خرید کتاب «تنها راز موفقیت»

به این فکر کنید که دوست دارید 3 تا 5 سال دیگر در چه موقعیتی باشید؟ و ببینید که آیا با این روند، امکان پذیر است؟

همراه بیشتر از یک نوروز مبارک.
با توجه به تعطیلات و بسته بودن اداره پست، با تهیه کتاب از سایت، از 14 فروردین ماه بسته های شما ارسال خواهد شد و از آن روز طی 4 روز کاری بسته پستی به دست شما خواهد رسید.

احتمالا همه مطالبی در مورد موفقیت خوانده‌ایم، یا فیلم‌هایی را دیده‌ایم و یا در سمینارهای موفقیت شرکت کرده‌ایم. اما حقیقت این است که اکثر این فیلمها، کتاب‌ها و سمینارها اثری لحظه‌ای دارند و یا اینکه پس از اتمام آن‌ها دقیقاً نمی‌دانیم که باید چه تغییری را در زندگی خود ایجاد کنیم.   این کتاب از دیدی فوق العاده به موضوع موفقیت نگاه کرده و فقط یک اصل را مورد بررسی قرار داده که مطمئنم اگر هر فردی فقط و فقط این یک اصل را رعایت کند، نتایج فوق‌العاده‌ای کسب خواهد کرد.  

به این فکر کنید که دوست دارید 3 تا 5 سال دیگر در چه موقعیتی باشید و ببینید که آیا با این روند، امکان پذیر هست یا خیر؟

کتاب تنها راز موفقیت

 

«تنها راز موفقیت»

که البته هیچوقت یک راز نبوده و یک اصل بوده و مطمئنیم که پس از خواندن آن با دید جدیدی به دنیا نگاه خواهید کرد. شما می‌توانید ویدئوی معرفی کتاب تنها راز موفقیت را از لینک زیر مشاهده نمایید:  
 

کتاب «تنها راز موفقیت» در یک نگاه:

check_mark-2  مترجم: نادیا پوروقار با یادداشتی از: محمد پیام بهرام‌پور check_mark-2  انتشارات: تعالی check_mark-2  چاپ: قطع وزیری، 88 صفحه check_mark-2  قیمت پشت جلد: 10 هزار تومان check_mark-2 شابک: 9786007547359 check_mark-2 سال چاپ: 1394  

اگر  هنوز سوالی برایتان باقی مانده یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره 02191090908  تماس بگیرید. یا در بخش تماس با ما و پشتیبانی پیام خود را ارسال کنید. همکاران ما در خدمت شما هستند.

 

کتاب «تنها راز موفقیت» را به خود و آنهایی که دوستشان دارید هدیه بدهید

با توجه به نزدیک شدن عید نوروز احتمالا یکی از بهترین هدیه‌ها می‌تواند کتاب باشد. به همین جهت ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم برای عزیزان و دوستان خود به عنوان عیدی این کتاب را تهیه نمایید تا در سال جدید تصمیمات فوق‌العاده‌ای برای موفقیت خود داشته باشند.   این کتاب می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی برای کسانی که دوستشان داریم و برایمان مهم است باشد. پیشنهاد می‌کنم نوروز امسال یک کتاب به عزیزانتان هدیه بدهید.   امیدواریم کتاب را مطالعه کرده و به عزیزانتان هدیه داده و استفاده نمایید.  

هدیه کتاب انسان 2020

   

چگونه می‌توانم کتاب «تنها راز موفقیت» را تهیه کنم؟

 

بسته ارسالی

اگر دوست دارید که دی وی دی این محصول را داشته باشید، بسته ارسالی را انتخاب کنید، در این صورت یک جلد کتاب تنها راز موفقیت برای شما ارسال می شود. شاید جزو کسانی باشید که در کتاب خانه خود کتاب های کاغذی بسیاری  را نگهداری می کنید. برای دیدن جزییات مشخصات بسته ارسالی تب مشخصات بسته رو ببینید.

اگر شما بسته را در تهران بسته را خریداری می کنید، در 24 ساعت کاری و در شهرهای دیگر در کمتر از سه روز کاری محصول را دریافت خواهید کرد.  

آنلاین و دانلودی

 

اگر دوست دارید بلافاصله بعد از خرید، فایل های کتاب تنها راز موفقیت را بتوانید مشاهده کنید و یا دانلود کنید. هنگام خرید گزینه آنلاین و دانلودی را انتخاب کنید.

بعد از تهیه محصول در همین صفحه در تب آنلاین و دانلودی قابل مشاهده است. مزیت این روش این است که در سریعترین زمان ممکن به فایل ها دسترسی خواهید داشت. و در آینده نیز در پروفایل خودتان درس هایی را که تهیه کرده ایید در هر زمانی می توانید مشاهده کنید.

ترکیبی

اگر دوست دارید کتاب فیزیکی را داشته باشید همچنین بلافاصله بعد از خرید فایل های درس ها را نیز بتوانید مشاهده و یا دانلود کنید، هنگام خرید حالت ترکیبی را انتخاب کنید. در این صورت شما در هر زمان و مکانی و به هر شکلی که دوست داشته باشید به فایل ها دسترسی دارید.  

 اگر تمایل دارید که از این کتاب به تعداد زیاد تهیه کنید می‌توانید با شماره 02191090908 تماس بگیرید

 

ضمانت رضایت شما از این دوره آموزشی

 

از آنجایی که طی چندین سال گذشته در کارگاه‌ها و سمینارهای مجموعه بیشتر از یک نفر، هزاران نفر شرکت کرده اند و محصولات و دوره های غیر حضوری ما را افراد زیادی از شهرهای مختلف تهیه کرده اند.

همواره غالب مخاطبان در نظرسنجی‌ها از کارگاه‌ها و مطالب ارائه شده رضایت داشتند، این ضمانت را به شما می‌دهیم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در این کتاب، تمام مبلغ پرداختی  شما را در همان روز  بدون هیچ سوالی و با رضایت کامل به شما بازگردانیم

 

از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی انجام نمی‌دهید

 

به دلیل مسائل مالی این دوره را از دست ندهید!

  با توجه به این که ما اصلاً تمایل نداریم دوستی از اعضای سایت ما به دلیل مشکلات مالی این محصول را از دست بدهد، تسهیلاتی برای این عزیزان در نظر گرفته‌ایم.   اگر هم اکنون شرایط برایتان به نحوی است که توانایی پرداخت وجه و استفاده از محصولات سایت را ندارید ما در مجموعه برایتان تسهیلاتی در نظر گرفته ایم که با استفاده از آن می توانید به  این محصولات دسترسی داشته باشید،اگر تمایل به استفاده از تسهیلات را دارید به قسمت تسهیل در خرید مراجعه کنید.   تسهیل در خرید    امیدوارم هیچگاه هیچ کسی به دلیل مسائل مالی آموزشی را از دست ندهد  

مبلغ سرمایه گذاری شما

 

وقتی برای سرمایه گذاری به بانک مراجعه می‌کنیم،‌ بعد از یک سال در بهترین حالت 30 درصد سود دریافت می‌کنیم. اما اینجا من یک پیشنهاد رد نشدنی دارم! شما فقط با پرداخت مبلغ 8 هزار تومان به مطالبی دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کنند بیاموزید که چگونه کارهایی را انجام بدهید که دیگران حاضر نیستند آن را انجام بدهند و برای همین جزو 3 درصد برتر جامعه قرار بگیرد و ماهانه چندصد برابر آن را کسب خواهید کرد!

متأسفانه خیلی از ما حاضر نیستیم بهای موفقیت را بپردازیم و توقع موفقیت داریم…و به قول استفان کاوی، چهار دسته کار وجود دارد که افراد موفق روی کارهای مهم و غیر فوری تمرکز می‌کنند! آموزش نیز یکی از آنها است.   همه می‌دانند که یادگیری بسیار مهم است اما برای افراد غیر موفق زمان موعود آن هیچگاه فرا نخواهد رسید…  

حتماً این فیلم آموزشی را ببینید

  اگر کمی تردید دارید، یا احساس می‌کنید که وقت ندارید، حتماْ وقت بگذارید و این فیلم آموزشی را ببینید. این فیلم اصلاً تبلیغاتی نیست و آموزشی است و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرید.    

خرید محصولات آموزشی مناسب، یک سرمایه گذاری هوشمندانه  است
  البته مطمئن هستم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت‌ در موقعیت‌های کاری می‌توانید صدها برابر این مبلغ را به دست آورید.  

سوالات متداول و پاسخ به آنها

     آیا این کتاب فقط در مورد اهمال کاری و تنبلی است؟   خیر! اگر به سرفصل‌های آن نگاه کنید خواهید دید که به جز هفته اول بیشتر موارد شباهت به موضوعات موفقیت دارند تا غلبه بر تنبلی. شما در هر جایی از مسیر موفقیت که باشید این کتاب برای شما مفید خواهد بود.     من آنقدر اهمال کارم که این کتاب را هم نگاه نمی‌کنم

نگران نباشید! فصل اول این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که به شما راهکارهایی را ارائه می‌کند تا کتاب را به پایان برسانید.     به نظرم کتاب نمی‌تواند به من کمک کند، من باید در کلاس حضوری شرکت کنم؟ نگران نباشید! مطالب به گونه‌ای آماده شده که بتوانید در زندگی روزمره از آن استفاده کنید و ضرورتی به حضور در کلاس نباشد.     اگر سوالی داشتم چطور می‌توانم از مدرس بپرسم؟ هر زمان که خواستید می‌توانید از طریق ایمیل با مدرس در ارتباط باشید.  
برای مشاهده و خرید کتاب های دستچین شده روانشناسی و موفقیت می توانید از صفحه ی فروشگاه کتاب سایت بیشتر از یک دیدن کنید، کافی است روی لینک زیر کلیک کنید: خرید کتاب
 

لیست بهانه‌های پیشنهادی برای افراد اهمال کار!!

از آنجایی که افراد اهمال کار برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، من می‌خواهم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ام: cross23  باشه بعد عید و تعطیلات cross23  الان کارهای مهم تری دارم cross23  من درست بشو نیستم و تنبلم cross23  حالا باشه بعداً الان وقت ندارم cross23  خیلی گرونه، ارزشش رو نداره! cross23  بعید می دونم اثری داشته باشه cross23  الان حس و حالش رو ندارم cross23  دیگه از من که گذشته cross23  این چیزا با آموزش درست نمی شه cross23  من که الان شاغل نیستم cross23  توی این شرایط جامعه و مملکت نمی شه کاری کرد cross23  من می‌خواهم موفق شوم اما دیگران و اطرافیان نمی گذارند. cross23  من استعداد موفق شدن ندارم cross23  برای موفق شدن نیاز به پارتی و شانس و … دارم نه آموزش cross23  سر یه فرصت خوب یه روزی که حال و حوصله داشتم به این فایل‌ها گوش میدم. الان که ضروری نیست. cross23  با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم cross23  من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه cross23  اگه آدم تلاش کنه کافیه! مکانیزم مغز و این حرفا حاشیه‌است…  
همه چیز آماده است! و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است! حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید
 
نوع کتاب را انتخاب کنید:

دانلودی, پستی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب «تنها راز موفقیت»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا