4.41
(17 امتیازات)

تندخوانی نوروریدینگ | آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز

دسته بندی ها: رشد و توسعه فردی
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

به روز رسانی جدید

بیش از 110 دقیقه محتوای آموزشی علمی و کاربردی به این محصول اضافه شد

شما هم می‌توانید به راحتی برترین کتاب‌های دنیا را خیلی سریع و موثر بخوانید…

و بالاخره بعد از برگزاری چندین دوره حضوری تندخوانی و آنلاین در مجموعه بیشتر از یک نفر  با شرکت کنندگانی از تمامی کشور، تندخوانی نوروریدینگ | آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز آماده شده و با ویژگی های بسیار منحصر به فرد به شما عزیزان و همراهان  تقدیم می‌شود.

چرا آموزش تندخوانی نوروریدینگ؟ (Neuroreading)

تندخوانی نوروریدینگ: آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز محصولی فراتر از تمامی تندخوانی های موجود در کشور است. دلیل اصلی این تفاوت ویژگی های منحصر به فرد این محصول است. در ویدیو زیر مدرسین این دوره که تجربه تعداد زیادی کارگاه حضوری و آنلاین را دارند ویژگی های شگفت آور این محصول را برای شما عزیزان به تفصیل توضیح داده اند.

جهت آموزش تندخوانی همین حالا ویدیو زیر را مشاهده کنید.

با این محصول منتظر باشید برای:

افزایش 5 برابری سرعت مطالعه در تنها 21 روز تمرین

تمام آنچه که شما عزیزان برای موفقیت های تحصیلی و همچنین موفقیت‌های شغلی خود نیاز دارید در این آموزش تندخوانی (speed reading) برای شما همراهان دوست داشتنی مجموعه بیشتر از یکنفر قرار داده شده است.

بدون گواهینامه‌ی مطالعه پشت کتاب نشین!

شما تنبل نیستید شما بلد نیستید کتاب بخوانید!

اگر خیلی طول میکشد تا یک جلد کتاب را بخوانید یا کلی کتاب دارید که هنوز نخوانده اید ما بهترین راه حل را برای شما داریم تا عاشق کتاب و مطالعه شوید.

اگر می‌خواهید همیشه در امتحان ‌های مدرسه و دانشگاه نمره کامل را بگیرید ما بهترین راه حل را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود تحصیل کنید.

سرفصل های آموزش تندخوانی نوروریدینگ

برخی از سرفصل‌های این محصول:

 آشنایی با عملکرد مغز

یادگیری نحوه عملکرد مغز بر مبنای BBL (یادگیری مغز محور یا Brain Based Learning) جهت افزایش میزان یادگیری و بازدهی بالا جهت مطالعه موثر

 آموزش روش صحیح مطالعه

همانطور که گفته شد زیاد درس خواندن عامل قبولی و موثر خوانی نیست. در این بخش به شما روش مطالعه نوروریدینگ آموزش داده خواهد شد که از طریق آن میتوانید میزان به خاطر سپاری محتوا در ذهنتان را چندین برابر کنید.

 تکنیک های تندخوانی

افزایش سرعت مطالعه تا ۵ برابر، با به کارگیری برترین تکنیک‌های تندخوانی

 آموزش نقشه ذهنی (mindmap)

آموزش برترین روش خلاصه برداری و نت برداری روز جهان که با کمک این روش شما میتوانید به سادگی و در سریعترین زمان ممکن یک محتوا را خلاصه و به خوبی به خاطر بسپارید. روش نقشه ذهنی یکی از قوی ترین روش های نت برداری در جهان است که بر مبنای عملکرد مغز طراحی شده است.

 تکنیک های افزایش تمرکز

بسیاری از شما عزیزان در هنگام مطالعه و آموزش تندخوانی مشکلی در زمینه مطالعه ندارید ولی دائما حواس شماست که پرت میشه و تمرکز ندارید در محصول جامع آموزش تندخوانی و تقویت حافظه نوروریدینگ برای شما عزیزان برترین تمرین های افزایش تمرکز و ذهن آگاهی را قرار دادیم. از طریق این تمرینات شما عزیزان میتوانید به سادگی به تقویت قوای تمرکز خود بپردازید.

 تقویت حافظه و هوش

آموزش برترین روش های تقویت حافظه و هوش از طریق بازی ها حافظه و همچنین تمرینات مخصوص

و…

توی این محصول چه خبر هست؟

لطفا این ویدئو را نگاه کنید:

 

 با تهیه محصول تندخوانی نوروریدینگ هدایای زیر را دریافت می کنید

فیلم آموزشی روش تندخوانی متون انگلیسی

فیلم آموزشی تندخوانی کتاب های الکترونیکی


⭕️ اطلاعات کلی محصول «تندخوانی نوروریدینگ»

 مدرسین: سید امیر حسین احمدی – سعیده قواسی – پیام بهرام پور

 محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل یا هر جای دیگری که دوست داشته باشید فیلم‌ها را مشاهده کنید)

 مبلغ سرمایه گذاری: 790هزار تومان  (با تخفیف ویژه 690 هزار تومان )

⭕️ با تهیه این محصول دریافت می‌کنید

 فایل های تصویری: اینجوری به راحتی می‌تونید مرور کنید و بیشتر یاد بگیرید!(فیلم محصول تندخوانی نوروریدینگ)

  فایل های صوتی:  این هم برای مرور دوباره بدون دیدن فیلم!

 هدیه ویژه: بیش از 10 دقیقه ویدیو آموزشی از پیام بهرام پور  + فیلم آموزشی روش تندخوانی متون انگلیسی + فیلم آموزشی تندخوانی کتاب های الکترونیکی
 وبینار آموزشی پرسش و پاسخ

 فایل پی دی اف تمرینات 21 روزه

تندخوانی نوروریدینگ: آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز


قیمت آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز

قیمت اصلی این محصول مشابه با قیمت محصولات تندخوانی موجود 790 هزار تومان است. و البته که ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به محصولات موجود را داراست. اما در مدت زمانی محدود این محصول با قیمت 690  هزار تومان برای تمام عزیزان و همراهان بیشتر از یک نفر در نظر گرفته شده است.

چرا اینقدر تخفیف؟

بیشتر از یک نفر بودن یعنی موثر بودن یعنی کاری کنیم دنیامون جای قشنگ تری برای زندگی بشه. ما باور داریم با کتاب خواندن شما می توانید یک گام موثر در جهت بیشتر از یک نفر بودن بردارید و این محصول به انسان های بسیاری کمک می کند تا راحت تر و سریعتر کتاب بخوانند.
ما وقتی سریع‌تر و بهتر کتاب میخوانیم حتما کتابهای بیشتری مطالعه خواهیم کرد. این تخفیف را به مدت محدود برای این قراردادیم تا تعداد افراد بیشتری بتوانند بیشتر از یک نفر باشند و دنیامون و کشورمون جای قشنگ تری برای زندگی بشه.

تندخوانی نوروریدینگ: آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز

محصول آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز به درد چه کسانی میخورد؟

بدون شک این محصول برای هر فردی که به دنبال پیشرفت و موفقیت در زمینه تحصیل یا کسب و کار خود است کاربردی است. همه ما می‌دانیم که یکی از مهم ترین گام ها برای رشد و پیشرفت مطالعه است و متاسفانه به دلیل سرعت مطالعه پایین خیلی از افراد مطالعه کردن برایشان سخت و غیر ممکن است.

با کمک این محصول آموزش تندخوانی شما میتوانید خیلی بهتر و عالی تر مطالعه کنید و همچنین تمام افرادی که به دنبال موفقیت در کنکورهای کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی هستند استفاده از این محصول الزامی است. چراکه موفقیت تحصیلی تنها و تنها ناشی از روش مطالعه صحیح و کاربردی است که در این محصول به صورت کامل به آموزش آن پرداخته شده است.

اصلا آموزش تندخوانی واقعیت داره؟ شاید خیلی زمان ازش گذشته و دیگه کاربردی نیست؟

همانطور که در ویدیوها مشاهده کردید تندخوانی اصلا آموزش نوپایی نیست. از سال 1970 این آموزش‌ها در مدارس و دانشگاه‌های برتر جهان ارائه شده و جالب است که بدانید هنوز هم این دوره‌های تندخوانی در حال برگزاری است.

در تمامی دوره های حضوری و آنلاین تندخوانی مدرسین این دوره سعیده قواسی و امیرحسین احمدی سرفصل های دوره های موجود حال حاضر دانشگاه های برتر جهان در زمینه تندخوانی را ارائه می‌کنند و باید بدانید این آموزشی که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده شامل جدیدترین سرفصل های آموزشی دانشگاه های برتر جهان است.

در این سیستم آموزشی، ما را کندخوان بار آورده اند…

متاسفانه سیستم آموزشی ما، اشکالات فراوانی دارد. تحقیقا ما روی میزان مطالعه، سرانه مطالعه و سرعت مطالعه در سایر کشورها نشان داده بچه‌ها از همان سنین کودکی و مدرسه رفتن، مهارت‌های مطالعه را هم در کنار درس‌هایشان می‌آموزند. شاید جالب باشد بدانید در کشورهای توسعه یافته، سرانه و سرعت مطالعه در مقایسه با ایران، بیش از 6 برابر است.

از ابتدا به ما آموزش داده اند که کندخوان شویم. ما هنوز به همان روش سنتی ده‌ها سال پیش مطالعه می‌کنیم. پس خیلی خوب است که بیاموزیم چگونه می توانیم صحیح و ثمر بخش مطالعه کنیم ، جالب است بدانید که با توجه به پیشرفت های گسترده از راه مطالعه ، ایرانیان طبق تحقیقات نسبت به مطالعه خیلی بی علاقه و بی انگیزه هستند؛ طبق تحقیقاتی که صورت گرفته میزان مطالعه برای ایرانیان باسواد در شبانه روز کمتر از 3 دقیقه است،  خیلی از افراد باسواد هستند که در شبانه روز یک دقیقه هم مطالعه نمی‌کنند. علت این بی‌انگیزگی نسبت به مطالعه و یادگیری این است که همیشه به ماگفتند که بخوانید ، امّا هیچ زمان به ما نگفته اند که چگونه بخوانید که سریعتر بخوانید و بهتر یاد بگیریم و برای مدت بیشتری آن اطلاعات را نگه دارید و راحت‌تر یادآوری کنید…

نوروریدینگ چیست؟

محصول نوروریدینگ روش مطالعه، تندخوانی و تقویت حافظه بر اساس عملکرد مغز است. به کارگیری صحیح مغز بر اساس روش های صحیح مبتنی بر مغز باعث می‌شود بتوانیم به راحتی از مغز خود استفاده کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. اگر بر اساس عملکرد مغز مطالعه کنیم مطالعه اثربخش با بازدهی بالا خواهیم داشت و این اتفاق به معنی این است که راحت کتاب بخوانیم، راحت خلاصه نویسی کنیم و راحت مطالب را به یاد بیاوریم و راحت از آن ها استفاده کنیم.

در این تصویر ببینید که چطور با تمرین و تکرار و یادگیری اصولی، مسیرهای عصبی تندخوانی شکل می‌گیرند و نورون‌های مغز چطور با اتصال صحیح تقویت می شوند.

تندخوانی نوروریدینگ: آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز

چرا نوروریدینگ؟

بعد از برگزاری کلی کارگاه تندخوانی و تقویت حافظه ما تصمیم گرفتیم تا تمام تجربیات خود را از آموزش تندخوانی و تقویت حافظه در اختیار شما قرار دهیم. در دوره هایی که برگزار کردیم افراد مختلف با سن و تحصیلات مختلف می‌توانستند سرعت مطالعه خود را چند برابر کنند و از کتاب خواندن لذت ببرند.

هدیه ویژه (بیش از 10 دقیقه ویدیویی آموزشی همراه با پیام بهرام پور)

با موضوع:

✅نکاتی مهم در مورد کتاب خوانی و کتاب خواری

چطور تندخوان باشیم، اما با بالاترین سطح ادراک آن را بفهمیم و درک مطلب خوبی داشته باشیم؟

پیام بهرامپور

آشنایی بیشتر با پیام بهرام پور

تا سال آینده بیش از 100 جلد کتاب بخوان

آموزش های این دوره به شکلی است که شما بتوانید به راحتی روش مطالعه را یاد بگیرید، سرعت خود را افزایش دهید و حافظه خود را تقویت کنید. شما با روزانه یک ساعت مطالعه می‌توانید به راحتی سالی 100 جلد کتاب بخوانید.

تصور کنید سال آینده 100 جلد کتاب از بهترین کتاب های دنیا را خوانده باشید و مطالب 100 نویسنده برتر دنیا به شما اضافه شده باشد.

تونی رابینز چجوری تونست 700 جلد کتاب توی هفت سال بخونه؟

کتاب زندگی افراد زیادی را تغییر داده است. یکی از افرادی توانسته به وسیله کتاب زندگی خودش و انسان های زیادی از کشورهای مختلف را تغییر دهد تونی رابینز است. تونی رابیز توانست با یادگیری تندخوانی در هفت سال حدود 700 جلد کتاب بخواند. همچنین یکی از توصیه‌های برایان تریسی این است که اگر هنوز تندخوانی یاد نگرفته اید دیگر وقت آن است که یک دوره تندخوانی بگذرانید

در کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی دیوید اوگیلوی که به پدر تبلیغات مشهور است توصیه ای به جوانان دارد و می‌گوید:

روزی یک جلد کتاب بخوانید. برای اینکه بتوانید در روز یک جلد کتاب بخوانید لازم است تندخوانی بلد باشید.

چرا پس برخی ادعا دارند تندخوانی منسوخ شده؟

این ادعا به حدی خنده دار است که بگوییم دیگر رانندگی کردن منسوخ شده و دیگر کاربردی نیست

تندخوانی تنها یک مهارت است مانند رانندگی کردن، آیا نحوه رانندگی کردن با 20 سال پیش تفاوتی کرده است؟

آموزش تندخوانی ارائه شده در این محصول به واقع هیچ تفاوتی با آموزش های اساتید در 20 سال گذشته ندارد و تفاوت اصلی این آموزش ها در بخش های تقویت ذهن، حافظه، تمرکز، روانشاسی مطالعه است که از به روزترین روش های جهان و مطالعات علوم شناختی نشئات گرفته شده است.

همه افراد بعد از تحصیلات ابتدایی نیازمند این هستند که روش مطالعه خود را تغییر دهند و از تکنیک های تندخوانی بهره بگیرند تا بتوانند میزان مطالعه خود را افزایش دهند. برای همین هم در برخی دانشگاه های برتر جهان دوره های تندخوانی پیش نیاز ورود به دانشگاه است.

شما در این دوره، روش‌های کاربردی و موثر تندخوانی را پوشش می‌دهیم و از روش‌های ناکارآمد استفاده نمی‌کنیم. همچنین نام‌ها و روش‌های جدید (مانند فتوریدینگ) نیز برای مطالعه دائما در جهان ارائه می‌شود که متاسفانه با ادعاهای بی‌اساس، به اعتبار روش‌های کارآمد تندخوانی نیز آسیب می‌زنند.

مدرسین تندخوانی نوروریدینگ | آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز چه کسانی هستند؟

امیرحسین احمدی و سعیده قواسی که هردو، تجربه برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های متعدد تندخوانی را دارند و حسابی با تجربه‌اند.

⭕️ بیشتر با مدرس‌های این محصول آشنا شوید

سید امیرحسین احمدی

مدرس تکنیک‌های یادگیری و خلاقیت.

زندگی من به صورت ارادی و غیر ارادی همراه با یادگیری و هنر بوده است.

همیشه مجبور بودم یادبگیرم یا انتخاب می‌کردم یادبگیرم.

تا الان چهار کتاب نوشته ام که یک جلد آن چاپی بود و سه جلد به صورت الکترونیکی

تندخوانی و تقویت حافظه

 

سعیده قواسی

 مدرس و مربی در حوزه مهارت‌های مطالعه و تندخوانی

کارشناس ارشد زبان شناسی از دانشگاه تهران

برگزار کننده ده‌ها دوره تندخوانی و تقویت ذهن به صورت حضوری و غیرحضوری

تندخوانی و تقویت حافظه

 

چند عکس از کارگاه‌ها و کلاس‌های مدرسین این آموزش را ببینید 

 

تندخوانی و تقویت حافظه

تندخوانی و تقویت حافظه و ذهن

آموزش تندخوانی و تقویت حافظه و ذهن

کلاس آموزش تندخوانی - تقویت حافظه و ذهن

بهترین دوره آموزش تندخوانی و تقویت حافظه

گارانتی بازگشت وجه برای محصول تندخوانی

ما در کنار شما هستیم. نه؛ ما واقعا در کنار شما هستیم. در این حد که …
این ضمانت را به شما می‌دهیم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در  این محصول آموزشی، تمام مبلغ پرداختی  شما را بدون هیچ سوالی و با رضایت کامل به شما بازگردانیم. از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی انجام نمی‌دهید!

ما اینقدر به این محصول مطمئن هستیم که برای شما عزیزان، گارانتی بازگشت وجه 100٪ قرار دادیم که در زیر می‌بینید.  یعنی اگر محصول را دیدید و تمرینات را انجام دادید و رضایت نداشتید، تمام وجه شما را بازخواهیم گرداند. (ما به کیفیت این محصول خیلی مطمئنیم، پس خیالمان راحت است و امیدواریم شما نیز با آسودگی آن را تهیه کنید)

تندخوانی و تقویت حافظه و ذهن

این محصول به چه کسانی توصیه می‌شود؟

مهم ترین سوالی که در دوره تندخوانی مطرح می شود این است که آیا برای من هم کاربردی است. بهتر است بدانید:

 اگر به دنبال تغییر در زندگی هاتون و رشدشخصی و اجتماعی هستید

اگر دانشجو هستید و می‌خواهید با سرعت و کیفیت بالاتری درس‌هایتان را بخوانید

اگر مشغله زیاد دارید و وقت کمی برای مطالعه دارید و دوست دارید در همان مدت کم، حسابی بخونید و رشد کنید،

اگر کلی کتاب خوانده نشده دارید و می‌خواهید بخوانیدشان

اگر به دنبال پیشرفت شغلی و بهبود کسب و کارتان هستید

اگر به دنبال روش مطالعه و یادگیری مناسب برای قبول شدن در کنکورها هستید

و…

بدون شک این دوره برای هر فردی از سنین 14 تا حتی 90 سال مفید است. چون تمام روش هایی که گفته می‌شود، برای هر سنی در هر مقطعی کاربردی است. اما مهمترین نکته اینجاست: همیشه یا کتاب ها مقصرند یا معلمین و اساتید یا طراحان سوالات مشکل دارند! هیچ وقت تقصیر من و روش مطالعه نا مناسب من نیست!؟

در این بسته سعی کرده ایم با ارائه بهترین روش های مطالعه روز جهان و پیاده سازی آن بر روی تمامی کتب تخصصی دیگر این بهانه رو از شما بگیریم. این آموزش همچنین برای دانشجویان کلیه گروه‌های تجربی و ریاضی و انسانی و زبان‌های خارجه هم می تواند مفدی باشد.

تمام تلاشمان را کرده ایم که این بسته تندخوانی و تقویت ذهن بتواند روش مطالعه و درس خواندنی را به شما عزیزان ارائه کند. تندخوانی بدون شک یکی از مهمترین مهارت های عصر حاضر است، این آموزش را از دست ندهید و مهارت تند خوانی خود را تقویت کنید

سوالات متداول

شاید این سوالات برای شما هم پیش بیاید…
روزانه چقدر وقت برای آموزش‌ها لازم است؟
روزانه 1 ساعت وقت برای مطالعه، تمرین و اجرای آموزش ها روی زندگی و کسب و کارتان نیاز دارید. البته طبعا هر چه بیشتر وقت بگذارید در طول اجرای محتویات بسته روز حرفه ای تر و موفق تر خواهید شد.
آیا شرکت در این دوره پیش نیاز خاصی لازم دارد ؟
بله . این که بخواهید رشد و پیشرفت کنید و بیشتره و موثرتر بخوانید، کافی است.
اگر از این آموزش  نتیجه نگرفتم چی؟
به شما حق می‌دهم! مقالات، کتاب‌ها و حتی بسیاری از مدرس های تندخوانی ادعا می‌کنند که می‌توانند بهترین روش‌های تندخوانی را به شما آموزش بدهند. اما در عمل می‌بینیم که اکثر آنها ناتوان هستند. اما ما به کارمان اعتماد کامل داریم، پس گارانتی بازگشت وجه را برای شما قرار دادیم! برای این که خیالتان راحت باشد. اگر احساس کردید که این دوره مناسب شما نیست، کافی است که درخواست بازگشت وجه بدهید و تمام وجه خود را دریافت کنید. (البته مطمئنم که اصلاً به چنین چیزی فکر نخواهید کرد زیرا این دوره اینقدر کاربردی است که حد ندارد!)
از کجا معلوم اگر دوست نداشتم، پول من را پس می‌دهید؟
واقعاً حق دارید نگران باشید! اینقدر که وبسایت‌های مختلف با عنوان و ادعاهای دروغین وجود دارند که اعتماد کردن کار سختی به نظر می‌رسد. اما لطفاً‌ کمی در مورد «مجموعه بیشتر از یک نفر» و «پیام بهرام پور» تحقیق کنید. با کمی جست و جو خواهید دید که این مجموعه در بیش از یک دهه فعالیت به قدری خوب عمل کرده که تقریباً‌ هیچ معترضی ندارد! اعتبار این مجموعه اینقدر بالاست که به خاطر چندصدهزار تومان، خود را در معرض اتهام قرار ندهد.  برای توضیحات بیشتر باید بگویم که «بیشتر از یک نفر» برند ثبت شده موسسه آوای رسای سخن ایرانیان با شماره ثبت 36955 و با دهها کارمند است. این مجموعه بزرگترین سمینار ایران (با سه هزار شرکت کننده) را برگزار کرده است.
می‌توانم این بسته را به صورت اشتراکی خریداری کنم؟
اگر این اشتراک با اعضای خانواده (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر، فرزند یا نامزد) باشد هیچ مشکلی ندارد حتی اگر 10 نفری این محصول را ببینید. در غیر این صورت هر کسی موظف است که هزینه رشد و یادگیری خودش را بدهد.
آیا این دوره به صورت غیر حضوری اثربخش هست؟
شاید برایتان عجیب باشد اگر بگوییم که اصلاً انگار این دوره غیر حضوری نیست! دوره به گونه‌ای برگزار می‌شود که بتوانید بیشترین استفاده را ببرید.
دوستانم به من می‌گویند: پول جای این چیزها نده!
احتمالاً دوستان شما نمی‌دانند که مهارت تندخوانی چقدر می‌تواند باعث رشدشان شود. همه ما می‌دانیم که کتاب خواندن چه تاثیری در زندگی هرکس دارد. این لطف را به خودتان بکنید و تاثیرش را به زودی خواهید دید…

پرداخت ارزی مبلغ محصولات

برای پرداخت ارزی (ویژه دوستان و همراهان خارج از کشور) روی تصویر زیر کلیک کنید:  (پرداخت ارزی، پرداخت با بیت کوین و پرداخت با تتر)

پرداخت ارزی بیشتر از یک نفر - تندخوانی و تقویت حافظه و ذهن

 

 اگر سوالی از نحوه تهیه محصول تندخوانی و تقویت حافظه و ذهن دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 02191090908  یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد
برای دریافت آموزش های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

روی آیکون زیر کلیک کنید

 

چطور از سایت بیشتر ازیک محصول بخریم؟

راهنمای خرید محصول از طریق تلفن همراه

راهنمای خرید محصول از طریق کامپیوتر

مشاهده توضیحات کامل

محتوای دوره

حق استفاده از محصول

  • چه کسانی حق استفاده از محصولات را دارند؟
    02:54
  • نقشه راه این محصول به صورت ساده
    02:50

فایل های تصویری اصلی+فایل‌های صوتی

نکاتی درباره تندخوانی و کتابخواری با پیام بهرام پور

چطور متون انگلیسی را سریع بخوانیم؟

چطور کتاب الکترونیکی بخوانیم؟

فایل‌های تصویری تمرینی

دانلود PDFهای غلط‌یابی و آزمون سرعت

وبینار پرسش و پاسخ (ویدئو)

تمرین انگشت (تصویری و صوتی)

موسیقی‌های کمک‌کننده

دانلود اسلایدهای تمرین

دانلود چک‌لیست‌ها

تندخوانی تکمیلی (بخش آپدیت شده در اسفند 1399)

دانلود نرم‌افزار تندخوانی

باشگاه تقویت حافظه | داشتن حافطه فوق‌العاده

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

4.4
جمع 17 امتیاز
5
۱۰ رتبه بندی
4
۶ رتبه بندی
3
۰ رتبه بندی
2
۰ رتبه بندی
1
۱ رتبه بندی
SS
5 روز قبل
هم دوره عالیه و کاربردی هم پاسخگویی دقیق و فکر شده است
احمد بلال شمس
3 ماه قبل
hi , this was very great cours,i love it, it help me for my language learning.
The parte of Club of Memoire was wonderfull, it help me to memorize the words that was very hard before at less 1 minute.
Thank you so much
شادی جورکش
5 ماه قبل
بله راضی بودم
9
8 ماه قبل
سلام ضمن تشکر
در قسمت چک لیست تمرینات حافظه مختلفی نوشته شده از کجا باید پیدا کنم و انجام بدم؟
ممنون
ا
12 ماه قبل
سلام.وقت شما بخیر.تشکر میکنم بابت دوره ی خوب شما.برای استفاده از نرم افزار اسپید ی ینگ در فویل تمرینات نوشتید برای استفاده بازی‌های این نرم افزار فایل راهنما در اختیارمان میزارید.من نتونستم فایل راهنما رو پیدا کنم.ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.موفق باشید.
جمیل محمودی
1 سال قبل
تازه اول کارم ولی مطمینم دوره ی فوق العاده ای
محمدهادی جهانی
1 سال قبل
فقط یک کلمه‌. عالی
مم
2 سال قبل
دوره خوب و پر از اطلاعات بود برای کنکوری ها عالی است
ان
2 سال قبل
با وجود این که بخش اندکی از مباحث برای من جدید بودند،اما تمرینات دوره به شدت به من در تندخوان شدن کمک کرد
2 سال قبل
دوره عالی هستش
اسکرول به بالا