دوره افزایش تمرکز و توجه | کلیدی ترین مهارت قرن 21

تمرکز؛ کلید هر موفقیت بزرگ و ماندگار

مبلغ سرمایه گذاری: 600 هزارتومان

قیمت دوره با تخفیف: 490  هزارتومان

دوره در یک نگاه

مدرس دوره: پیام بهرام پور، کارآفرین سریالی

طول دوره: بیش از 90 دقیقه ویدیو آموزشی

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل و …)

مناسب برای: برای همه افرادی که می خواهند  روی کارهایشان عمیق شده، تمرکزشان را بالاتر برده و در نتیجه کارآمدتر و موثرتر باشند!

برخی از سرفصل‌ها

همه چیز زیر سر «آیدا» هست! باورتان میشه؟
چه چیزی حتی از زمان هم مهم‌تره؟
نگرانی بزرگ من وقتی مدیران موفق کشورمان را می‌بینم چیست؟
چرا اگر به 7 سال پیش بر‌می‌گشتم امکان نداشت روزی 14 ساعت کار کنم؟
راز وارن بافت و استیو جابز برای رسیدن به اهدافشان چه بود؟
چرا بسیاری از افراد پرتلاش به خواسته‌های خود نمی‌رسند؟
«آن یک چیز» برای شما چیست؟
عامل موفق نشدن: مغز اجداد ما چه بلایی سر ما آورده است؟
کارهای اشتباه هنگام استراحت کردن
چه چیزهایی ذهن شما را می‌دزدند؟
کلمه‌ای که باید به گفتن آن عادت کنید تا در مسیر موفقیت شتاب بگیرید.
چقدر میتونی تمرکز کنی؟
چندبار شبکه اجتماعی رو چک میکنی؟
چیزی که باعث میشه کسب و کارتون رونق نداشته باشه
رازی که پشت کارتهای سبز و قرمز مجموعه بیشتر از یک هست…
وقتی بزرگ شدی میخوای چیکاره شی؟
چگونه تمرکز کنیم؟
تکنیک های افزایش تمرکز و دقت

با تهیه محصول چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

فایل‌های تصویری

فایل‌های صوتی 

هدایا و به روزرسانی ها 

پرسش و پاسخ از مدرس

اگر در یکی از موقعیت های زیر قرار گرفته اید...

پس شما به تهیه دوره تمرکز و دقت و توجه، نیاز دارید.

یادگیری تمرکز به چه دردی میخورد؟ چقدر در موفقیت نقش دارد؟

شما فرد موفقی را می‌شناسید که بدون داشتن توجه و تمرکز، دستاوردی داشته باشد؟

چند نوع تمرکز وجود دارد که اکثر ما در هیچ کدام از آنها درست عمل نمی‌کنیم و عمر، زمان، انرژی و پول خود را به خاطر ندانستن این روش‌ها از دست می‌دهیم. در دوره تمرکز و توجه و دقت، تکنیک هایی طلایی برای داشتن و افزایش تمرکز به شما خواهیم گفت.

پاسکال می‌گوید:

«یکی از بزرگترین مشکلات بشر این است که افراد نمی‌توانند در یک اتاق برای مدتی طولانی بمانند و تمرکز کنند…»

تحقیقات مختلف نشان داده‌اند افرادی که می‌توانند تمرکز و توجه خود را در بازه‌های زمانی طولانی (مثلاً 90 دقیقه!) روی یک موضوع حفظ کنند، در انواع چالش‌های شناختی و رفتاری بهتر از کسانی عمل می‌کنند که نمی‌توانند تمرکز طولانی مدت کنند.

به طور کلی، تمرکز، نفش بسیار مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت ما انسان‌ها ایفا می کند…

آیا تمرکز قابل بهبود است؟

خوشبختانه تمرکز، بسیار شبیه کارکرد عضله است. هرچه بیشتر روی آن کار و تمرین کنید، قوی تر می شود. می توان میزان دقت و توجه و تمرکز را افزایش داد اما نه یک روزه یا یک هفته ای!

افزایش تمرکز، نیاز به تلاش واقعی دارد. ممکن است مجبور شوید در برخی از عادت های روزانه خود تغییراتی اساسی ایجاد کنید. این دوره در زمینه ایجاد عادت پایدار تمرکز، به شما کمک می کند.

مطمئن باشید تمرکز کاملاً قابل دستیابی و دسترسی است. لطفا با این بهانه که ما تغییر نمی کنیم یا تمرکز ذاتی است، خودمان را گول نزنیم!!

قدرت تمرکز خود را به صورت تدریجی افزایش دهید

بدترین چیزی که برای افزایش تمرکز می‌توانید انجام دهید، این است که بخواهید یک برنامه آموزشی شدید برای خود بگذارید. اصلاً ما تمرین های افزایش تمرکز را انجام می‌دهیم تا از شتاب زدگی جلوگیری کنیم و بتوانیم به آرامی در کارهایمان عمیق شویم. بنابراین طراحی یک برنامه آموزشی بسیار سنگین می‌تواند در تضاد با بهبود تمرکز باشد.

بهتر است به آرامی خود را بسازید و سعی کنید روز به روز بر میزان تمرکز شما و حذف عوامل حواس پرتی بیفزایید. یک تمرین خوب برای این کار این است که وقتی در کاری تمرکز می‌کنید، هرگز به کاری دیگر نپردازید. حتی اگر عومل جذابی مثل موبایل در کار باشد.

چرا باید این بسته را تهیه کنم؟ (مهم‌ترین مزایا)

تمرکز، شاه کلید موفقیت است. تمرکز صحیح شما را به سمت موفقیت هدایت می کند.

برای اینکه کارهایمان را به نحو مؤثرتر و بهتری انجام دهیم و بازدهی و کارایی بیشتری در زندگی و کار داشته باشیم، باید یاد بگیریم که چگونه تمرکز کنیم.

همانطور که گفتیم، «تمرکز» درست مثل عضلاتی است که با تمرین و مرور، پرورش می‌یابد. واقعیت این است که مغز ما در دنیای کنونی که دائماً در حال تحول است، به دنبال چیزهای جدیدتر و جالب‌تر می‌گردد و توانایی تمرکز زیاد روی یک چیز را از دست داده است.

در واقع موبایل و شبکه‌های اجتماعی هم یکی از متهمین اصلی کاهش میزان تمرکز ما انسان‌ها هستند.

سایر متهمین نداشتن تمرکز را می شناسید؟

می دانید تمرکز ما چطور از دست می رود و دزدان تمرکز ما چه چیزهایی هستند؟

همه را در این دوره به شما معرفی می کنیم!

اگر دوره تمرکز را تهیه نکنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و همه چیز همانطور که هست باقی می‌ماند!

جمله‌ای منصوب به آلبرت انیشتین است که می‌گوید:

عجیب است که عده‌ای کارهای همیشگی را انجام می‌دهند و نتیجه‌ای متفاوت را انتظار دارند!

اصلاً دلیل این که این دوره را برای شما آماده کردیم این است که بتوانید تغییرات فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید. متفاوت فکر کنید و کنترل کارهای خود را بیشتر در دست بگیرید.

لطفاً به این فکر کنید که تهیه نکردن این دوره چه بهایی برای شما خواهد داشت؟ چه فرصت‌هایی را ممکن است از دست بدهید؟ به این فکر کنید که شما با تمرکز قوی که در کارهایتان انجام می دهید می توانید موثرتر باشیدٰ بهتر کار کنیدٰ طبیعتاً پول بیشتری دربیاورید و کارهایی که انجام آن شاید 4 ساعت طول می کشید را با داشتن تمرکز صحیح در یک ساعت انجام دهید.

⭕️برای افراد اهمال کاری که قصد آموزش ندارند، بهانه‌ها جورِ جور است!​

⛔️ باشه یکم سرم که خلوت شد 

⛔️ الان کارهای مهم تری دارم!

⛔️ من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم!

⛔️ خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!

⛔️ بعید می دونم اثری داشته باشه..

⛔️ دیگه از من که گذشته…

⛔️​ این چیزا با آموزش درست نمی شه! ذاتیه!

⛔️ با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم

⛔️​ من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه دیگه!

⛔️ نتیجه نمیده فقط انگیزشیه!

⛔️ اعتماد ندارم!

⛔️ و….. جای خالی با بهونه گیر ها…

چه کسی به شما آموزش می‌دهد؟

پیام بهرام‌پور: کارآفرین سریالی و متخصص نورولیدرشیپ

سوالات متداول

خبر خوب این است که شما تنها نیستید! در دنیای امروز اکثر آدم ها از نبود تمرکز رنج می برند و نمی توانند آنطور که شایسته استٰ موثر باشند. بنابراین اصلا نگران نباشید. اما همین که انتخاب کرده اید فردی موفق تر و موثرتر باشیدٰ یعنی راه را درست می روید. پس تا انتهای دوره همراهمان باشید و نتایج خیره کننده دوره تمرکز و توجه و دقت را در عمل مشاهده کنید…

به شما حق می‌دهیم! مقالات، کتاب‌ها و حتی بسیاری از روان‌شناسان ادعا می‌کنند که می‌توانند به شما یاد بدهند که تمرکزتان را بیشتر کنید یا به فردی بسیار با دقت و تمرکز تبدیل می شوید!

اما در عمل می‌بینیم که اکثر آنها ناتوان هستند. ما به کارمان اعتماد کامل داریم، پس گارانتی بازگشت وجه را برای شما قرار دادیم! برای این که خیالتان راحت باشد. اگر احساس کردید که این دوره مناسب شما نیست، کافی است که درخواست بازگشت وجه بدهید و تمام وجه خود را دریافت کنید. (البته مطمئنم که اصلاً به چنین چیزی فکر نخواهید کرد زیرا این دوره اینقدر کاربردی است که حد ندارد!)

کافیست در قسمت نظرات داخل پلیر دوره با ما ارتباط باشید؛ پاسخ مدرس بعد از بررسی برای شما در همان قسمت ارسال خواهد شد.

واقعاً حق دارید نگران باشید! اینقدر که وبسایت‌های مختلف با عنوان و ادعاهای دروغین وجود دارند که اعتماد کردن کار سختی به نظر می‌رسد. اما لطفاً‌ کمی در مورد «مجموعه بیشتر از یک نفر» و «محمد پیام بهرام پور» تحقیق کنید. با کمی جست و جو خواهید دید که این مجموعه در این 5 سال فعالیت به قدری خوب عمل کرده که تقریباً‌ هیچ معترضی ندارد! اعتبار این مجموعه اینقدر بالاست که به خاطر چندصدهزار تومان، خود را در معرض اتهام قرار ندهد.  برای توضیحات بیشتر باید بگویم که «بیشتر از یک نفر» برند ثبت شده موسسه آوای رسای سخن ایرانیان با شماره ثبت 36955 و با ده ها کارمند است.  این مجموعه بزرگترین سمینار ایران (با سه هزار شرکت کننده) را برگزار کرده است.

مراحل ثبت نام در دوره

یک مزیت مهم: گارانتی بازگشت 100 درصد وجه!

در مجموعه ما، بابت هر ریالی که مشتریان به ما پرداخت می‌کنند، گارانتی بازگشت وجه داریم. آن هم بدون قید و شرط! هزاران نفر در دوره‌های ما شرکت کرده و محصولاتمان را خریده اند. اما فقط به قدر انگشتان دست درخواست بازگشت وجه زده‌اند که ما با کمال میل تقدیمشان کرده‌ایم. ما آنقدر به آموزش‌هایمان اعتماد و ایمان داریم که برای همه محصولات و دوره‌هایمان گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه قرار داده‌ایم.

یعنی شما این دوره را تهیه می‌کنید و اگر به هر دلیل از محتوای آن راضی نبودید، وجه شما به صورت کامل به شما برگردانده می‌شود و برای آن، سوالی از شما نمی‌پرسیم…!

ضمانت خرید

تصویر گارانتی و ضمانت بازگشت وجه

«بیشتر از یک نفر» را کم می‌شناسم…

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند: «آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره بیشتر ازیک نفر

و در نهایت،  اگر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 02191090908  یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمتر از 24 ساعت کاری پاسخ خواهیم داد..

همه چیز آماده است!

و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دوره‌ها و سمینارهای ما بپیوندید.

۴ دیدگاه دربارهٔ «دوره افزایش تمرکز و توجه | کلیدی ترین مهارت قرن 21»

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که دوره افزایش تمرکز نظر شمارو جلب کرده.
      ما صفحه محصول را بررسی کردیم و مسئله ای وجود نداشت لطفا در صورتی که تاکنون موفق به تهیه محصول تمرکز نشده اید در واتساپ به شماره ۰۹۹۳۶۸۶۷۰۷۲ پیام بدهید همکارانم در واحد امور مشتریان شما را راهنمایی خواهند کرد.
      موفق و بیشتر از یک نفر باشید …

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      خوشحالیم که دغدغه یادگیری دارید؛ بصورت کلی اگر ۱۶ سال به بالا هستید دوره براتون قابل فهم خواهد بود؛ اما اگر بسیار اهل کتاب و مطالعه باشید و فهم ادبی شما بالا باشد با سن کمتر نیز دوره میتونه برای شما قابل فهم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا