ثبت نام وبینار ارتش تک نفره 
برای دیگران خودت کار کن!
500 هزار تومان 49 هزار تومان
روز
ساعت
دقیقه

تندخوانی نوروریدینگ | آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز

افزایش 5 برابری سرعت مطالعه در 21 روز تمرین

مبلغ سرمایه گذاری: 790 هزارتومان

Enrollment validity: طول عمر

دوره در یک نگاه

مدرسین دوره: سید امیرحسین احمدی، سعیده قواسی، پیام بهرام پور

طول دوره: بیش از 110 دقیقه ویدیو آموزشی

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل و …)

مناسب برای:  همه افرادی که به دنبال پیشرفت و موفقیت در زمینه تحصیل یا کسب و کار خود هستند.

سرفصل‌ها

یادگیری نحوه عملکرد مغز بر مبنای BBL (یادگیری مغز محور یا Brain Based Learning) جهت افزایش میزان یادگیری و بازدهی بالا جهت مطالعه موثر

همانطور که گفته شد زیاد درس خواندن عامل قبولی و موثر خوانی نیست. در این بخش به شما روش مطالعه نوروریدینگ آموزش داده خواهد شد که از طریق آن میتوانید میزان به خاطر سپاری محتوا در ذهنتان را چندین برابر کنید.

افزایش سرعت مطالعه تا ۵ برابر، با به کارگیری برترین تکنیک‌های تندخوانی

آموزش برترین روش خلاصه برداری و نت برداری روز جهان که با کمک این روش شما میتوانید به سادگی و در سریعترین زمان ممکن یک محتوا را خلاصه و به خوبی به خاطر بسپارید. روش نقشه ذهنی یکی از قوی ترین روش های نت برداری در جهان است که بر مبنای عملکرد مغز طراحی شده است.

بسیاری از شما عزیزان در هنگام مطالعه و آموزش تندخوانی مشکلی در زمینه مطالعه ندارید ولی دائما حواس شماست که پرت میشه و تمرکز ندارید در محصول جامع آموزش تندخوانی و تقویت حافظه نوروریدینگ برای شما عزیزان برترین تمرین های افزایش تمرکز و ذهن آگاهی را قرار دادیم. از طریق این تمرینات شما عزیزان میتوانید به سادگی به تقویت قوای تمرکز خود بپردازید.

آموزش برترین روش های تقویت حافظه و هوش از طریق بازی ها حافظه و همچنین تمرینات مخصوص

با تهیه محصول چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

فایل‌های تصویری

اسلایدهای آموزشی

 

فایل pdf تمرینات 21 روزه

 

فایل‌های صوتی 

 

پرسش و پاسخ از مدرس

 

هدایای ویژه

 فیلم آموزشی روش تندخوانی متون انگلیسی

ویدیو آموزشی از پیام بهرام پور

 فیلم آموزشی تندخوانی کتاب های الکترونیکی

این محصول به چه کسانی توصیه می‌شود؟

در این سیستم آموزشی، ما را کندخوان بار آورده اند…

متاسفانه سیستم آموزشی ما، اشکالات فراوانی دارد. تحقیقا ما روی میزان مطالعه، سرانه مطالعه و سرعت مطالعه در سایر کشورها نشان داده بچه‌ها از همان سنین کودکی و مدرسه رفتن، مهارت‌های مطالعه را هم در کنار درس‌هایشان می‌آموزند. شاید جالب باشد بدانید در کشورهای توسعه یافته، سرانه و سرعت مطالعه در مقایسه با ایران، بیش از 6 برابر است.

از ابتدا به ما آموزش داده اند که کندخوان شویم. ما هنوز به همان روش سنتی ده‌ها سال پیش مطالعه می‌کنیم. پس خیلی خوب است که بیاموزیم چگونه می توانیم صحیح و ثمر بخش مطالعه کنیم ، جالب است بدانید که با توجه به پیشرفت های گسترده از راه مطالعه ، ایرانیان طبق تحقیقات نسبت به مطالعه خیلی بی علاقه و بی انگیزه هستند؛ طبق تحقیقاتی که صورت گرفته میزان مطالعه برای ایرانیان باسواد در شبانه روز کمتر از 3 دقیقه است،  خیلی از افراد باسواد هستند که در شبانه روز یک دقیقه هم مطالعه نمی‌کنند. علت این بی‌انگیزگی نسبت به مطالعه و یادگیری این است که همیشه به ماگفتند که بخوانید ، امّا هیچ زمان به ما نگفته اند که چگونه بخوانید که سریعتر بخوانید و بهتر یاد بگیریم و برای مدت بیشتری آن اطلاعات را نگه دارید و راحت‌تر یادآوری کنید…

نوروریدینگ چیست؟

محصول نوروریدینگ روش مطالعه، تندخوانی و تقویت حافظه بر اساس عملکرد مغز است. به کارگیری صحیح مغز بر اساس روش های صحیح مبتنی بر مغز باعث می‌شود بتوانیم به راحتی از مغز خود استفاده کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. اگر بر اساس عملکرد مغز مطالعه کنیم مطالعه اثربخش با بازدهی بالا خواهیم داشت و این اتفاق به معنی این است که راحت کتاب بخوانیم، راحت خلاصه نویسی کنیم و راحت مطالب را به یاد بیاوریم و راحت از آن ها استفاده کنیم.

تا سال آینده بیش از 100 جلد کتاب بخوان

آموزش های این دوره به شکلی است که شما بتوانید به راحتی روش مطالعه را یاد بگیرید، سرعت خود را افزایش دهید و حافظه خود را تقویت کنید. شما با روزانه یک ساعت مطالعه می‌توانید به راحتی سالی 100 جلد کتاب بخوانید.

تصور کنید سال آینده 100 جلد کتاب از بهترین کتاب های دنیا را خوانده باشید و مطالب 100 نویسنده برتر دنیا به شما اضافه شده باشد.

تونی رابینز چجوری تونست 700 جلد کتاب توی هفت سال بخونه؟

کتاب زندگی افراد زیادی را تغییر داده است. یکی از افرادی توانسته به وسیله کتاب زندگی خودش و انسان های زیادی از کشورهای مختلف را تغییر دهد تونی رابینز است. تونی رابیز توانست با یادگیری تندخوانی در هفت سال حدود 700 جلد کتاب بخواند. همچنین یکی از توصیه‌های برایان تریسی این است که اگر هنوز تندخوانی یاد نگرفته اید دیگر وقت آن است که یک دوره تندخوانی بگذرانید

در کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی دیوید اوگیلوی که به پدر تبلیغات مشهور است توصیه ای به جوانان دارد و می‌گوید:

روزی یک جلد کتاب بخوانید. برای اینکه بتوانید در روز یک جلد کتاب بخوانید لازم است تندخوانی بلد باشید.

چرا پس برخی ادعا دارند تندخوانی منسوخ شده؟

این ادعا به حدی خنده دار است که بگوییم دیگر رانندگی کردن منسوخ شده و دیگر کاربردی نیست!

تندخوانی تنها یک مهارت است مانند رانندگی کردن، آیا نحوه رانندگی کردن با 20 سال پیش تفاوتی کرده است؟

در این تصویر ببینید که چطور با تمرین، تکرار و یادگیری اصولی، مسیرهای عصبی تندخوانی شکل می‌گیرند و نورون‌های مغز چطور با اتصال صحیح تقویت می شوند.

 

 از آموزش تندخوانی  خیلی زمان  گذشته و دیگر کاربردی ندارد؟

از سال 1970 این آموزش‌ها در مدارس و دانشگاه‌های برتر جهان ارائه شده و جالب است که بدانید هنوز هم این دوره‌های تندخوانی در حال برگزاری است.

در تمامی دوره های حضوری و آنلاین تندخوانی مدرسین این دوره سعیده قواسی و امیرحسین احمدی سرفصل های دوره های موجود حال حاضر دانشگاه های برتر جهان در زمینه تندخوانی را ارائه می‌کنند و باید بدانید این آموزشی که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده شامل جدیدترین سرفصل های آموزشی دانشگاه های برتر جهان است.

آموزش تندخوانی ارائه شده در این محصول به واقع هیچ تفاوتی با آموزش های اساتید در 20 سال گذشته ندارد و تفاوت اصلی این آموزش ها در بخش های تقویت ذهن، حافظه، تمرکز، روانشاسی مطالعه است که از به روزترین روش های جهان و مطالعات علوم شناختی نشئات گرفته شده است.

همه افراد بعد از تحصیلات ابتدایی نیازمند این هستند که روش مطالعه خود را تغییر دهند و از تکنیک های تندخوانی بهره بگیرند تا بتوانند میزان مطالعه خود را افزایش دهند. برای همین هم در برخی دانشگاه های برتر جهان دوره های تندخوانی پیش نیاز ورود به دانشگاه است.

شما در این دوره، روش‌های کاربردی و موثر تندخوانی را پوشش می‌دهیم و از روش‌های ناکارآمد استفاده نمی‌کنیم. همچنین نام‌ها و روش‌های جدید (مانند فتوریدینگ) نیز برای مطالعه دائما در جهان ارائه می‌شود که متاسفانه با ادعاهای بی‌اساس، به اعتبار روش‌های کارآمد تندخوانی نیز آسیب می‌زنند.

شما تنبل نیستید شما بلد نیستید کتاب بخوانید!

آموزش تندخوانی ارائه شده در این محصول به واقع هیچ تفاوتی با آموزش های اساتید در 20 سال گذشته ندارد و تفاوت اصلی این آموزش ها در بخش های تقویت ذهن، حافظه، تمرکز، روانشاسی مطالعه است که از به روزترین روش های جهان و مطالعات علوم شناختی نشئات گرفته شده است.

همه افراد بعد از تحصیلات ابتدایی نیازمند این هستند که روش مطالعه خود را تغییر دهند و از تکنیک های تندخوانی بهره بگیرند تا بتوانند میزان مطالعه خود را افزایش دهند. برای همین هم در برخی دانشگاه های برتر جهان دوره های تندخوانی پیش نیاز ورود به دانشگاه است.

شما در این دوره، روش‌های کاربردی و موثر تندخوانی را پوشش می‌دهیم و از روش‌های ناکارآمد استفاده نمی‌کنیم. همچنین نام‌ها و روش‌های جدید (مانند فتوریدینگ) نیز برای مطالعه دائما در جهان ارائه می‌شود که متاسفانه با ادعاهای بی‌اساس، به اعتبار روش‌های کارآمد تندخوانی نیز آسیب می‌زنند.

چه کسانی به شما آموزش می‌دهند؟

سعیده قواسی
سید امیرحسین احمدی
پیام بهرام‌پور: کارآفرین سریالی و متخصص نورولیدرشیپ

✅بنیانگذار هلدینگ RC شامل:

سوالات متداول

روزانه 1 ساعت وقت برای مطالعه، تمرین و اجرای آموزش ها روی زندگی و کسب و کارتان نیاز دارید. البته طبعا هر چه بیشتر وقت بگذارید در طول اجرای محتویات بسته روز حرفه ای تر و موفق تر خواهید شد.

بله . این که بخواهید رشد و پیشرفت کنید و بیشتره و موثرتر بخوانید، کافی است.

به شما حق می‌دهم! مقالات، کتاب‌ها و حتی بسیاری از مدرس های تندخوانی ادعا می‌کنند که می‌توانند بهترین روش‌های تندخوانی را به شما آموزش بدهند. اما در عمل می‌بینیم که اکثر آنها ناتوان هستند. اما ما به کارمان اعتماد کامل داریم، پس گارانتی بازگشت وجه را برای شما قرار دادیم! برای این که خیالتان راحت باشد. اگر احساس کردید که این دوره مناسب شما نیست، کافی است که درخواست بازگشت وجه بدهید و تمام وجه خود را دریافت کنید. (البته مطمئنم که اصلاً به چنین چیزی فکر نخواهید کرد زیرا این دوره اینقدر کاربردی است که حد ندارد!)

واقعاً حق دارید نگران باشید! اینقدر که وبسایت‌های مختلف با عنوان و ادعاهای دروغین وجود دارند که اعتماد کردن کار سختی به نظر می‌رسد. اما لطفاً‌ کمی در مورد «مجموعه بیشتر از یک نفر» و «پیام بهرام پور» تحقیق کنید. با کمی جست و جو خواهید دید که این مجموعه در بیش از یک دهه فعالیت به قدری خوب عمل کرده که تقریباً‌ هیچ معترضی ندارد! اعتبار این مجموعه اینقدر بالاست که به خاطر چندصدهزار تومان، خود را در معرض اتهام قرار ندهد.  برای توضیحات بیشتر باید بگویم که «بیشتر از یک نفر» برند ثبت شده موسسه آوای رسای سخن ایرانیان با شماره ثبت 36955 و با ده ها کارمند است. این مجموعه بزرگترین سمینار ایران (با سه هزار شرکت کننده) را برگزار کرده است.

مراحل ثبت نام در دوره

ضمانت خرید

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «تندخوانی نوروریدینگ | آموزش جامع تندخوانی و تقویت حافظه مبتنی بر مغز»

  1. محمد بابالویی.

    سوال اول:ایا تمرینات تند خوانی روزانه رو باید پشت سرهم انجام بدیم یا میشه تو ۲۴ ساعت تقسیمش کرد؟
    سوال دوم: تو چک لیست تمرینات هفته اول
    تو بخش روز اول نوشتید تمرینات حافظه ۳۱ تا ۴۰ یعنی چه؟ تمرینات صفحه ۳۱ تا ۴۰ منظورتونه که تو پی دی اف هست؟

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام همراه عزیز بیشتر ازیکی
      انجام تمرینات با هم و پشت سر هم مزایای بسیار بیشتری به نسبت جدا انجام دادن دارد. از نظر برنامه ریزی احتمال خطای کمتری هم وجود دارد. بهتر است زمان انجام تمرینات به زمان مطالعه نزدیک نباشد.

      برای تمرین حافظه با توجه به تمرین تصویر سازی برای اعداد که در آموزش‌های بخش حافظه ارائه شد و نکات زیر می‌توانید این تمرینات را انجام دهید. تصویر سازی برای این اعداد انجام نشده و شما برای این اعداد باید تصویر سازی کنید.
      این تصاویر پس از انتخاب ثابت خواهند بود و هر عدد تصویر خودش را دارد. از شیوه‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد اما از شیوه زیر هم می‌توانید استفاده کنید. شما باید تصویری بسازید که با عدد ارتباط داشته باشد. این شیوه یک مدل از ساخت ارتباط بین تصویر و عدد است.
      ما می توانیم به شکل های مختلف این ارتباط را بسازیم یکی از کارهایی که می توانیم انجام دهیم استفاده از حرف اول هر عدد است مثلاً ۱ حرف ی، ۲ حرف د، سه حرف س، چهار حرف چ، ۵ حرف پ، ۶ حرف ش، هفت حرف ه، ۸ حرف م، ۹ حرف ن، برای صفر حرف الف.
      حروف از ابتدای اعداد گرفته شده اما عدد ۸ و عدد صفر برای راحتی متفاوت است.
      برای اعداد از ۲۱ تا ۹۹ باید از دو حرف اول ۲ عدد استفاده کنیم مثلاً ۲۳ د و س است و باید با این دو حرف، یک کلمه بسازیم یا ۴۶ چهار و شش است و باید با چ و ش یک کلمه بسازیم مثلاً چشم. یا ۸۲ از ۸ و ۲ تشکیل شده و باید از م و د استفاده کنیم مثلاً مداد.
      در بین این دو حرف، از حروف دیگری که در ابتدای اعداد (حروفی که قرارداد کردیم) نباشد می توان استفاده کرد. مثلاً عدد ۲۲ دال و دال است که می‌توان دود را انتخاب کرد. مثلا تصویر ۴۸ از چ و م باید ساخته شود مثل چمن. اما از چرم هم می‌توان استفاده کرد چون ر از حروف قراردادی نیست.
      به این شکل باید برای ۳۱ تا ۴۰ تصویر انتخاب کنید. مثلا ۳۵ می‌شود س و پ. تصویر مثل سپر. مثلا ۳۹ س و ن. تصویر مثل سنتور یا سنگ یا سنبل . مثلا برای ۴۰ می‌شود چ و ا. تصویر مثل چادر یا چای.

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      همراه عزیز
      ممنون می شویم برای پاسخگویی از طرف تیم ما خصوصا در روزهای تعطیل صبور و شکیبا باشید.
      بیشتر ازیک نفر

  2. سلام مجدد من چند سوالی دارم که در چند کامنت می پرسم برای کمک در یادگیریم لطفاً جواب بدید
    سوال اول : من اگر تند خوانی یاد بگیرم بدون عینک بعد اگه بخوام عینک بزنم باید دوباره یاد بگیرم و تمرینات رو انجام بدم ؟
    یا اگه بخوام عمل چشم داشته باشم چی ؟

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام دوست عزیز بیشتر ازیکی
      یادگیری تندخوانی کارکرد روی مغز شما و نحوه یادگیریتون بوده و ارتباطی به چشماتون نخواهد داشت؛ و اگر با عینک هم آموزش ببینید بدون عینک نیز این مهارت را خواهید داشت.
      بیشتر ازیک نفر

  3. سلام آیا به بهتر یادگرفتن از سمینار ها هم کمکی میکند یا نه ؟
    چه محصولی دیگه ای درباره این موضوع دارین ؟

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام همراه عزیز بیشتر ازیکی
      دوره تندخوانی نوروریدینگ تنها دوره و کامل ترین دوره سایت بیشتر ازیک در خصوص مطالعه، یادگیری با کیفیت و تندخوانی می باشد؛ شما با یادگیری تندخوانی نوروریدینگ هر مطلب آموزشی را به خوبی و با کیفیت فرا گرفته و می توانید با کشیدن مایندمپ نوت برداری اصولی و حرفه ای دیگر مطال از خاطرتون نرفته و در صورت از خاطر رفتن با یک نگاه کوچیک به مایندمپتون مجددا مطلب به خاطرتون آید.
      حال فرقی نمیکنه محتوای آموزشی شما محتوای مطالب درسی، غیر درسی باشد و یا بصورت حضوری ( سمینار، کلاس ها) و یا انلاین ( وبینار).
      اگر بازهم سوالی بود در خدمتیم؛ بیشتر ازیک نفر

  4. محمدرضا خانی.

    سلام من دوره تند خوانی پلاس که قبلا داشتید رو شرکت کردم . آیا استفاده از این محصول هم تاثیر گذار خواهد بود ؟

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام همراه عزیز
      خوشحالیم که دغدغه رشد و یادگیری دارید.
      محتوای دو دوره متفاوت بوده و در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر می توانید در این دوره نیز شرکت نمایید.
      بیشتر ازیک نفر

  5. مصطفی سوری زایی.

    سلام خسته نباشیم
    من کتاب می خونم میدونم در راستا هدفم و پایان کتاب چه چیزی بهم اضافه میشه اما شروع به خوندن میکنم وبعد چند صفحه فقط هدفم اینه تموم بشه انگیزم خیلی خیلی کمه

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام دوست عزیز
      عوامل مختلفی مثل موارد زیر میتونه تاثیر گذار باشه:
      انتخاب کتاب مناسب
      ترسیدن از حجم کتاب
      عدم اعتماد به خود
      هدف درست نداشتن
      مطالعه در زمان‌های بی انرژی
      عدم تمرکز کافی
      عدم پیش مطالعه درست
      نداشتن برنامه ریزی در روز و ابهام در طول روز
      داشتن کارهای ناتمام زیاد
      توقع بیش از حد از خود
      کیلویی نگاه کردن به مطالعه(یعنی به جای توجه به محتوا به توجه به تمام کردن کتاب است)
      و…

      اما مواردی می‌تواند به شما کمک کند مثل
      بررسی باورهایتان نسبت به هدف و کتاب مورد نظر
      پاداش دادن به خود
      کوچک‌تر کردن وعده‌های مطالعه
      استفاده از جدول وعده‌های مطالعه و تیک زد
      بیشتر ازیک نفر باشید…

  6. با درود و احترام
    در یکی از دوره هایی که جدیدا تهیه کردم اما متاسفانه دوره کامل نیست ! چون این دوره یک دوره خارجی است که فیلم های دوره زیر نویس فارسی شده اما متاسفانه علاوه بر فیلم ، این دوره شامل یک پی دی اف است که در آن لینک هایی قرار داده شده که شما را به مکانی که باید تمرین ها را انجام دهید هدایت میکند که دوره تهیه شده شامل آن پی دی اف نمیباشد که یعنی بخش عمده ای از دوره را از دست داده ام! اما به هر حال در خود فیلم ها نکاتی وجود دارد که میتواند به شما ایده دهد. مثلا مهمترین چیزی که من در آن فیلم ها دیدم که در بسیاری از دوره های تند خوانی موجود در ایران ندیده ام این است که این دوره آموزش خود را ابتدا با تقویت حافظه شروع میکند چرا که معتقد است افزایش سرعت خواندن بدون اینکه قبلا ظرفیت ذهن افزایش یافته باشد، بیراهه رفتن است و یا اینکه کاری بسیار دشوار است و مثال او این است که شما بخواهید یک ظرف ( حافظه) را توسط یک قیف (حافظه فعال) که با یک شلنگ ( سرعت خواندن) معمولی پر میشود را بخواهید با شلنگ آتش نشانی پر کنید و این در حالیه که قیف همان قیف است و ظرف هم همان ظرف.این دوره توسط جاناتان لوی و آنا گلدن تاچ ارائه شده است.منظور من از نوشتن این متن این است که دوره آموزشی شما دارای چنین رویکردی است؟ یا اینکه شما برداشت خود را از مغز و … دارید و یا حتی میتوان با جا به جا کردن فایلهای دوره مثلا ابتدا بخش تقویت حافظه و سپس تند خوانی ، دوره را گذراند؟
    با سپاس از بیشتر از یک

    1. پشتیبانی بیشتر از یک.

      سلام دوست عزیز
      هر مدرس شیوه خودش را برای تدریس دارد. قسمت مختلف محصول را می‌شود بدون ترتیب مشاهده کرد. در برنامه تمرینی از ابتدا تمرین های برای تقویت ذهن وجود دارد.

      1. سلام درود خدمت شما من خاستم بدونم اگه کمی با خوندن مشگل داشته باشی و نتونی کلمات تند بخونی و رد بشی هم میتونه بهم کمک کنه این دوره که بتونم خیلی راحتر بخونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا