چگونه اعتیاد به اینستاگرام را ترک کنیم؟ (یک سوال از پیام)

سرفصل های مهم این مقاله

چگونه اعتیاد به اینستاگرام را ترک کنیم؟ (یک سوال از پیام)

سلام خدمت شما استاد عزیز و عرض خسته نباشید. واقعیتش اقای بهرام پور من امسال داوطلب آزمون ارشد هستم و دوست دارم تا حد ممکن عوامل حواس پرتی خودم را به حداقل برسانم. ولی متاسفانه اینستاگرام اجازه نمی‌ده! البته بهتره که بگم من اراده ندارم و نکته جالب میدونید چیه اینکه من اصلاً فعالیتی در اون ندارم وصرفا بیننده و دنبال کننده هستم…میشه یه راه حل بهم پیشنهاد کنید.

پاسخ آقای بهرام پور را در فایل صوتی 4 دقیقه‌ای زیر بشنوید و با ادامه مقاله همراه شوید:

دانلود فایل صوتی چطور اعتیاد به اینستاگرام را ترک کنیم؟

چگونه اعتیاد به اینستاگرام را ترک کنیم؟

چگونه اعتیاد به اینستاگرام را ترک کنیم؟

پاکش کن!

تا وقتی دلیستکی ای به شبکه‌ای اجتماعی و بسیار وقت گیر مثل اینستاگرام داریم، سخت است که وقت خالی برای کارهای دیگر پییدا کنیم. مهم‌ترین توصیه من (پیام بهرام پور) به دوستان عزیزی که سؤال مشابه دارند این است که اینستاگرام را بی رحمانه از روی گوشی خود حذف کنید و باور کنید هیچ چیزی را از دست نمی‌دهید.

آیا همه باید اینستاگرام را پاک کنند؟

توصیه حذف این اپلیکیشن از روی موبایل، اصلاً شامل همه نیست. صرفاً برای کسانی که فقط «مصرف کننده محتوا» هستند. نه «تولید کننده محتوا»

مثلاً اگر شما یک پیج کاری و خوب در اینستاگرام دارید، اتفاقاً باید برای خلق محتواهای ارزشمند، تایم زیادی روی آن بگذراید و حسابی به مشتریان خودتان ارزش ارائه دهید.

منتها برای کسانی که نه درآمدی از اینستاگرام دارند، نه پیج کاری دارند و نه چیزی به فروش می‌رسانند، اینستاگرام مثل سم است.

چطور اعتیاد به اینستاگرام را از بین ببریم؟

پس اخبار را از کجا دنبال کنیم؟

شما حتی اگر تلگرام و اینستاگرام و هیچ شبکه اجتماعی دیگری نداشته باشید، بازهم آنقدر در «بمباران اطلاعاتی» قرار گرفته‌ایم که خواه ناخواه اخبار به ما خواهد رسید. پس اگر بزرگترین نگرانی شما در زمینه اخبار یا «ترس از بی خبری» باشد، باید بگویم اصلاً چنین نیست و اخبار خود به خود به گوشتان خواهد رسید.

پیج هایی که دوست داریم یا لایو ها را از دست می‌دهیم؟

اگر نگران این هستید که مطالب آموزشی ما یا لایوهای پیام بهرام پور و سایر اساتید را از دست بدهید، دو خبر خوب برای شما داریم.

اول اینکه تمام لایوهای ما دراینستاگرام به صورت کامل در قالب مقاله در وب سایت بیشتر از یک قرار گرفته می‌شود.

با مقاله «چگونه اعتیاد به اینستاگرام را ترک کنیم؟» همراه هستید:

دوم اینکه اگر هنوز عضو سیستم ایمیلی ما نیستید، حتماً به این ایمیل ( [email protected] ) یک درخواست بفرستید تا با ایمیل‌های آموزشی خوب در خدمت شما باشیم.

و در نهایت اینکه اگر قصد دنبال کردن پیج اینستاگرام ما را دارید و در عین حال نمی‌خواهید اینستاگرام روی گوشی‌تان داشته باشید، می‌توانید با استفاده از مرورگر، هر هفته یا هرچند روز یکبار روی لینک زیر کلیک کنید و به پیج ما دسترسی داشته باشید:

پیج اینستاگرام «بیشتر از یک نفر»

هدف گذاری حرفه‌ای قوی‌تر است یا اینستاگرام؟

وجود دید بلندمدت و اهداف عالی کمک می‌کند تا تمرکزتان فقط بر روی اهداف جلب شود و در نتیجه فرصت کافی برای گشت و گذار در اینستاگرام نداشته باشید.

بنابراین شاید یک راه خوب این باشد که به جای پاک کردن اینستاگرام، آنقدر بر روی اهداف و رسالت خود کار کنید که اصلاً فرصتی برای اینستاگرام گردی نداشته باشید.

برای اینکه هدف گذاری را به صورت فوق حرفه‌ای یاد بگیرید، یک فیلم سمینار رایگان به شما هدیه می‌دهیم. روی لینک زیر کلیک کنید:

همچنین این دو مقاله را بخوانید تا بیشتر از این آگاه شوید که موبایل، با همه خوبی‌هایش چطور می‌تواند ما را درست مثل برده، اسیر کند:

3 روش مفید برای جدایی از موبایل

اعتیاد به موبایل ؛ اعتیاد عصر حاضر…!

چگونه اعتیاد به گوشی را از بین ببریم؟

راستی! تفریح را فراموش نکنید…

برای کنار گذاشتن یک چیز جذاب مثل «اینستاگرام» باید جایزگین های خوب و مفیدی برای آن در نظر بگیرید. پاک کردن اینستاگرام به معنای تفریح نکردن نیست. پس سعی کنید در کنار هدف گذاری، انگیزه و لتاش برای دستیابی به اهداف، کلی تفریح خوب و جذاب هم به برنامه‌های روزانه‌تان بیفزایید.

سعید عباسی

سعید عباسی

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا