بسته جامع غیرحضوری فن بیان و سخنرانی

برای اینکه یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشید، در جمع بزرگان قرار بگیرید و ارتباطات قدرتمند شکل دهید.

مبلغ سرمایه گذاری: 4 میلیون 900 هزارتومان

قیمت دوره با تخفیف: 1 میلیون و 900 هزارتومان

دوره در یک نگاه

مدرسین دوره: پیام بهرام پور، فرهاد لقایی، میثم مقدم، سروش صفدریان

طول دوره: 13 ساعت ویدیو آموزشی

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل و …)

مناسب برای: برای همه افرادی که می خواهند در جلسات کاری، صحبت های روزمره و یا سخنرانی در جمع صحبت خوبی داشته باشند.

سرفصل‌ها

خان صفرم: یادگیری فوق حرفه ای
خان اول: اصول و مبانی و تکنیک‌های سخنرانی و صحبت در جمع
خان دوم: مدیریت ترس از سخنرانی
خان سوم: صداسازی و فن بیان
خان چهارم: نگارش متن سخنرانی و نطق
خان پنجم: آغاز و میانه سخن
خان ششم: مهارت زبان بدن
خان هفتم: پایان و دعوت به اقدام

با تهیه محصول چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

فایل‌های تصویری

فایل‌های صوتی 

اسلاید آموزشی

وبینار ویژه سخنرانی خانم ها

عضویت در کانال تلگرامی  

چک لیست سخنرانی و تقویم بسته جامع

با این بسته شگفت انگیز و حرفه‌ای:

ما فکر می‌کنیم نیازی به چنین آموزشی نداریم…!

شاید برخی از افرادی که این صفحه را می‌خوانند با خود بگویند: «من که خوب حرف می‌زنم! نیازی به تهیه این بسته ندارم!» البته که طبیعتا افرادی هستند که هم مطالعات کافی داشته اند و هم مهارت فن بیان و ارتباط موثر را بلدند، اما بسیاری از ما «فقط فکر می کنیم» که خوب ارتباط برقرار می‌کنیم! چون احتمالاً خوب حرف زدن را در زیاد حرف زدن یا مثلاً بی پرده حرف زدن می‌دانیم! در حالی که فن بیان قوی و مهارت سخنرانی، لایه‌های پنهان و درونی فراوانی دارد.

چه بسیار کسانی که افرادی رک یا حاضر جواب‌اند اما مهارت فن بیان قدرتمند و موثری ندارندو به جایگاهی که استحقاقش را دارند، نمی‌رسند!

چه بسیار افرادی که اعتماد به نفس کاذب را با فن بیان قوی اشتباه گرفته‌اند و فکر می‌کنند «خوب حرف می‌زنند!»(شاید بد نباشد بدانید ضرر و زیان‌های اعتماد به نفس کاذب، به مراتب از بلد نبودن برقراری صحیح رابطه، آسیب زننده‌تر است!)

جنس این سرمایه‌گذاری مثل سکه و دلار نیست…!❌

جنس سرمایه گذاری در دوره‌ای مثل «فن بیان و سخنرانی» شاید از جنس دلار و طلا نباشد که به صورت ملموس آن را ببینید. اما اثرات بلندمدت آن به جرات می توانیم بگوییم از صدها سرمایه گذاری روی دلار و طلا، ارزشمندتر است. چون اولاً یک سرمایه‌گذاری درونی است که اثرات فوق‌العاده زیادی دارد، ثانیا، می‌تواند این اثرات، نسل به نسل منتقل شود و از بین رفتنی نیست. اگر شما خوب حرف بزنید و تجربه نوع بیان بزرگان و افراد موفق را داشته باشید، بچه‌های قدرتمندتر، موفق‌تر و شادتری هم تربیت خواهید کرد و بنابراین این سرمایه‌گذاری شما، روی آیندگان هم تاثیر خودش را خواهد گذاشت.

سایر فواید فوق‌العاده فن بیان قدرتمند:

مهارت فن بیان تنها برای برقراری ارتباط کلامی نیست، بلکه برای بسیاری از جنبه های دیگر هم کاربردی است، جنبه هایی که شاید تاکنون حتی فکرش را هم نکرده اید. در ادامه 8 اثر جادویی فن بیان قوی را در زندگی شما برایتان می گوییم:

✌️ غلبه بر اضطراب اجتماعی:

یکی از گام های موثر برای رهایی از خجالت، این است که مهارتهای سخنوری و فن بیان خود را بالا ببرید. با بالا بردن مهارت، ناخودآگاه ترس شما کاهش خواهد یافت.

✌️ افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس:

با فن بیان خوب، قدرت اقناع کنندگی شما به طور چشمگیری افزایش می یابد، و این در کسب و کار و ارتباطات شما تاثیر غیرقابل انکاری می گذارد. بسیاری از ما این روزها به دلیل درست و خوب صحبت نکردن، دچار سوء تفاهم می شویم و نمی توانیم کارهای خود را پیش ببریم. وقتی اصول فن بیان را بلد باشید می توانید در گفتگوهایتان، منظور خود را بدون سوءتفاهم ابراز کنید.

✌️ افزایش مهارت و جسارت در گرفتن حق خود و دیگران:

در این جا روی سخنمان با وکلا است. کسانی که شیوه ی سخنرانی و ارتباط آنها بسیار مهم است. اگر یک وکیل با اصول فن بیان آشنا باشد، موفقیت اش چندین برابر می شود.

✌️ تسلط بیش از پیش بر هیجانات مخاطب:

آشنایی و به کارگیری اصول فن بیان، شما را در ایجاد هیجانات و احساسات مختلف در مخاطبتان، توانمند می کند. این فایده بیشتر برای مشاوران، روانشناسان و تجار قابل لمس است.

✌️ موفقیت در مصاحبه های شغلی و …

✌️ افزایش کیفیت ارتباطات عاطفی و خانوادگی.:

وقتی با اصول فن بیان آشنا باشید و آن را در ارتباطات عاطفی تان به کار گیرید، به صورت ملموس قادر به برقراری ارتباط بهتر، زبان بدن درست تر، انتخاب واژگان بهتر، صدای رساتر و تاثیرگذارتر در دیدار اول، جلسات خواستگاری، ارتباط با همسر، خانواده تان، میهمانی ها و جمع های خانوادگی و… خواهید بود.

✌️ موفقیت های شغلی بیشتر و بیشتر:

تاثیر فن بیان در کیفیت معرفی خود، محصولات و خدمات به مخاطب، غیر قابل کتمان است.

✌️ ارتباط بهتر و موثرتر با رقبا و منتقدین در زندگی و کسب و کار:

ارتباط بهتر و موثرتر در ارتباطات غیرحضوری (تلفنی، آنلاین و …) ؛ ویژه ویزیتورها، منشی ها، مسئول دفترها و …

در سطوح پیشرفته تر، آشنایی با اصول فن بیان، از شما یک گوینده ی حرفه ای و موفق خواهد ساخت. و تاثیرات بیشمار دیگر که با تهیه این بسته، می توانید در زندگی تان ایجاد کنید.

این‌ همه مطلب و دوره واسه فن بیان هست…! مزیت بسته ما چیه؟❓

بله، شکر خدا کلاس و کارگاه آموزشی برای «فن بیان و سخنرانی»، زیاد وجود دارد. رویکرد مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» در آموزش، در همهٔ 7 سال گذشته، این بوده که خود را رقیب کسی نمی‌دانیم و کسی را جاتنگ‌کنِ وادیِ فراخ آموزش نمی‌انگاریم. مخاطبان باید همه‌جور محصولی را تهیه کنند و کم‌کم خودشان خوب را از بد و غیرعلمی را از علمی تشخیص دهند. در نهایت خودِ بازار تصمیم بگیرد که کدام بازیگر را بر صدرِ اعتماد بنشاند و کدام را به زیر بکشد.

به همهٔ این آموزش‌ها نیاز است، حتی ضعیف‌هایش! چون این نشانهٔ رونق وادی آموزش است که همه‌جور جنسی در آن یافت می‌شود. مانند صنعت پوشاک و مشاوره و تبلیغات و پزشکی و بورس و… است که چون طیف وسیعی از قوی‌ها و ضعیف‌ها در آن مشغول‌به‌کارند، این عرصه‌ها زنده‌اند و پیش می‌روند. اگر قرار بود فقط یکی‌دو بازیگرِ ممتاز در وادی خاصی مشغول باشند، آن حوزه به انحصار و زوال کشیده می‌شد!

خب برویم سراغ مزیت‌های اصلی بسته جامع فن بیان و سخنرانی

1- محتوای آن برگرفته از دوره‌ها و منابع آموزشیِ مبتنی بر تحقیقات علمی و آزموده شده در جهان است. مدرسین این کارگاه، سال‌هاست منابع آموزشیِ دست‌اول را مطالعه و مرور می‌کند و دوره‌های آموزشیِ بین‌المللی را می‌گذراند و بنابراین به منابع دست اول و معتبری دسترسی دارد.

2- مزیت دوم ما، کاربردی بودن و بومی بودن مطالب است. مطالبی که در این بسته به شما یاد داده می‌شود، صرفاً تئوری نیست. این آموزش‌ها همراه با تمریناتی موثر و کاربردی است. این آموزش‌ها هیجانی و کوتاه مدت و انگیزشی نیست و اثرات درازمدتی بر شیوه و سبک زندگی شما خواهد گذاشت.

3- مزیت سوم این دوره، تعاملی‌بودن آموزش‌هاست، بدون شعاردادن. راستش را بخواهید، این دوره مخصوص کسانی است که واقعا می‌خواهند در زندگی‌شان تغییر ایجاد کنند و برای این کار مصمم هستند. ما افرادی که اهل اقدام باشند می‌خواهیم. این بسته را تهیه نکنید اگر فقط به جزوه داشتن و جزوه نوشتن و صرفاً دانستن موضوعات علاقهمند هستید. این بسته را تهیه کنید اگر حقیقتاً دوست دارید زندگی‌تان را متفاوت از قبل کنید. این بسته را تهیه نکنید اگر فقط دوست دارید که جزوه‌ای شیک و منظم در دست داشته باشید و ذوق کنید که کلی نکتهٔ نظری یاد گرفته‌اید. روال بسته فن بیان و سخنرانی این نیست. راستش را بخواهید نکات نظری و صرفاً تئوری، در سطح اینترنت زیاد است و هیچ نیازی به هیچ کلاسی نیست. مطالب خوبی هم هستند، اما در خودِ بسته قرار است تغییر رخ دهد. انبارکردن داده‌ها در مغز، کافی است!

4- و  دلیل بعدی نیز همان مزیت همیشگی «بیشتر از یک نفر» از است: تضمین بی‌قیدوشرط و بدون سؤال و جوابِ رضایت شما، از «هر» خدمتی که در قبالش به «ما» ریالی پول می‌دهید. بله، هر زمان که باشد، اگر از آموزه‌ها یا روش تدریس ناراضی بودید، می‌توانید پول پرداختی‌تان را پس بگیرید، حتی اگر ساعتِ آخر دوره باشد! آن پایین دستخط و امضای پیام بهرام پور مبنی بر این تضمین را ببینید!

 

چرا باید این بسته را تهیه کنم؟ (مهم‌ترین مزایا)

احتمالاً شما هم چنین شرایطی را تجربه کرده‌اید که ایده‌های بزرگی برای ارائه محصول،‌خدمات و یا زندگی شخصی خودتان دارید، اما به دلیل نداشتن فن بیان در ارائه آن ناتوانید! افرادی که توانمندی کمتری از شما دارند،به وسیله بیان، تبلیغات و ارائه بهتر نظر دیگران را جلب می‌کنند. با تهیه این محصول می توانیم تمام مهارت‌های زیر را بدست آوریم:

ترس از صحبت در جمع را کنترل خواهید کرد

سبک شخصی، ویژگی‌هایی که دوست دارید و… مخصوص خود را خواهید داشت

دقیقاً می‌دانید که چگونه یک سخنرانی را طراحی کنید؟

چگونه حتی بدون آمادگی قبلی سخنرانی‌های ارزشمندی انجام دهید؟

چگونه صدای مناسب یک سخنران را داشته باشید؟

 چگونه صحبت خود را به صورت حرفه‌ای پیکربندی کنید و حین صحبت خود گیج نشوید

چگونه سبک شخصی خود را در سخنرانی بروز دهید؟ درست مانند یک سخنران حرفه‌ای!

 چطور فرصت های زندگی را فقط با ارتباطات بهتر بقاپید

 چطور بهتر و موثرتر صحبت کنید تا مورد شگفتی همگان قرار بگیرد…

رازهایی برای یک سخنرانی جذاب که به یاد مخاطب بماند

موانع درونی برای شروع سخنرانی

شناخت مخاطبان

 

اگر مطالب این دوره را ندانم چه می‌شود؟

خیلی راحت بگویم! هیچ اتفاقی نمی‌افتد! شما با شرکت نکردن در این دوره به همان شیوه قدیمی بیان خود ادامه خواهید داد. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند….

اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان 20 درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد.

هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، 200 هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

این کارگاه فرصت بزرگی‌ست برای یک سرمایه گذاری مطمئن که سالیان سال نتیجه آن را در سراسر زندگی شغلی،‌ اجتماعی و خانوادگی خود خواهید دید.

⭕️برای افراد اهمال کار، بهانه‌ها جورِ جور است!

⛔️ باشه یکم سرم که خلوت شد 

⛔️ الان کارهای مهم تری دارم!

⛔️ من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم!

⛔️ خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!

⛔️ بعید می دونم اثری داشته باشه..

⛔️ دیگه از من که گذشته…

⛔️​ این چیزا با آموزش درست نمی شه! ذاتیه!

⛔️ با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم

⛔️​ من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه دیگه!

⛔️ نتیجه نمیده فقط انگیزشیه!

⛔️ اعتماد ندارم!

⛔️ و….. جای خالی با بهونه گیر ها…

چه کسانی به شما آموزش می‌دهند؟

پیام بهرام‌پور: کارآفرین سریالی و متخصص نورولیدرشیپ
فرهاد لقایی
میثم مقدم
سروش صفدریان

نظر شرکت کنندگان دوره

سوالات متداول

به شما حق می‌دهم نگران باشید. اما ما به کارمان اعتماد کامل داریم، پس گارانتی بازگشت وجه را برای شما قرار دادیم! برای این که خیالتان راحت باشد. اگر احساس کردید که این دوره مناسب شما نیست، کافی است که درخواست بازگشت وجه بدهید و تمام وجه خود را دریافت کنید. (البته مطمئنم که اصلاً به چنین چیزی فکر نخواهید کرد زیرا این محصول اینقدر کاربردی است که حد ندارد!)

واقعاً حق دارید نگران باشید! اینقدر که وبسایت‌های مختلف با عنوان و ادعاهای دروغین وجود دارند که اعتماد کردن کار سختی به نظر می‌رسد. اما لطفاً‌ کمی در مورد «مجموعه بیشتر از یک نفر» و «پیام بهرام پور» تحقیق کنید. با کمی جست و جو خواهید دید که این مجموعه در این 5 سال فعالیت به قدری خوب عمل کرده که تقریباً‌ هیچ معترضی ندارد! اعتبار این مجموعه اینقدر بالاست که به خاطر چندصدهزار تومان، خود را در معرض اتهام قرار ندهد.  برای توضیحات بیشتر باید بگویم که «بیشتر از یک نفر» برند ثبت شده موسسه آوای رسای سخن ایرانیان با شماره ثبت 36955 و با ده ها کارمند است.  این مجموعه بزرگترین سمینار ایران (با سه هزار شرکت کننده) را برگزار کرده است.

سوال بسیار متداولی است! و پاسخ من این است:
1. من شخصاً مهارت‌های سخنرانی را بدون استاد و فقط به صورت غیر حضوری از بسته‌های آموزش و مطالعه فرا گرفته‌ام.
2. اگر احساس کردید اینطور نیست می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید و همه مبلغ را پس بگیرید 

کافیست در قسمت نظرات داخل پلیر دوره با ما ارتباط باشید؛ پاسخ مدرس بعد از بررسی برای شما در همان قسمت ارسال خواهد شد.

مراحل ثبت نام در دوره

ضمانت خرید

تصویر گارانتی و ضمانت بازگشت وجه

۲ دیدگاه دربارهٔ «بسته جامع غیرحضوری فن بیان و سخنرانی»

  1. علی اکبر سلیمی.

    سلام ، به عنوان یک دوره غیر حضوری بهترین بود . و فیلم صحبت در جمع عالی بود . ای کاش محدودیت های کرونایی برداشته بشه و بتونید فیلم سخنرانی ۳ دقیقه ای در یک سالن بزرگ را هم برای نمایش بگذارید

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام همراه ارزشمند
      خیلی ممنونیم که رضایتتون رو باهامون به اشتراک میگذارید تا انرژی بگیریم.
      بیشتر ازیک نفر باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا