار قوی برای هر کسب‌وکار و تجارتی است، هرچه تکنولوژی بیشتر پیشرفت می‌کند، اتفاقاً نیاز به برقراری ارتباط بیشتر هم می‌شود.

دوره رایگان فن بیان برای شماست. روی تصویر زیر کلیک کنید و همین حالا تقویت فن بیان و ارتباطاتتان را شروع کنید:

آموزش فن بیان

مهارت دوم: صبوری و کنترل خود در شرایط بحران

صبوری و توانایی اداره کردن و مدیریت خود در شرایط بحرانی و استرس‌زا، یک توانایی مهم و قوی محسوب می‌شود.

وقتی با موقعیتی مواجه می‌شویم که در آن خونسردی خود را از دست می‌دهیم، نمی‌توانیم برای آن راه‌حل مؤثری پیدا کنیم. بنابراین در هنگام مواجهه مجدد با این وضعیت، بازهم نمی‌توانیم مشکل را پیدا کنیم و این چرخه ادامه پیدا می‌کند.

اما اگر صبور باشیم و با خونسردی به دنبال راه‌حلی برای مسئله بگردیم، دفعات بعدی هم این مسائل به‌خوبی حل خواهد شد.

یک پیشنهاد؛ این مقالات را بخوانید:

و  البته در دوره رایگان نیلوفر مرداب شرکت کنید! (کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید)

دوره نیلوفر مرداب رایگان | مدیریت کسب و کارها در بحران های غیرمنتظره

مهارت سوم: عمل گرایی!

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های بین انسان‌های موفق با افراد ناموفق، همین عمل گرایی است. افراد عمل گرا سریعاً ایده‌هایشان را به عمل تبدیل می‌کنند؛ در این راه یا موفق می‌شوند و به اهدافشان می‌رسند و یا شکست خورده، تجربه کسب کرده و فوراً به دنبال ایده‌های بعدی‌شان می‌روند.

پس عمل گرا باشید تا کامرا شوید! اما چگونه عملگرا شویم؟ می‌توانید از دوره فوق‌العاده عملگرایی و قدرت اراده که تاکنون بیش از هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند کمک بگیرید!

مهارت چهارم: توانایی همدلی و انتخاب بهترین زمان برای اینکار

 

همدلی به ما این امکان را می‌دهد که با دیگران روابطی ایجاد کنیم و با گذاشتن خود به جای دیگری، طرز تفکر و بینش افراد را پیش‌بینی کنیم

مهارت همدلی یعنی اینکه خود را جای طرف مقابل بگذاریم.

همدلی یا هم‌احساسی درک احساس و فهم تجربه حسی دیگران با توانایی دید از نگاه آنها و قراردادن خود در جایگاه آنها است.

همدلی به ما این امکان را می‌دهد که با دیگران روابطی ایجاد کنیم و با گذاشتن خود به جای دیگری، طرز تفکر و بینش افراد را پیش بینی کنیم.

تیلور از متخصصان فنون مذاکره توصیه می‌کند: پیشنهاد کمک، حمایت، همدردی و بازخورد در زندگی کاری روزانه خود را ارائه کنیم.

اما این کمک باید انسان دوستانه و بدون چشمداشت باشد. در غیر این صورت جلوی رشد و پیشرفتمان را خواهد گرفت.

هاکت؛ نظریه پردازی دیگر هم به ما یادآوری می‌کند که افراد همواره سیاه و سفید نیستند و برای داشتن روابط مؤثر با دیگران ما باید همدردی و حمایت خود را به آنها نشان دهیم.

در نظر داشته باشیم، زمان این ابراز محبت و حمایت بسیار مهم است.

بهترین زمان برای همدلی هنگامی است که شخص یا شرکت با چالشی مواجه شده است و ما می‌توانیم برای برون رفتن از این چالش به آنها کمک کنیم.

خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می‌شود:

مهارت پنجم: مهارت گوش دادن فعال

شنیدن و گوش دادن دو چیز متفاوت هستند. همه افراد توانایی شنیدن دارند.

اما هرکسی مهارت گوش دادن ندارد. در مهارت گوش دادن چنان قدرتی نهفته است که به واسطه آن می‌توان از بسیاری از موانع گذشت، افراد زیادی را در اختیار داشت و در انزوای ناخواسته روزگار نو درگیر نماند.

مدیر موفق فردی است که علاوه بر چیزهایی که می‌شنود با گوش دادن درست یا شنود مؤثر اطلاعات دقیق‌تری را برای تصمیم‌گیری و حل مسئله جمع‌آوری کند و یا به فکرها و مفاهیم جدیدی دست یابد که هرگز به خودی خود نمی‌توانست فکرش را هم بکند.

مثال معروفی است که می‌گوید خدا به ما دو گوش داده و یک دهان تا به جای بیشتر حرف زدن، بیشتر گوش کنیم! به دست آوردن مهارت گوش دادن فعال، نیازمند تمرین زیادی است.

مهارت ششم: علاقه خالص به دیگران

اکثر مردم، تفاوت علاقه واقعی با تصنعی را متوجه می‌شوند. بهتر است برای ایجاد تعامل سازنده با دیگران، از پرسیدن سؤالات فلسفی و متفکرانه، پرهیز کنیم و راه‌های ساده‌تری را برای این کار بیابیم.

نام ها، تاریخ‌ها و حوادث مهم زندگی را به خوبی به خاطر بسپاریم…

مهارت هفتم: انعطاف پذیری

دوست‌داشتنی بودن یا داشتن یک شخصیت موجه، ویژگی‌هایی نسبی و به شدت وابسته به شرایط است. افرادی که به طور عالی ارتباط برقرار می‌کنند توانایی بالایی برای تغییر دادن شرایط و وضعیت در زمان‌هایی که واقعاً نیاز است، دارند.

انعطاف‌پذیری ضرورتاً خود مشکل را برطرف نمی‌کند اما به فرد این توانایی را می‌دهد تا مشکلات را پشت سر بگذارد، لذتی را در زندگی (حتی در شرایط سخت) پیدا کند و عوامل تنش‌زای بعدی را بهتر تحت کنترل درآورد. انعطاف‌پذیری را می‌توانیم با تلاش و کسب مهارت‌هایی در خود افزایش دهیم.

انعطاف‌پذیری تا حدی هم به بعضی عوامل که تحت کنترل فرد نیستند مرتبط است مثل سن، جنس و میزان مواجهه با آسیب.

اما انعطاف‌پذیری در تمام آدم‌ها با تلاش و کوشش قابل‌دستیابی است انعطاف‌پذیری یعنی اینکه ما بتوانیم در هر شرایطی تصمیماتی برای آن لحظه بگیریم.

این به ما کمک می‌کند تا خود را با شرایط گوناگون وفق دهیم. اصطلاحاً اگر بتوانیم باورها و قوانین خود را مثل یک فنر “خم” کنیم، به‌طوری‌که شکل اصلی خود را هم حفظ کند، ما یک شخص انعطاف‌پذیر محسوب می‌شویم.

مهارت هشتم: مهارت شروع کسب کار!

شاید با دیدن مهارت اول تعجب کرده باشید؛ اما شروع کسب‌وکار هم یک مهارت است. مهارت شروع کسب‌وکار خود می‌تواند شامل توانایی‌های مختلفی باشد که برای راه‌اندازی و مدیریت یک کسب‌وکار تازه اهمیت دارد. این مهارت‌ها می‌توانند شامل توانایی‌های زیر باشند:

  1. تشخیص فرصت‌های کسب‌وکار
  2. برنامه‌ریزی و تعیین اهداف کسب‌وکار
  3. تهیه برنامه کسب‌وکار و تعیین راهبردها
  4. آشنایی با فرآیند شناخت مشتریان و بازارها
  5. تعیین نقطه قوت و ضعف کسب‌وکار
  6. مدیریت مالی و بودجه‌بندی
  7. تعیین نوع بازار مقصد و استراتژی بازاریابی
  8. ایجاد شراکت‌ها و شبکه‌سازی با تأمین‌کنندگان
  9. طراحی و توسعه محصول
  10. قراردادن یک تیم مؤثر روی پایان کار

البته این فقط چند مورد از مهارت‌های لازم برای شروع و مدیریت یک کسب‌وکار هستند. همچنین در نظر داشته باشید که توانایی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز به وسعت کسب‌وکار و دغدغه‌های مختلف وابسته است.

مهارت نهم: قضاوت صحیح

قضاوت خوب، یک مهارت کلیدی است که مستقیماً از یادگیری، گوش دادن به دیگران و مشاهده پدیده‌های اطراف به دست می‌آید و به ما این امکان را می‌دهد که دوستان و همکاران خود را انتخاب کنیم، واکنش‌ها و پاسخ‌ها را مشخص کنیم و تصمیمات صحیح بگیریم.

یک ضرب المثل هست که می‌گوید: قضاوت و پیش‌داوری درباره یک شخص، مشخص نمی‌کند او کیست؛ مشخص می‌کند ما کیستیم…!

مهارت دهم: مهارت‌های مذاکره و متقاعد کردن دیگران

 

آیا توانایی قانع کردن دیگران ذاتی و ارثی است؟ خیر! با تمرینات ویژه می توان به دستش آورد!

مهارت‌های مذاکره، اکنون نسبت به گذشته اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

اکنون با رقابتی‌تر شدن تقریباً همه مشاغل، هم فروشندگان و هم خریداران برای دستیابی به نتایج برد-برد به مذاکره نیاز دارند.

شاید هرکدام از ما در زندگی و کسب و کارمان فرصتی داریم تا محصول، خدمت یا ایده‌مان را به افراد مختلف بفروشیم.

چه برای راه اندازی یک خرده فروشی لباس، چه برای تبلیغ خدمات و چه برای ترفیع گرفتن و پیشرفت کاری، لازم است ما بتوانیم یک بحث قانع کننده و قوی راجع به اینکه چرا ما یا محصولات و خدماتمان بهترین هستند با مشتریان داشته باشیم. توانایی قانع کردن دیگران مهارتی است که با تمرینات ویژه می‌توان به آن دست پیدا کرد.

برای متقاعدسازی و مذاکره، این مقالات را بخوانید:

مهارت یازدهم: طناز بودن!

چه کسی از خنده لذت نمی‌برد؟ خنده یعنی از بین برنده‌ی تنش‌ها و درگیری‌ها!

اگر بتوانیم تنش‌ها و استرس‌ها را با ایجاد حس طنز، از بین ببریم، در کارمان حتماً پیشرفت خواهیم کرد. استرس و تنش، عامل عدم تمرکز است.

وقتی با خنده و خوش رویی با مسائل برخورد کنیم، می‌بینیم که مسائل هم ساده‌تر می‌شوند. امتحانش ضرری ندارد!

مقاله زیر در همین رابطه نوشته شده و حاوی نکات بسیار جذابی است:

چطور شوخ طبع باشیم و دیگران را بخندانیم؟

مهارت دوازدهم: آگاهی داشتن از مخاطبین!

دانستن اینکه چطور، چه زمانی و چه چیزی را باید به دیگران بگوییم، خیلی مهم است. به عنوان مثال، اگر کسی به تازگی شغلش را از دست داده باشد،

احتمالاً زمان خوبی برای صحبت ما با او و تبلیغ در مورد کار نیست.

مساله آگاهی داشتن از مخاطبان پیش‌پاافتاده به نظر می‌رسد، یکی از دلایل اصلی آن این است که مردم دائماً با هم در تماس‌اند.

در تماس بودن، با آگاهی داشتن فرق می‌کند. این را یادمان نرود!

مهارت سیزدهم: صداقت داشتن

جمله معروفی هست با این مضمون: ” صداقت بهترین سیاست است ” صداقت در ایجاد اعتماد میان همکاران ضروری است.

افراد می‌خواهند با کسانی کار کنند که می‌دانند می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند و صداقت اساس هر رابطه‌ای است، به خصوص در تجارت.

حتماً مقاله 11 دلیل اهمیت صداقت داشتن و گفتن حقیقت را مطالعه کنید، چون مطالب مفیدی در آن قرار داده شده است.

مهارت چهاردهم: یادگیری زبان بدن

اهمیت زبان بدن احتمالاً به اندازه کافی مورد تاکید قرار نگرفته است، در حالی که بیشترین سهم از ارتباطات ما را تشکیل می‌دهد.

واقعیت این است که ما همیشه با مردم ارتباط برقرار می‌کنیم، حتی زمانی که صحبت نمی‌کنیم. آگاه بودن از حرکات، بیان‌ها، حالات، صدا و ظاهر، می‌توانند به میزان زیادی به مهارت‌های ما آسیب رسانده یا کمک کنند.

مقالات زیر در همین رابطه به شما کمک می‌کند:

می‌توانید در دوره کاربردی و کاملاً رایگان زیر شرکت کنید:

دوره چطور جذاب باشیم؟ بیست مهارت برای موفقیت در کار و زندگی

 

مهارت پانزدهم: توانایی حل مسئله!

توانایی حل مسئله به عنوان یک مهارت اساسی برای موفقیت در کسب و کار بسیار مهم است. در هر کسب و کاری، با مواجهه با چالش‌هایی مواجه می‌شویم که برای رسیدن به راه‌حلی مناسب برای آن‌ها، نیاز به توانایی حل مسئله داریم. توانایی حل مسئله، به ما کمک می‌کند تا با شناسایی مسئله و تحلیل آن، به دنبال راه‌حلی مناسب برای آن بگردیم. این توانایی ما را قادر می‌سازد تا به طور خلاقانه و مبتکرانه به مسئله نگریسته و به دنبال راه‌حل‌هایی باشیم که برای دیگران غیرممکن به نظر می‌رسد.

از طرفی، در کسب و کارهای موفق، شرایط همیشه پایدار نیستند و برای رسیدن به موفقیت، باید با چالش‌های مختلفی مواجه شویم. این چالش‌ها می‌توانند شامل مشکلات مالی، عدم تقاضا برای محصولات و خدمات، رقابت شدید با شرکت‌های دیگر و … باشند.

توانایی حل مسئله، یکی از مهم‌ترین توانایی‌های انسان‌هاست که موجب پیشرفت در قرن‌ها زندگی بشریت شده!

برای پیشگیری و حل این چالش‌ها، نیاز به توانایی حل مسئله داریم. با استفاده از این توانایی، ما می‌توانیم راه‌حل‌هایی را برای مشکلات پیدا کنیم و با تغییر و بهبود راه‌حل‌های موجود، به رشد و توسعه کسب و کار کمک کنیم.

بنابراین، می‌توان گفت که توانایی حل مسئله برای موفقیت در کسب و کار بسیار ضروری است. با استفاده از این توانایی، ما می‌توانیم به دنبال راه‌حل‌هایی باشیم که برای دیگران غیرممکن به نظر می‌رسد.

مهارت شانزدهم: توانایی‌های رهبری

اگر ما می‌توانیم به اعضای یک تیم انگیزه بدهیم، به اطرافیان خود کمک کنیم تا بهتر کار کنند، به زیردستان خود نفوذ داشته باشیم به نحوی که آنها داوطلبانه و با رغبت به وظایفشان عمل کنند، دانش و اطلاعات لازم را فراهم می‌کنیم و چشم انداز سازمان را تعیین کنیم،

می‌توانیم بگوییم ما توانایی یک رهبری خوب را داریم!

پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را بخوانید:

مهارت هفدهم: توانایی کنترل استرس و اضطراب

 

آیا می‌دانید توانایی مدیریت اضطراب و استرس چقدر برای موفقیت در کسب‌وکار ضروری است؟

اضطراب و استرس از جمله مسائلی هستند که بسیاری از افراد در زندگی روزمره با آنها مواجه می‌شوند. اما برای افرادی که در حوزه کسب و کار فعالیت می‌کنند، کنترل این احساسات بسیار ضروری است.

در حوزه کسب و کار، فشارها و تحولاتی که در سطح شغلی رخ می‌دهند، می‌توانند به شدت تأثیرگذار باشند. در مواجهه با چنین شرایطی، کنترل اضطراب و استرس می‌تواند به عنوان یک مهارت مهم برای موفقیت در کسب و کار محسوب شود.

هنگامی که فرد قادر است تا به خوبی با این احساسات مواجه شود، می‌تواند برای خودش و برای کسب و کارش، محیطی پایدار و مؤثر ایجاد کند. به علاوه، فردی که توانایی کنترل استرس و اضطراب را دارد، بهترین تصمیمات را در شرایط فشار زیاد می‌تواند بگیرد. این امر باعث می‌شود تا به راحتی با موانع روبرو شود و راه‌حل‌هایی ارائه کند.

پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید:

مهارت هجدهم: توانایی حمایت از دیگران و ایجاد انگیزه در آن‌ها

افراد تمایل دارند تا به آنها توجه شود. فارغ از اینکه چه کسی هستند یا تا چه حد انسان موفقی بوده‌اند.

با نشان دادن حمایت به شکل تشویق، می‌توانیم کسی را در مسیر درست قرار دهیم یا آن‌ها را در مسیر درست نگه داریم.

نه تنها باید کارکنان خود را تحسین کنیم و به رسمیت بشناسیم، بلکه باید در دسترس باشیم و شادابی و نشاط به آنان تزریق کنیم.

در پایان ذکر این نکته لازم است که کارگران و کارمندانی که عوامل و فاکتورهای انسانی را درک می‌کنند و تأثیر و نقش خودشان در سازمان را می‌دانند، بهره وری بالاتری هم دارند.

به این ترتیب وفاداری و مشارکت آنها هم افزایش می‌یابد.

امروزه بسیاری از ما در دو دنیا، دنیای واقعی و دیجیتال زندگی می‌کنیم. باید دقت کنیم که مهارت‌هایمان هم با هر دو سازگاری داشته باشد

مهارت نوزدهم: اعتماد به نفس و عزت نفس

به طور کلی، اعتماد به نفس و عزت نفس به عنوان دو مهارت بسیار مهم در هر زمینه‌ای شناخته می‌شوند، به خصوص در کسب و کار. اما چرا؟

  1. قدرت گرفتن از شرایط شکست احتمالی: شروع کسب و کار همواره با شرایط دشوار و ریسک‌های بالایی همراه است. وقتی که اعتماد به نفس داشته باشید، قادر خواهید بود در هر شرایطی که با آن مواجه شوید، قدرت و استواری حفظ کنید و از شرایط احتمالی، قدرت گرفته و به طور مؤثری با شکست‌ها مقابله کنید.
  2. خلاقیت و ایده‌های تازه: اعتماد به نفس به شما امکان می‌دهد که با ایده‌های جدید و نوین به طور خلاقانه روبرو شوید و طرح‌هایتان را به حداکثر بازدهی برسانید.
  3. مدیریت و رهبری: با اعتماد به نفس و عزت نفس، شما می‌توانید رهبرانه رفتار کنید و تیم‌های خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید. به دلیل این که شما نسبت به کسانی که رهبرانه رفتار می‌کنید، اعتماد به نفس دارید، همکاران شما بیشتر به شما احترام می‌گذارند و کارشان را درست انجام می‌دهند.

در نتیجه، مهارت‌های اعتماد به نفس و عزت نفس به شما امکان می‌دهند تا با شرایط دشوار مواجه شوید، خلاقانه و با هوش، مدیریت کنید و یک رهبر خوب و خودمانی باشید.

پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید:

شما دوستان عزیز می‌توانید با شرکت در دوره علمی و کاملاً کاربردی زیر، عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفستان را بهبود ببخشید:

بسته جامع اعتماد به نفس | بیست مهارت مهم برای موفقیت در کسب و کار

مهارت بیستم:توانایی شبکه سازی

مسیر موفقیت در کسب و کار بدون توجه به مهارت شبکه‌سازی سخت و ناموفق خواهد بود. در ادامه به چند روش خلاقانه برای بهره‌برداری از این مهارت در کسب و کار می‌پردازیم:

سعی کنید دیدار خود را با دیگران در محیط‌های کاری بیشتر کنید؛ با ملاقات و ارتباط با مردم در شبکه‌های کاری، می‌توانید ارتباط‌هایی بیشتری برقرار کنید که به تجارت شما، درآمد و افزایش مشتریانتان کمک کند و بتوانید وارد بازارهای جدید شوید.

با حضور در رویداد‌ها و نشست ها و پنل های تخصصی، می‌توانید با افرادی که در صنعت شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنید و تجربیات فراوانی کسب کنید.

مهم‌ترین نکته این است که شبکه سازی نیاز به تلاش همه جانبه دارد. تعریف کردن هدف مشخص، نوآوری در پیشرفت و مقاومت در برابر ناکامی همیشه باید بخشی از اهداف شما باشد. به عبارت دیگر، برای موفقیت به مهارتهایی نیاز دارید که بتوانند اتصالات شما با دیگران را قویتر کنند و بتوانید از فرصت‌های زیادی که در دنیای کسب و کار وجود دارد، استفاده کنید.

برای شبکه سازی، می‌توانید روی یکی از حرفه‌ای‌ترین و علمی‌ترین دوره‌هایی که وجود دارد حساب کنید، با کلیک بر روی تصویر زیر:

دوره شبکه سازی | بیست مهارت برای موفقیت در کسب و کار

بهترین روش های کسب مهارت برای توسعه کسب و کار چیست؟

برای توسعه کسب‌وکار، همیشه بهترین روش این است که به مهارت‌های لازم برای رشد کسب‌وکار خود بپردازید. در ادامه چند روش برای کسب و توسعه مهارت‌های موردنیاز در کسب‌وکار ذکر می‌شود:

۱- مطالعه و تحقیق: از مهم‌ترین روش‌های کسب مهارت برای توسعه کسب‌وکار است. با مطالعه و تحقیق درباره صنعت و بازار خود، می‌توانید بهترین راه‌کارها و راه‌های موفقیت در آینده را برای کسب‌وکار خود شناسایی کنید.

۲- شرکت در دوره‌های آموزشی: شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط با کسب‌وکار شما، می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرید و به توسعه کسب‌وکار خود برسید.

۳- ارتباط با افراد موفق: ارتباط با افراد موفق می‌تواند کاملاً رایگان و با صرف اندکی انرژی و دقت، تجربیاتشان را منتقل کند و باعث شود از صرف هزینه‌های سنگین برای کسب تجربه، جلوگیری شود.

سخن پایانی مقاله مهارت‌های مهم برای موفقیت در کسب وکار

در نگاه اول، کسب و کار ممکن است به نظر شما چیزی پیچیده و دشوار به نظر برسد، اما در واقع، با رعایت بیست نکته مهم برای موفقیت در کسب و کار که در این مقاله بیان شد، همه موفقیت‌ها در دسترس خواهند بود.

در اینجا، شما با بیست تاکتیک حیاتی و اثبات شده که باعث موفقیت در کسب و کار می‌شوند، آشنا شدید. اگر این بیست تاکتیک را به صورت صحیح پیاده کنید، شما موفقیت و رشد خود را به سمتی خواهید برد که تصورش را هم نمی‌کنید.

در این مدرسه، کسب‌وکارتان را در 100 راه‌اندازی می‌کنید!!

روی تصویر زیر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان بگذاریم:

مدرسه کسب و کار | راه اندازی و به سود رساندن بیزینس در 100 روز

netpydar

netpydar

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۳۷ دیدگاه دربارهٔ «بیست مهارت مهم برای موفقیت در کسب و کار!!»

  1. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز

    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید.

    بهتون تبریک میگیم که تصمیم گرفتید با آموزش، آگاهانه تر زندگی کنید.

    بیشتر ازیک نفر

  2. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز

    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید.

    بهتون تبریک میگیم که تصمیم گرفتید با آموزش، آگاهانه تر زندگی کنید.

    بیشتر ازیک نفر

  3. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز

    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید.

    بیشتر ازیک نفر

  4. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز

    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید.

    بیشتر ازیک نفر

  5. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز

    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید.

    بهتون تبریک میگیم که تصمیم گرفتید با مطالعه آموزش، آگاهانه تر زندگی کنید.

    بیشتر ازیک نفر

  6. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز
    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید؛ بله بله
    برای دسترسی به دوره اعتماد به نفس کافیست از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.
    دوره اعتماد به نفس
    بیشتر ازیک نفر

  7. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که همراهمون هستید و دغدغه آموزش و یادگیری دارید.
    مدرسه کسب و کار برای هر فردی که دغدغه ایجاد و گسترش کسب و کار شخصی اش را دارد مفید بوده و اصلا محدودیت سنی نخواهد داشت.
    بهتون پیشنهاد می کنیم فرم مشاوره داخل صفحه را پر کرده تا وقت مشاوره تلفنی جهت رفع ابهاماتتون برای خود رزرو نمایید.
    این مشاوره صرفا برای تهیه دوره نیست؛ بلکه یک مشاوره رایگان شخصا برای شماست تا ادامه مسیر کسب درامدتون رو تو ذهنتون روشن و شفاف کنه؛ حتی ممکنه در انتهای دوره بهتون پیشنهاد کنه این دوره برای شما مفید نبوده و بهتر هست از طریق دیگری جز کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار شخصیتون، کسب درامد کنید
    یشتر ازیک نفر

  8. با سلام و درود
    با تشکر فراوان
    بی نهایت ممنونم از این مقاله بسیار بسیار کاربردی و عالی که زحماتت و وقت زیادی برای تدوین و طراحی و نوشتن آن صورت گرفته است
    بیشتر ازک نفر باشیم

  9. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز

    خوشحالیم که در مسیر رشد فردی قدم برداشته و بیشتر ازیک نفر شدید.

    مرسی که نظرتون رو با عموم و با ما به اشتراک می گذارید.

    بیشتر ازیک نفر

  10. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز

    خوشحالیم که در مسیر رشد فردی قدم برداشته و بیشتر ازیک نفر شدید.

    مرسی که نظرتون رو با عموم و با ما به اشتراک می گذارید.

    بیشتر ازیک نفر

  11. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز

    خوشحالیم که در مسیر رشد فردی قدم برداشته و بیشتر ازیک نفر شدید.

    مرسی که نظرتون رو با عموم و با ما به اشتراک می گذارید.

    بیشتر ازیک نفر

  12. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید.
    بیشتر ازیک نفر

  13. جالبه که در مورد مهارت های مورد نیاز موفقیت در کسب و کار بیشتر از یک حداقل یک دوره داره و این خودش یعنی تحقق شعار بیشتر از یک بودن

  14. محمدعلی دانش اندر.

    سلام و وقت بخیر

    خیلی ممنون بابت این مقاله پرمحتوا و آموزشی که پر از سر نخ بود

    منبع آموزشی یا دوره ای برای یادگیری و تقویت حل مسئله میشناسید یا دارید؟ چون واقعا مهارت بسیاری مهم و کلیدی ای هست.

    خیلی ممنون از تیم بیشترازیک

  15. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که اهل مطالعه مقالات آموزشی هستید؛ تبریک به شما
    رضایت و همراهیتون باعث افتخار ماست؛ ممنونیم که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
    بیشتر ازیک نفر

  16. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که اهل مطالعه مقالات آموزشی هستید؛ تبریک به شما
    رضایت و همراهیتون باعث افتخار ماست؛ ممنونیم که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
    برای دسترسی به دوره حل مسئله کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید.
    دسترسی به دوره حل مسئله
    بیشتر ازیک نفر

  17. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    خوشحالیم که همراهمون هستید و به آموزش و یادگیری علاقه مندید؛ موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  18. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز
    خوشحالیم که به فکر رشد فردی خود هستید؛ مرسی که نظرتون رو با ما به اشتراک می گذارید.
    بیشتر ازیک نفر

  19. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    چه خوب که اهل رشد و آگاهی هستید؛ خوشحالیم که تو جمع بیشتر ازیکی ها هستید.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  20. خیلی مقاله خوبی بود و یک پیشنهاد برای ساخت شبکه ارتباطی :
    اگر امکانش رو دارید از فضاهای کار اشتراکی استفاده کنید.

  21. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    خوشحالیم که اهل مطالعه مقاله هستید؛ امیدواریم در فرصت های بعدی نیز در خدمتتون باشیم.
    بیشتر ازیک نفر

  22. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    خوشحالیم که تو دنیای امروزی دغدغه آموزش و یادگیری دارید؛ موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  23. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    دمتون گرم که تو دنیای امروزی دغدغه آموزش دارید.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  24. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    دمتون گرم که تو دنیای امروزی دغدغه آموزش دارید.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  25. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز اهل آموزش؛ خوشحالیم که همراه بیشتر ازیک هستید.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  26. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز اهل آموزش؛ خوشحالیم که همراه بیشتر ازیک هستید.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  27. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز اهل آموزش؛ خوشحالیم که همراه بیشتر ازیک هستید.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  28. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که به فکر مطالعه هستید؛ بله قطعا اولویت افراد برای رشد فردی متفاوت بوده و در اون راستا اقداماتشونم متفاوت خواهد بود.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  29. سلام ببخشید اگر مثال فردی بخواد کسب و کاری را راه بیندازه و هیج گونه سرمایه ای نداشته باشه چطور میتونه اون سرمایه رو تامین کنه و از کجا

  30. با سلام و درود
    با تشکر فراوان
    بی نهایت ممنونم از این مقاله بسیار بسیار کاربردی و عالی که زحماتت و وقت زیادی برای تدوین و طراحی و نوشتن آن صورت گرفته است
    بیشتر ازک نفر باشیم

  31. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام دوست عزیز
    خوشحالیم که همراه بیشتر ازیکی ها دغدغه رشد و یادگیری دارید؛ موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  32. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز بیشتر ازیکی، خوشحالیم که این روزا کنار دغدغه های دیگه زندگی به آموزش توجه دارید.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  33. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    خوشحالیم که تو اولین روز سال جدید هم، دغدغه رشد و آموزش دارید؛ تبریک به شما
    امسالتون مبارک؛ بیشتر ازیک نفر

  34. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    خوشحالیم که تو اولین روز سال جدید هم، دغدغه رشد و آموزش دارید؛ تبریک به شما
    امسالتون مبارک؛ بیشتر ازیک نفر

  35. ممنونم از تیم بیشتر از یک نفر. من در دوره مدیریت کسب و کار شرکت کردم و واقعا دوره عالی و جامعی بود. با تشکر از آقای بهرامپور

  36. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    چقدر خوب که تو عید نوروز هم دقایقی را به آموزش می گذرانید؛ تبریک به شما
    امسالتون مبارک, بیشتر ازیک نفر

  37. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    چقدر خوب که تو عید نوروز هم دقایقی را به آموزش می گذرانید؛ تبریک به شما
    امسالتون مبارک, بیشتر ازیک نفر

  38. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    چقدر خوب که تو عید نوروز هم دقایقی را به آموزش می گذرانید؛ تبریک به شما
    امسالتون مبارک, بیشتر ازیک نفر

اسکرول به بالا