17 ایده واقعی کسب درآمد دلاری در ایران + مسیر دور زدن تحریم‌ها!

سرفصل های مهم این مقاله

17 ایده واقعی درآمد دلاری در ایران + مسیر دور زدن تحریم ها!

همان‌طور که می‌دانید، ارزش پول ملی کشورمان یعنی ریال نسبت به دلار هرساله افت پیدا می‌کند. ما در اینجا کاری به دلایل این امر نداریم، اما واقعاً به نظر شما بهتر نیست به جای کسب درآمد ریالی و نگرانی روزانه بابت افت ارزش آن، مستقیماً تمرکز خود را روی کسب درآمد دلاری بگذاریم و به‌این‌ترتیب بخش بزرگی از نگرانی‌هایمان را رفع کنیم؟

وقتی درآمد دلاری داشته باشیم، نه تنها نگران افت ارزش ریال نیستیم، بلکه سرمایه‌هایمان نیز به این راحتی‌ها دود نمی‌شود! با خواندن این مقاله یاد می‌گیرید که تمام یا حداقل بخشی از درآمدی که به دست می‌آورید دلاری باشد. اگرچه برای به دست آوردن درآمد از طریق دلار روش‌های بسیار گوناگونی وجود دارد، بااین‌حال چند مورد از آن را در این مقاله آورده‌ایم. شما هم می‌توانید روش‌های موردنظرتان را در قسمت کامنت‌ها برای ما و سایر خوانندگان عزیز بنویسید.

برای شروع مقاله آماده‌اید؟ دقت کنید، کل این مقاله 3 بخش دارد:

  • نحوه کسب درآمد دلاری از راهکارهای اصلی و معتبر،
  • نحوه کسب درآمد دلاری از راهکارهای فرعی،
  • شرایط دور زدن تحریم‌ها.

چطور درآمد دلاری در ایران داشته باشیم؟

روش های کسب درآمد دلاری واقعی که در ادامه می‌گویم، معتبرترین روش‌ها هستند. در واقع اینها ایده‌هایی هستند که همین حالا هم تعداد زیادی از ایرانی‌ها از طریق‌شان درآمد دلاری دارند. بعد از این بخش هم به طور خلاصه در مورد ایده‌های کم‌تر محبوب و نه‌چندان معتبر کسب درآمد دلاری صحبت می‌کنم.

نکته مهم: دوستان، مطمئنا من نمی‌توانم کل مسیر به دست آوردن درآمد دلاری از یک ایده را در این مقاله توضیح بدهم. بنابراین فقط در مورد هر ایده کمی صحبت کرده و شرایط و پیش‌نیازهایش را توضیح می‌دهم. بعد از آن اگر ایده‌ای مناسب‌تان بود برای درآمد باید به‌دنبال تحقیقات بیشتر باشید.

1_ کسب درآمد دلاری در ایران از گوگل ادسنس

 

چطور درآمد دلاری در ایران داشته باشیم؟ درآمد دلاری از گوگل ادسنس

گوگل دو نوع سیستم تبلیغاتی دارد. سیستم اول گوگل ادز است که در آن می‌توانید با پرداخت هزینه به این شرکت، وب سایت خودتان را در کلمات مختلف به صفحه اول نتایج جستجو گوگل برسانید. ما کاری با این نوع تبلیغات نداریم.

اما روش دوم تبلیغات، گوگل ادسنس نام دارد. در این روش، شما به عنوان کسی که یک رسانه اینترنتی پربازدید دارد، با گوگل قرارداد می‌بندید. در ادامه گوگل تبلیغ محصولات و خدمات مشتریانش را در وب سایت شما نمایش می‌دهد. بعد هم به ازای هر کلیکی که مخاطبان سایت‌تان روی این تبلیغات داشته باشند، هزینه‌ای به شما پرداخت می‌شود.

مثلا اگر شما یک وب سایت انگلیسی‌زبان در حوزه آموزش‌های موفقیت فردی داشته که روزانه 10 هزار بازدید دارد، ممکن است در ماه چند صد دلار درآمد کسب کنید که از طریق کلیک کاربران به دست می‌آید.

جالب است بدانید همین حالا خیلی از هموطنان متخصص‌مان در حوزه بازاریابی دیجیتال، در حال فعالیت در وب انگلیسی برای افزایش بازدید سایت و کسب درآمد دلاری در ایران از این طریق هستند.

2_ کسب درآمد دلاری واقعی در ایران از طریق فعالیت در یوتیوب

 

کسب درآمد دلاری در ایران از طریق فعالیت در یوتیوب

یوتیوب یکی از پربازدیدترین سایت‌های جهان و در واقع متعلق به شرکت گوگل است. این سایت در واقع یک سایت اشتراک‌گذاری ویدیو است. چیزی خیلی بزرگ‌تر از آپارات خودمان.

اگر اهل ساخت ویدیو هستید، می‌تواند موضوعی را آموزش بدهید، ویدیوهای طنز و سرگرمی بسازید و به‌طور کلی می‌توانید با یک ایده توجه مخاطبان را به ویدیوهای‌تان جذب کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما به سراغ یوتیوب بروید.

اگر در این وب سایت یک کانال ساخته و بتوانید مخاطبان زیادی جذب کنید، یوتیوب در ازای هر تبلیغی که در میان ویدیوها به کاربران‌تان نمایش می‌دهد، پولی به حساب‌تان واریز خواهد کرد.

به طور معمول از یک کانال یوتیوب با بازدید بالا، می‌توان درآمدی بین 10 تا چند صد هزار دلار داشت. مخصوصا که بازدید ویدیوهای جذاب در یوتیوب بسیار بالاست و عملا ممکن است یک ایده خاص ساخت فیلم، درآمد دلاری هنگفتی برای‌تان داشته باشد.

به عنوان مثال الان در یوتیوب، افرادی مثل حسن ریوندی کانال‌های پربازدیدی دارند و از طریق این کانال‌ها درآمد خیلی زیادی به دست می‌آورند.

3_ درآمد دلاری در ایران از فارکس

 

درآمد دلاری در ایران از فارکس و بازارهای مالی که می‌تواند پول خوبی نصیب جیبتان کند!

با بورس آشنایی دارید؟ بورس ایران یک بازار مالی است. اما فارکس درواقع بزرگ‌ترین بازار مالی جهان محسوب می‌شود که حجم گردش روزانه پول در آن حتی گاها بیشتر از صدها میلیارد دلار است!

دقیقا مشابه بازار بورس که شما می‌توانید در آن با خرید و فروش سهام درآمد داشته باشید، در بازار فارکس که می‌توان گفت از جمله بهترین سایت درامد دلاری است، می‌توانید پول خوبی به جیب بزنید! البته که برای فعالیت در این بازار، در ابتدا نیاز به یک سرمایه دلاری داشته و سپس دانش تخصصی می‌خواهید؛ دانشی که شما را برای خرید سهام مناسب راهنمایی کند. به‌طور کلی در بازارهای مالی از طریق این 2 روش می‌توانید درآمد داشته باشید:

◼️ خرید و فروش سهام کوتاه‌مدت برای به‌دست آوردن یک سود اندک،

◼️ خرید و فروش سهام در بلندمدت برای به‌دست آوردن سود بالا،

همانطور که گفتم هر دو اینها هم نیاز به داشتن تخصص و بودجه دارد. البته اگر تخصص کافی ندارید، شاید بتوانید با راهنمایی افراد متخصص در این بازار فعالیت کنید.

وقتی از یک راه و یک روش علمی برای قدم گذاشتن در مسیر بدست آوردن پول و موفقیت قدم بردارید قطعا درصد احتمال شکست کاهش پیدا می‌کند و اگر چالش‌هایی نیز داشته باشید حتما با روش‌های صحیح مدیریت بحران از این چالش‌ها گذر خواهید کرد. اما این نکات و راه حل‌ها چگونه بدست می‌آیند؟ قطعا دیدن آموزش‌هایی که به صورت اصولی باشند و برپایه علم سخن بگویند بهترین مسیر را برای شما دارند. قبل از شرکت کردن در دوره جامع پول پیشنهاد می‌کنیم که مینی دوره رایگان پول را مشاهده نمایید.

4_ کسب درآمد دلاری در ایران از فروش در آمازون

 

بهترین سایت درامد دلاری می تواند آمازون باشد!

آمازون در حال حاضر بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان است. در واقع دیجی کالا یک نسخه بسیار کوچک از آمازون محسوب می‌شود و اصولا به فروشگاه‌هایی مثل آمازون یا دیجی کالا، marketplace می‌گویند. مارکت پِلِیس آن فروشگاه‌هایی هستند که محصولات‌شان را دیگر افراد تامین می‌کنند و خودشان صرفا نقش واسطه را دارند.

این یعنی شما هم می‌توانید محصولات مورد نظر خودتان را در این فروشگاه‌ها به‌فروش برسانید. البته مبحث فروش در آمازون موضوع گسترده‌ای است که نمی‌توانم در این مقاله کامل توضیحش بدهم.

ما به‌طور خلاصه روند فعالیت در آن به این شکل است که باید ابتدا محصولات مورد نظر را از شرکت‌های خارجی و مخصوصا چینی خریداری کرده، به آمازون فرستاده، آنها در سایت قرار بدهید و حالا برای افزایش فروش‌شان تلاش کنید. این فرآیند قطعا نیازمند بودجه اولیه است اما نه بودجه‌های چند صد میلیونی و خیلی زیاد.

پس سایت‌هایی مثل آمازون می‌تواند از بهترین راه های کسب درآمد دلاری در ایران باشد.

5_ فروش آموزش برای به دست آوردن درآمد دلاری با کامپیوتر

 

شما می‌توانید با آموزش دادن کسب درآمد دلاری واقعی داشته باشید!

در سطح وب انگلیسی، سایت‌های آموزشی بسیار قدرتمندی وجود دارند. مثلا سایت یودمی که نسخه بزرگ‌تر سایت فرانش یا فرادرس خودمان است. روند کار یودمی به این صورت است که شما می‌توانید در آن ثبت نام کرده، آموزش مورد نظرتان را درونش قرار داده و سپس درآمدتان از فروش آموزش را برداشت کنید.

بنابراین اگر اهل آموزش هستید، به یکی از زبان‌های خارجی مسلطید و می‌توانید ویدیو آموزشی ضبط کنید، بهتر است به سراغ دنیای آموزش بروید.

6- درآمد دلاری از اینترنت و دنیای فریلنسری

 

کسب درآمد دلاری در ایران از اینترنت و دنیای فریلنسری

فریلنسرها یا آزادکارها کسانی هستند که بدون حضور در یک شرکت فعالیت می‌کنند. مثلا الان که من دارم این مقاله را می‌نویسم، نه در شرکت بیشتر از یک نفر و در ساعات کاری، بلکه در خانه خودم هستم و ساعت 4 صبح است! من یک فریلنسرم و درآمد دلاری از اینترنت دارم!

کارهایی مثل برنامه نویسی، طراحی سایت، نویسندگی، تولید محتوا، ادیت ویدیو، ساخت موزیک و… از جمله مشاغلی هستند که به شکل فریلنسری قابل انجامند و می‌توان با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به عنوان یک منبع درامد دلاری در خانه به آنها نگاه کرد.

اما فریلنسرها از کجا پروژه می‌گیرند؟ ببینید، در سطح وب سایت‌هایی هستند برای متصل کردن فریلنسرها و کارفرماهایی که نیاز به تخصص این افراد دارند. مثلا در سطح وب فارسی سایت “انجام میدم” یا سایت “پونیشا” از جمله بهترین‌ها هستند.

اما در سطح جهانی سایت‌هایی مثل سایت فریلنسر، آپ ورک و دیگر سایت‌ها که در دوره درآمد دلاری معرفی شدند، از جمله بزرگ‌ترین سایت‌های فریلنسری جهان محسوب می‌شوند. پس اگر تخصصی دارید که می‌توانید آن را از راه دور انجام بدهید، یک ایده درآمد دلاری برای شما می‌تواند ثبت نام در همین سایت‌ها و فروش تخصص‌تان باشد.

مثلا طراحان سایت در ایران می‌توانند بیش از دو تا چندین برابر، از طریق درآمد دلاری، پول به دست آورند. به طور کلی می‌توان گفت درامد فریلنسری یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه است.

7- ایده درآمد دلاری در ایران از فروش عکس

 

فروش آموزش برای به دست آوردن درآمد دلاری در ایران با کامپیوتر

نمی‌دانم چرا در ایران واقعا ایده کسب درآمد دلاری از فروش عکس هیچ موقع جدی گرفته نمی‌شود! برخلاف وب فارسی که در آن استفاده از تصاویر متعلق به دیگران اهمیت ندارد، در وب انگلیسی به حقوق سازنده اهمیت زیادی داده می‌شود.

مثلا اگر شما بخواهید در وب انگلیسی یک محتوا تولید کنید، یا باید عکس‌هایی دانلود کنید که حق کپی رایت ندارند (سازنده با استفاده شما مشکل ندارد) یا به سراغ سایت‌های فروش عکس رفته و تصاویر مورد نیاز را از آنها بخرید. معروف‌ترین سایت فروش عکس در وب هم سایت shutterstock است.

حالا شما می‌توانید به عنوان یک عکاس یا طراح، تصاویر مورد نظرتان را ساخته و در این سایت‌ها برای فروش قرار بدهید. به این ترتیب در ازای فروش هر عکس درآمدی به حساب‌تان واریز می‌شود.

8- درآمد دلاری در ایران از همکاری در فروش

سایت های بزرگ فروشگاهی مثل آمازون و دیجی کالا از مسیرهای مختلفی مشتری جذب می‌کنند. از گوگل، از شبکه‌های اجتماعی و… . اما خب مثل اینکه اینها برای‌شان کافی نیست! به همین دلیل آنها روش جدیدی برای جذب مشتری به وجود آورده‌اند: همکاری در فروش یا affilate marketing.

روش کار هم به این صورت است که شما به کمک سایت یا شبکه‌های اجتماعی خودتان مشتریان را به این سایت‌ها فرستاده و در ازای هر فروش، پورسانت می‌گیرید.

برای کسب درآمد دلاری از این ایده، باید یک رسانه مثل سایت یا شبکه اجتماعی داشته باشید، در آن با محتوای جذاب مخاطب را جذب کنید و سپس آنها را به سایت اصلی مثل آمازون بفرستید. به این ترتیب در ازای هر فروش یک پورسانت دلاری می‌گیرید.

صرفا برای اینکه از درآمد این ایده دلاری مطمئن‌تان کنم، باید بگویم همین حالا بیشتر از 10 ها سایت در وب انگلیسی و فارسی صرفا برای همکاری در فروش ساخته شده و درآمدهای واقعا بالایی دارند.

به لطف سایت‌های فروشگاهی بزرگ، affilate marketing به یکی از مشاغل پردرآمد و جدید در دنیای وب تبدیل شده.

9- درآمد دلاری در ایران از فروش افزونه و قالب وردپرس

وردپرس به‌نوعی یک سیستم سایت‌ساز است و هر کسی با کمی آموزش می‌تواند با کمک وردپرس یک سایت با قابلیت‌های زیاد و ظاهر دلخواه داشته باشد. حالا کاربران وردپرس برای ساخت ظاهر مناسب، باید قالب وردپرسی بخرند و همینطور برای اضافه کردن قابلیت‌های بیشتری به سایت‌شان، نیازمند افزونه‌های وردپرسی هستند.

پس شما می‌توانید یک تیم برنامه نویسی جمع کنید، با شناخت نیاز مخاطبان قالب‌ها و افزونه‌های مناسب ساخته و آنها را برای فروش دلاری در سایت‌هایی مثل تم فارست قرار بدهید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟ دیگر ایده های درآمد دلاری

همانطور که بالاتر هم گفتم، در این مقاله ابتدا بهترین ایده های کسب درآمد دلاری را به شما معرفی می‌کنم، سپس به‌طور خلاصه ایده‌های کم‌تر استفاده شده را توضیح می‌دهم. راستش را بخواهید ایده‌هایی که پایین می‌نویسم را به هیچ عنوان نه تا الان تست کرده‌ام و نه کسی را می‌شناسم که از طریق‌شان درآمد خوبی داشته باشد. اما در هر حال وظیفه دارم به شما معرفی‌شان کنم:

  1. فعالیت در سایت‌های پرسش و پاسخ: سایت‌هایی مثل Maven و JustAnswer به افراد در ازای پاسخ دادن به سوال کاربران دستمزد می‌دهند.
  2. کسب درآمد دلاری از نظر دادن: سایت‌هایی مثل Pinecone Research و Swagbucks در ازای ثبت نظر به کاربران پول می‌دهند.
  3. کسب درآمد دلاری از مشاهده ویدیو: سایت‌هایی مثل Swagbucks و InboxDollars به کاربران در ازای مشاهده ویدیوها دستمزد می‌دهند.
  4. درآمد دلاری از شنیدن موسیقی: سایت‌هایی مثل Slicethepie و MusicXray در ازای شنیدن موسیقی‌ها به شما دستمزد دلاری می‌دهند.
  5. درآمد دلاری از بررسی اپلیکیشن: سایت‌هایی مثل Usertesting و Beta Family در ازای نصب و بررسی اپلیکیشن‌های مورد نظرشان شده به شما دستمزد می‌دهند.
  6. درآمد دلاری واقعی از سایت‌های کلیکی: سایت‌های تبلیغاتی زیادی در سطح وب هستند که در ازای کلیک شما روی تبلیغات، برای‌تان دستمزد در نظر می‌گیرند.
  7. درآمد دلاری از استخراج ارز دیجیتال: خیلی از سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند با رایانه خودتان ارز دیجیتال استخراج کرده و مقدار کمی دستمزد بگیرید.
  8. درآمد از کوتاه‌کننده‌های لینک: می‌توانید به بهانه‌هایی مثل دانلود فیلم و فایل، مخاطبان را به سایت bit.ly یا دیگر کوتاه‌کننده‌های لینک فرستاده و در ازای بازدید آنها درآمد داشته باشید.

چطور در ایران درآمد دلاری داشته باشیم؟ مسیر دور زدن تحریم!

به طور کلی اغلب سایت‌هایی که می‌توانیم از آنها برای کسب درآمد دلاری استفاده کنیم، ما ایرانی‌ها را تحریم کرده‌اند. البته آنها مشکل‌شان با ملیت ایرانی ما نیست. بلکه آنها با افراد ساکن در ایران مشکل دارند.

پس چطور باید به فکر درآمد دلاری باشیم وقتی از طرف دنیا تحریم شده‌ایم؟ خب اینجاست که باید مسیرهای دور زدن تحریم‌ها را یاد بگیریم. شما راهکاری نیاز دارید که به سایت‌های مورد نظر مثل یوتیوب، سایت‌های فریلنسری و… ثابت کنید در ایران ساکن نیستید. خب اولین قدم، تغییر دادن ip اینترنت است که به کمک یک فیلترشکن قدرتمند یا vpn امکان پذیر است.

اما قدم دوم به دست آوردن مدارکی است که ثابت کند ما در ایران ساکن نیستیم. این مدارک کمک می‌کند بتوانیم در سایت‌های مورد نظر برای کسب درآمد دلاری ثبت نام کنیم.

به‌طور کامل این موضوع در دوره درآمد دلاری توضیح داده شد اما به‌شکل خلاصه راهکارها اینها هستند:

  1. کمک گرفتن از یک آشنای ساکن خارج کشور،
  2. خرید خدمات سایت‌های داخلی برای دور زدن تحریم مثل سیم کارت خارجی، مکان فیک و…

در این بین راحت‌ترین راهکار وجود یک آشنای خارج از کشور است اما در هر حال اگر چنین شرایطی ندارید، راهکار بعدی هم در این زمینه کارساز است.

قطعا خواندن کتاب می‌تواند بهترین راه حل‌ها را به شما پیشنهاد بدهد، اسب سیاه رویکرد نوین به موفقیت دارد. تمام افراد این دیدگاه را دارند که ابتدا به موفقیت برسند سپس کامیابی نصیبشان شود اما اسب سیاه موفقیت را در گرو کامیابی می‌بیند اما چگونه؟ برای اینکه بدانید این رویکرد چیست پیشنهاد می‌کنیم 20 صفحه اول این کتاب را به صورت رایگان مطالعه کنید. جهت دانلود بر روی کلمه زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان pdf کتاب اسب سیاه

وقتی همه درها بسته است!

ممکن است شما کسی را در خارج از کشور نداشته باشید که بتوانید به کمکش در سایت‌های خارجی برای کسب درآمد دلاری ثبت نام کنید. همینطور ممکن است نتوانید از سایت‌های ایرانی که در این مسیر راهنمای شما هستند هم به دلیل قیمت‌ بالای خدمات کمک بگیرید.

پس راهکار چیست؟ پیشنهاد من در این شرایط برندسازی است! اگر تخصصی دارید که می‌توانید از طریق فروش آن درآمد کسب کنید، کمی زمان بگذارید، در اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب یا هر رسانه دیگری یک کانال بسازید، از طریق تولید محتوای انگلیسی مخاطب جذب کرده و سپس خدمات‌تان را به‌فروش برسانید. فرآیند دریافت دلار و تبدیل آن به ریال هم کار آسانی است که سایت‌های پرداخت ایرانی برای‌تان انجامش می‌دهند.

سخن پایانی مقاله درآمد دلاری در ایران

به عنوان کلام آخر: تا جایی که من می‌دانم، کسب درآمد دلاری بیشتر برای کسانی مناسب است که تخصص داشته باشند، کسی که در حیطه برنامه نویسی فعال است، کسی که کار با نرم افزارهای ویرایش ویدیو را بلد است یا اصلا متخصصان بازار سرمایه.

بنابراین به نظر من بهتر است به جای صرف زمان برای کسب درآمدهای ریز از سایت‌های نه‌چندان معتبر، روی دانش‌تان کار کرده و برای درآمد به سراغ سایت‌ها و ایده‌های واقعا خوب بروید. به این ترتیب هم درآمد خوبی به دست می‌آورید و هم شغل آینده‌داری خواهید داشت.

خب به انتهای مقاله رسیدیم. در این مقاله به این سوال جواب دادم که چطور می‌شود در ایران درآمد دلاری کسب کرد؟ شما عزیزان هم می‌توانید روش‌های موردنظرتان را در قسمت کامنت‌ها برای ما و سایر خوانندگان عزیز بنویسید.

منابع:

  • تجربه شخصی،
  • دوره درآمد دلاری،
  • wikipedia

در کامل‌ترین دوره جامع کسب درآمد دلاری در ایران، ثبت‌نام کنید!

با این دوره مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید امیدوار به کسب درآمدهای دلاری بالایی باشید، همه چیز را برایتان به دقت شرح داده‌ایم…! کافی است روی تصویر زیر کلیک کنید:

دوره جامع کسب درآمد دلاری در ایران

نویسنده: تیم نویسندگان بیشتر از یک

نویسنده: تیم نویسندگان بیشتر از یک

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «17 ایده واقعی کسب درآمد دلاری در ایران + مسیر دور زدن تحریم‌ها!»

  1. سلام
    مطلب خوب و مفیدی بود .
    دوستان بهتر است برای کسب درآمد به ارز های دیجیتال و بازار های مالی هم نگاهی بندازید
    ولی باید با آگاهی پیش برید تا ضرر نکنید پس همیشه احتیاط کنید و با برنامه جلو برید تا به مشکل نخورید .
    با تشکر از سایت خوبتون 🙂

  2. ممنون.و تشکر وعالی بود چند سالی بود که مشغول یک هزارم دلار از همین سایتهای بیخودی پول جمع کردن بودم که آخرش یا سایت ناپدید میشد ویا حساب مرا می بستند ..ممنون بابت راهنمایی درست و منطقی تون

  3. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    چه خوب که دغدغه آموزش و یادگیری دارید؛خوشحالیم بابت همراهیتون.

    بیشتر ازیک نفر بمانید.

  4. خیلی عالی بود.
    الان هم از طریق پلتفورم سولار وابسته به انرژی خورشیدی و سرمایه گذاری در ان میشه کسب درامد کرد. من خودم فعالیت میکنم و عالیه. پیشنهاد میکنم استفاده کنید.

  5. سلام. طرحهای پیشنهادی عالی هستن مخصوصا طرح بازار ارز دیجیتال
    منم علاوه بر ارز دیجیتال در پنل انرژی خورشیدی میشه سرمایه گذاری کرد که خیلی عالیه.

  6. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    چقدر خوب که دغدغه آموزش ویادگیری دارید.
    مرسی که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید؛ حتما با تیم در میان گذاشته می شود.
    بیشتر ازیک نفر…

  7. سلام خدمت شما
    کلام آخر شما دیدگاه منو نسبت به مسیری که همشو اشتباه اومده بودم تغییر داد ممنونم ازتون
    شاید به جای اینکه خودمونو بکشیم تا درآمد دلاری بدست بیاریم بهتره همون انرژی رو توی کار خودم که تخصصش رو دارم بزارم نه کاری که هیچی ازش سردرنمیارم

  8. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    چقدر خوب که اهل مطالعه و یادگیری هستید؛ تبریک به شما…
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  9. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    دوست عزیز ممنون از اینکه همراه ما هستید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
    بیشتر ازیک نفر بمانید.

  10. حتما کریپتال گلوبالم امتحان کنین. پشتیبانی هم دارن به چند زبان فارسیم اضافه کردن تازگیا. ۲۰% سود سالیانه میدن که رو تتر هست. من فعلا راضی بودم از همه چیشون

  11. سلام
    ممنون که خیلی مقاله ی عالی بود.
    یک روش دیگر برای کسب درامد دلاری، ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز شاپیفای و دراپ شیپینگ با سایت oberlo هست.
    امیدوارم به درد لااقل یک نفر بخوره 🙂

  12. تقریبا کل اطلاعات و تجربه هایی که داشتم شما یکجا نوشتین و کلام آخر بهترین قسمت این مقاله بود
    بهترین کار برای ما که ساکن ایرانیم قوی کردن خودمون توی کار تخصصی که بلدیم یا علاقه داریم و بعدش میتونیم از پلتفرمهای قابل اعتماد مثل یوتیوب و اینستا کسب درآمد کنیم

  13. سلام خیلی ممنون از مطالبتون…
    در جایی از مطلبتون نوشته بودید که تحریم ها ربطی به ملیت ایران ندارند بلکه با ساکنین ایران مشکل دارند….
    از حکومت هخامنشایان و معروفشان خشایار شاه ما و غربی ها درگیری داشتیم… اتفاقا غربی ها می گویند ما با ژن ایرانی مشکل داریم….
    توهین مذاکره‌کننده ارشد آمریکا به مردم ایران؛ وندی شرمن: فریب و نیرنگ بخشی از DNA ایرانیان است.

    این مطالب ویکی پدیا خوبه خونده بشه : https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7

    سوال اساسی: اصلا چرا یک کشوری ۹۸۰۰ کیلومتر (بیشتر یا کمتر) آن طرف تر اومده اینجا و چپ و راست تحریم میکنه؟؟ بیایید رقابت سالم کنیم نه زورکی…

    فیلم w2800 v ساخته الیور استون رو ببینیم، معلوم میشه چرا اینها با ایران مشکل دارند…
    سکانس مهم فیلم : https://www.aparat.com/v/kPKpw

  14. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    دوست عزیز ممنون از اینکه همراه ما هستید و به فکر رشد دیگران.. .خوشحالیم که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. بیشتر ازیک نفر بمانید.

  15. توهین نتانیاهو به هویت و تمدن ایران

    نتانیاهو: ظالم پارسی (خشایارشا و وزیرش هامان) ۲۰۰۰ سال پیش نتوانست ما را بکشد و امروز نیز موفق نخواهد شد.

  16. این پست یکم قسمت آخرش زرد شد مخصوصا قسمت “خیلی از سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند با رایانه خودتان ارز دیجیتال استخراج کرده و مقدار کمی دستمزد بگیرید.” :))

    معمولا این مدل سایتا پانزی ان و بعدش یه سرویس کلاد اضافه میکنن و باعث میشه یوزر واسه اینکه مثلا سرعت ماینش بیشتر شه پلن های اشتراکیشو بگیره یا کلی زیرمجموعه بیاره ( :
    یعنی عملا دارن از پول خود شما به شما سود میدن.
    یکم تو محیط فارسی گفتن همچین مسئله ای سخته چون یوزرای کم تجربه زیادن و باعث میشه پولشونو خیلی جاها تو پلتفرمای پانزی بریزن (دیگه این سالها دیدیم این وضعیتو با شرکتایی که حتی مجوز داخلیم داشتن).

    درسته نوشتین “تست نکردین” ولی خب لازم دونستم بنویسم تو کامنتا باشه اگه کسی خوند حواسش باشه

  17. با تدریس آن راین به افرادی که در کشورهای دیگه هستندهم میتونیم درامد دلاری کسب بکنیم
    ،که دراینجاهم حتما بایدبه یک زبان دیگه هم مسلط باشیم،مثلا تدریس زبان فارسی

  18. الان شما که مقاله های بیشتر از یک رو مینویسید چجور فریلنسری هستید؟ کپی رایتر محسوب میشید؟ یا نویسنده ؟ یا تولید کننده محتوا متنی؟

  19. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    در تهیه دوره اگر به مشکل برخوردید میتونید از طریق کارت به کارت پرداخت کنید.
    در این صورت در تلگرام با ما در ارتباط باشید: ۰۹۳۰۷۳۲۸۳۸۱
    بیشتر ازیک نفر…

  20. من برای یافتن یک راه برای کسب درآمد دلاری در ایران، همیشه به دنبال ایده‌های جدید و خلاقانه بوده‌ام. این مقاله واقعاً به من کمک کرد تا گزینه‌های جدید رو بررسی کنم. به نظرتان کدام گزینه برای کسب درآمد دلاری در ایران، بهترین گزینه است؟ به نظر خودم که همون همکاری در فروش رو اصولی بریم جلو عالیه!

  21. آقا مشکل اینه که من در طول روز، گوشی ندارم سر کار. تازه وقتم هم بسیار محدوده! چیکار میشه کرد؟ میشه یه ۵ تا ایده باحال دیگه بدین؟

  22. میدونستین کسب درآمد دلاری با تولید موسیقی هم ممکنه؟
    خبر خوب اینه که پلتفرم‌های تخصصی موسیقی مثل اسپاتیفای، هاب‌اسپات، یوتوب موزیک و آمپلیفای برای هنرمندان و سازندگان موسیقی این امکان رو درست کردن که آثارشون رو آپلود کرده و از محل تبلیغات و تعداد دفعاتی که فایل آن‌ها شنیده یمشه، درآمد داشته باشند.

  23. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    تبریک به شما که اهل اموزش و یادیگیری هستید؛ در خصوص درامد دلاری در دوره درامد دلاری کامل خدمتتون توضیح دادیم؛ میتونید در این دوره همراهمون باشید.
    دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری

    بیشتر ازیک نفر باشید…

  24. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که همراهمون هستید.
    بهتون پیشنهاد می کنیم در این راستا ویدیو وبینار خلق کسب و کار رو بصورت کارت به کارت تهیه کنید.
    جهت پرداخت بصورت کارت به کارت

    واریز وجه به حساب زیر
    نام صاحب حساب : پیام بهرام پور
    شماره کارت :

    ۶۱۰۴۳۳۷۸۷۷۸۴۹۷۱۹

    جهت پرداخت بصورت کارت به کارت حتما ۱) فیش واریزیتون رو به همراه ۲)اسم و فامیل شریفتون و۳) ذکر نام دوره به شماره تلگرام زیر ارسال کنید

    ۰۹۳۰۷۳۲۸۳۸۱

    همکاران در ساعات اداری و غیر تعطیلی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ پاسخگوتون هستند.
    خلق کسب‌وکار در یک چشم به هم زدن! ۲
    بیشتر ازیک نفر باشید.

  25. کسب درآمد دلاری واقعی فقط از طریق صادرات امکان دارد. من با آراد برندینگ صادرات خودم رو شروع کردم و موفق شدم به عمان و قطر و امارات صادرات موفقی داشته باشم. ممنون از توضیحات خوبتون.

  26. سلام منم چندوختیه که بی کار شدم و به توره اتفاقی این سایت رو دیدم ولی سواده آنچنان خوبی هم ندارم ونمیدونم چطور میشه که به حقیقتش برسم لطفاً یاریم کنید الان خیلی زوق زده شدم

  27. سلام برای فعالیت در اینترنت باید از خطرات و تهدیدها نیز اگاه بود بخصوص برای کسانی که متخصص در کارهای کامپیوتری نیستند ایا در اموزشها و دوره هایی که برای کسب درآمد های اینترنتی و دلاری هست این موارد هم آموزش داده میشود.

  28. سلام وقت بخیر،ماه هاست دنبال کار اینترنتی هستم سواد هم دارم فقط تابحال کار اینترنتی انجام ندادم شرایط زندگیم خیلی سخت شده اگر کمکم کنید منم کسب درآمد کنم ممنون میشم لطفاً هرچه زودتر راهنماییم کنید

  29. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که به فکر تغییر هستید.
    در دوره کسب درآمد دلاری از صفر تا صد تمامی چالش ها و مراحلی که تو این مسیر با آن مواجه هستید را به شما آموزش می دهیم ؛ و بهتون پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر حتما بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم معرفی دوره کسب درآمد دلاری را تماشا کنید.
    دوره جامع آموزش کسب درآمد دلاری
    بیشتر ازیک نفر باشید.

  30. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    چقدر خوب که دنبال مقالات و محتوای آموزشی هستید؛ امیدواریم متن مقاله در این راستا براتون کاربردی باشد.
    بهتون پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل در محتوای زیر فقط با قیمت ۴۹ هزارتومان همراهمون باشید.
    خلق کسب‌وکار در یک چشم به هم زدن!
    بیشتر ازیک نفر…

  31. با سلام وادب
    این نوع فعالیت با شرایط وکنترل ان که با فرد فعال در این زمینه با فعالیت بیش به درامد هسفاده کننده و محتوا گر کننده سود برساند روشی که نچندان زمان نمبرد تا بطور برق اسای جهانی وفراگیر شود

  32. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    ممنون که همراهمون هستید و دغدغه آموزش و یادگیری دارید؛ همراهیتون باعث افتخارمون هست…
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  33. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    ممنون که همراهمون هستید و دغدغه آموزش و یادگیری دارید؛ همراهیتون باعث افتخارمون هست…
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

  34. سلام و درود دوست عزیز.
    دوست عزیز بنده انستاگرام و یوتیوب و فیسبوک و پینو و تکسا حتی ایمو دارم نمیدانم چگونه از اینها درآمد کسب کنم میشود کمکم کنید

  35. سلام
    با استیک کردن ارز دیجیتال میتونید به درآمد دلاری برسید.سرمایه گذاری ۱ تا ۳ ساله. با حفظ ارزش پول
    کسی راهنمایی خواست در خدمتم

  36. ممنون بابت مقاله خوبتون من اکثرا در کنار کاری که دارم برای پس انداز و سرمایه گذاری پرسود طلا خام و بدون اجرت خریداری میکنم اما الان جدیدا با یه سایتی اشنا شدم به نام طلاسی که واسه پس انداز و سرمایه گذاری انلاین خیلی خوبه ی مزیت خوبی که داره اینه که شروع قیمت طلا از ۵۰ هزار تومانه این سایت برای کسانی مناسبه که به دنبال سرمایه گذاری پرسود هستن میتوانندبا خرید فروش طلای خام و بدون اجرت به کسب درامد برسن

  37. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز
    خوشحالیم که به فکر رشد و توسعه فردی هستید؛ ممنونیم که تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
    روزگارتون نیک؛ بیشتر ازیک نفر…

  38. خیلی خوب بود چند وقتی هست فکرم درگیر کسب درآمد دلاری هست ولی هیچ مسیری بلد نبود زمانی که آدم بدونه چه کارها میشه کرد قطعا ذهنش باز تر میشه عالی بود

  39. درآمد دلاری واقعی از سایت‌های کلیکی: سایت‌های تبلیغاتی زیادی در سطح وب هستند که در ازای کلیک شما روی تبلیغات، برای‌تان دستمزد در نظر می‌گیرند.

    لطفا یکی را نام ببرید که واقعی باشه و اسکم نشه

  40. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که همراهون بوده و اهل مطالعه هستید.
    پیشنهاد شما برای موضوع مقالات بعدی به تیم محتوا منتقل شد؛ ممنونیم که نظراتتون رو با ما به اشتراک می گذارید.
    بیشتر ازیک نفر

  41. عالیه.اما من همیشه این مشکل دورزدن تحریم ها را داریم و نگران از استفاده از اطلاعات فیک هستم اگر از این اطلاعات استفاده کنم و تلاش کنم پس از اینکه پولی را جمع کردم به دستم نرسد.

  42. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    همراه عزیز
    خوشحالیم که در مسیر رشد فردی قدم برداشته و بیشتر ازیک نفر شدید.
    بهتون پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی بیشتر تحقیق کرده و با حساسیت بیشتری اقدام نمایید.
    بیشتر ازیک نفر

اسکرول به بالا