گارانتی بازگشت وجه

در وبسایت “بیشتر از یک نفر” تمامی محصولات (به جز دوره‌های بلند مدت که شرایط بازگشت وجه متفاوتی دارند) دارای گارانتی بازگشت وجه 100 درصد تا مدت 90 روز پس از خرید است و شما اگر محصولات ما را خریداری کرده باشید و احساس کنید که از محصول به هر دلیلی ناراضی هستید می‌توانید به ما اطلاع دهید تا تمام وجه پرداختی شما به حسابتان بازگردانده شود. همچنین  ما هیچ سوالی در این رابطه از شما نخواهیم پرسید!

از آنجایی که این کار باعث تعجب برخی از دوستان شده بود و برخی می‌گفتند که چنین موضوعی امکان ندارد، لازم دانستم که در این مورد توضیحاتی را بنویسم!

چرا محصولات ما گارانتی بازگشت وجه دارد؟

به نقل از پیام بهرام پور بنیان‌گذار مجموعه بیشتر از یک نفر:

همیشه موقع خرید از سایت‌های بین‌المللی (یا به قول خودمون خارجی) لذت می‌بردم که اکثر آنها برای محصولاتشان گارانتی بازگشت وجه برای مدت 30 روز در نظر می‌گیرند و اگر به هر دلیلی از کار یا محصولشان رضایت نداشتیم می‌توانیم درخواست بازگشته وجه را بدهیم و در کمتر از سه روز کاری وجه به حساب بازگشت داده خواهد شد. واقعیتش این است که تا کنون دو مرتبه از این قابلیت استفاده کرده‌ام و زمانی که این قابلیت را دیده‌ام واقعاً لذت بردم و حسابی افسوس خوردم که چرا چنین قابلیتی در کشور ما وجود ندارد؟

این شد که تصمیم گرفتم این حس خوب را به اعضای سایت بدهم تا با این کار هم خودم حس خوبی داشته باشم و هم اعضای عزیز سایتمان با خیالی آسوده محصولات آموزشی را خریداری کنند.

همچنین از آنجایی که من به مقوله پول حلال اعتقاد دارم و نگرانم که به دلیل سر زدن اشتباهی از من، حق کسی خورده نشود، بهترین راهکار دادن گارانتی بازگشت وجه است.

 فکر می‌کنیم این موضوع طبیعی باشد که خرید محصولات دارای ریسک است و اگر فروشنده به کیفیت محصول خود “اطمینان” داشته باشد، قطعاً خود او این ریسک را خواهد پذیرفت! بنابراین اگر ما به تعهداتمان پایبند نبودیم، می‌توانید درخواست بازگشت وجه داشته باشید!

تعهدات بیشتر از یک نفر به شما!

تعهداتی که ما نسبت به محصولاتمان داریم:

1- محصولات ما مفید و اثربخش هستند. به شرطی که تمرین‌های ارائه شده در آن را بدون قضاوت و به صورت منظم انجام دهید. اگر تمرینات را انجام دادید و نتیجه نگرفتید می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید

2- محصولات ما دوست داشتنی هستند! حتی اگر محصولات ما را دوست نداشتید می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

3- سعی می‌کنیم محصولات ما با توضیحات نوشته شده در موردشان کاملاً منطبق باشند و اطلاعات مندرج در صفحه با محصول یکسان نبود می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

4- محصول ارزشش را نداشت! حتی اگر تصور کردید که محصول ما خوب بود اما ارزش این مبلغ را نداشت نیز می‌توانید این کار را انجام دهید!

5- دلتان نخواست! حتی اگر هیچ یک از دلایل بالا وجود نداشت اما شما دلتان آن محصول را نخواست می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید!

ما تعهد می‌کنیم که محصولاتمان گارانتی 90 روزه بازگشت وجه دارند. یعنی تا 90 روز پس از خرید فرصت دارید.

تعهدات شما به بیشتر از یک نفر!

1- لطفاً ما را تست نکنید! مطمئن باشید که ما وجه را بازگشت خواهیم داد پس لطفاً مانند چند نفر از دوستان سایت این موضوع را تست نکنید! چون انجام بی دلیل این کار باعث ناراحتی ما خواهد شد.

2- نگران ما نباشید!  لطفاً اصلاً ملاحظه ما را نکنید! اگر ما به تعهداتمان عمل نکردیم، این حق شماست که درخواست بازگشت وجه بدهید.

3- نقاط ضعفمان را هدیه بدهید! اگر این محبت را به ما بکنید که پس ارسال درخواست و دریافت وجه از جانب ما، دلیل این کار را نیز به ما بگویید از شما ممنون خواهیم بود.

4- توجه داشته باشید در صورتی که از بازگشت وجه استفاده کنید، محصول مورد نظر به صورت اتوماتیک از پروفایل شما حذف خواهد شد.

نکته:

برداشت ما این هست که شما با خرید 2 محصول به این نتیجه می رسید که آموزش های ما برای شما کاربردی هستند یا خیر! پس اگر 2 محصول خرید کردید و محصولات ما مورد رضایت شما نبود از بازگشت وجه محصول سوم معذوریم چون ما این برداشت رو می کنیم که آموزش های ما مورد رضایت شما نیست.

در نتیجه عزیزانی که بیش از دو محصول درخواست بازگشت وجه بدهند، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از گارانتی بازگشت وجه سایر محصولات استفاده کنند.

دقت داشته باشید که گارانتی بازگشت وجه شامل خریداری کتاب و سمینارها و کارگاه های حضوری  نمی شود و تنها برای محصولات و دوره های انلاین و غیرحضوری قابل استفاده است.

آیا به ضرر ما نیست؟ کسی سو استفاده نمی‌کند؟!

این سوال کاملاً طبیعی است و خوشحال می‌شوم به آن پاسخ بگویم!

اول از همه باید بگوییم که نرخ درخواست بازگشت وجه بسیار پایین است و چیزی در حدود 5 مورد از هر 1000 سفارش است!

جالب است بدانید که بخش قابل توجهی (حدود نیمی) از این درخواست‌ها نیز به گفته خود افراد فقط برای اجرای تست ما بوده است! (و البته این کار واقعاً ما را ناراحت کرد)

و اما سو استفاده افراد! واقعیت این است که تا کنون به جز یک مورد، کسی از این شرایط سو استفاده نکرده است و دلیل این موضوع این است که افرادی که پیگیر آموزش و یادگیری و رشد شخصی هستند خیلی کمتر به فکر سو استفاده و … هستند. به هر حال تا به حال این موضوع وجود نداشته و به فرض محال اگر چنین اتفاقی رخ داد، برای این موضوع هم راهکاری ارائه خواهیم کرد.

درخواست بازگشت وجه چگونه انجام می‌شود؟

جهت انجام کارهای بازگشت وجه به این آدرس : site@bishtarazyek.com ایمیل بزنید و درخواست خود را مطرح کنید، (حتماً شماره تلفن خود را نیز بنویسید) سپس راهنمایی لازم جهت رسیدگی به درخواست شما انجام خواهد شد.

خواهشی که از شما داشتم:

پیش از ارسال درخواست می‌توانید از ما سوالهایتان را بپرسید و شرایط را در میان بگذارید و بدانید که تمام تلاش ما جلب رضایت شماست و البته:

ما مطمئنیم که هر کسی با اجرای مو به مو و گام به گام مطالب ارائه شده در محصولات نتایج فوق‌العاده‌ای را خواهد گرفت و هزاران برابر وجه پرداختی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به دست خواهد آورد و هیچگاه به فکر این موضوع نیز نخواهد افتاد!

اسکرول به بالا