دوره آموزشی 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ

دسته بندی ها: بدون دسته بندی
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

دوره آموزشی 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ

با عادت هایی جزئی و کوچک، تغییراتی بسیار ارزشمند و مهم در زندگی خودتان به وجود بیاورید!

 

دوره آموزشی 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ در یک نگاه 

 اسم دوره؟

21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ


 موضوع دوره؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است، قرار است به شما 21 آموزش کابردی و مهم داده و شما را به موفقیتتان نزدیک تر می‌کند!


 خب که چی؟

بسیاری از ما تکنیک ها و ترفند هایی برای خودمان داریم که کارمان را راحت تر می‌سازند و موجب می‌شوند عملی را راحت تر از قبل انجام دهیم. این دوره نیز ترفند ها و تکنیک هایی را به شما آموزش می‌دهد تا راه موفقیتتان را استوار تر و سریع تر از قبل طی کنید!!!


 چجوری ببینیم؟

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل یا هر جای دیگری که دوست داشته باشید فیلم‌ها را مشاهده کنید)


 هزینه دوره؟

مبلغ سرمایه گذاری : هزینه این دوره در حال حاضر تنها 79 هزار تومان است!


 مدرس دوره 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ؟

پیام بهرام پور مدرس با تجربه این دوره، با آموخته ها و آموزه های خود، شما را به رویاهایتان در زمینه موفقیت نزدیک تر می‌سازد!

 

⭐️ مدرس: پیام بهرام پور

⭐️ قیمت اصلی: فقط و فقط 79 هزار تومان!

⭐️ تایم آموزش: حدود 180 دقیقه!!! (3 ساعت!)

⭐️ تعداد فایل: 21 فایل صوتی با کیفیت مطلوب! + اسلایدهای آموزشی

⭐️ به روزرسانی؟ دارد! (به روزرسانی های آینده این دوره برای خریداران آن کاملاً رایگان است)

⭐️ پشتیبانی و پاسخگویی؟ به هر سوالی که تا مدت ها بعد برای شما پیش می آید توسط کارشناسان ما پاسخ داده می شود

 

سرفصل های دوره آموزش 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ

 بیاموزید که چطور حرف کم نیاوریم؟

 چطور عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم؟

 چطور عصبانیت و خشم خود را کنترل کنیم؟

 چطور با تصحیح حرکات دهان و لب، صدای دلنشین‌تری داشته باشیم؟

 اگر می‌خواهیم از کسی انتقاد کنیم چطور باید اقدام کنیم؟

 چطور با کلاممان کاری کنیم که دیگران به ما «نه» نگویند؟ چطور درخواستمان را مطرح کنیم

 چطور از دیگران عذرخواهی کنیم؟

 چطور امضای شخصی داشته باشیم؟

 و به صورت کلی «21 موضوع آموزشی کاربردی برای زندگی روزمره!»

…..

 

محصول 21 تغییر کوچک، 22 نتیجه بزرگ چیست؟

این محصول یک دوران طلایی را به شما هدیه می‌دهد! در این محصول به مدت 21 روز (سه هفته) هر روز صبح را با یک فایل آموزشی 10 دقیقه ای مثبت شروع  می کنید. فایل آموزشی که مباحثی کاملاً کاربردی برای اتفاقات روزمره زندگی طراحی شده و بسیار الهام بخش است!

این فایل‌ها هر روز در شما عادت جدیدی را تقویت می کنند و خواهید دید که در روز پایانی دوره یعنی روز بیست و یکم، تغییرات چشم گیری در شما ایجاد شده در حالی که در روز فقط 10 الی 15 دقیقه وقت گذاشته‌اید!

 

این فوق‌العاده است که با کمترین زمان، تغییرات بی نظیر و مداومی برای خود ایجاد می کنید!

با شرکت در این دوره و اجرای تمرینات آن، 21 روز زمان نیاز است که نزدیکانتان از شما بپرسند:

“چطور اینقدر خوب صحبت می‌کنید و ارتباط با شما دلچسب‌تر شده است؟”

⭕️ قبل از هر توضیحی می توانید درس اول و دوم را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

دانلود درس اول دوره  21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ

 

دالنود درس اول

دانلود درس دوم دوره  21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ

درس دوم

 


داستان ساخت محصول تغییرات کوچک و نتایج بزرگ

پیام بهرام پور می گوید:

آنچه در این چندین سالی که مشغول آموزش هستم به خوبی یاد گرفته‌ام و به صورت علمی خوانده‌ام و به صورت تجربی لمس کرده‌ام این است که آموزش‌هایی بیشترین اثربخشی و مفید بودن را دارند که به صورت مستمر و مختصر باشند و در زندگی روزمره ما حضور داشته باشند.

اگر در یکی از سیمنارها و یا کارگاه‌های آموزشی ما شرکت کرده باشید، می‌دانید که به دلیل تحصیلات پیام بهرام پور (Educational Technology) استاد، علاقه زیادی به استفاده از روش‌های آموزشی موثر و کاربردی دارند و برای این دوره از روش Accelerated & intensive Learning استفاده کرده‌اند تا هم مطالب کوتاه باشند و هم موثر و هم زمان کمی از مخاطبان بگیرند.

این روش آموزشی به گونه‌ای است که تمرینات در آن وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و شما در زندگی روزمره خود بدون صرف وقت اضافه می‌توانید آنها را انجام دهید (21 تغییر کوچک) و ببینید که این تغییرات کوچک چطور نتایج بزرگی را به بار می آورند….

 اگر سوالی دارید و یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره 02191090908 تماس بگیرید. یا در بخش تماس با ما و پشتیبانی پیام خود را ارسال کنید، همکاران ما در خدمت شما هستند….

 

چرا شما جزو افراد موثر دنیا نباشید؟

به جرأت می‌توانیم بگوییم که اکثر افراد موفق بیان شیوایی دارند، خوب صحبت می‌کنند و با رفتار، کلمات و مهارت‌های کلامی خود دیگران را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

زمانی که به فهرست 72 فرد قدرتمند حال حاضر جهان که «توسط مجله فوربز» منتشر شده است، نگاه می‌کردیم مشاهده کردیم که 70 نفر از 72 فرد معرفی شده جزو سخنرانان قوی هستند و همه آنها ارتباطات کلامی بسیار موثری دارند. (البته این به معنی تأیید آنها نیست و فقط بیانگر مهارت آنهاست)

دلیل این موضوع کاملاً واضح است؛‌ هر فردی برای این که موثر و با نفوذ باشد، باید ارتباطی حرفه‌ای و منحصر به فرد با دیگران داشته باشد، مطمئنم که شما نیز می‌خواهید چنین ارتباطی با دیگران برقرار نمایید.

 

❌ اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین مهارت‌هایی ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند….

اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان 20 درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد.

 

⭕️ سوال مهم اینجاست….

چقدر برای یادگیری دانش، مهارت ها و توانمندی‌های خود هزینه می‌کنید؟؟ آموزش دیدن مهارت ها چقدر ارزش دارد؟ چه ارزشی در مقابل از دست ندادن فرصت ها در زندگی دارد؟ آیا یادگیری مهارت سرمایه گذاری نیست؟ آیا یادگیری مهارت ماندگار نیست؟ برای اینکه این مهارت ها می تواند در کار و زندگی به ما کمک کنند.

به نظر شما این سرمایه گذاری قابل مقایسه با هزینه هایی هست که ماهانه یا در طول سال در فست فودها خرج  می شود….

 

این دوره آموزشی فرصت بزرگیست برای یک سرمایه گذاری مطمئن که سالیان سال نتیجه آن را در سراسر زندگی شغلی،‌اجتماعی و خانوادگی خود خواهید دید.

 

یک مزیت مهم: گارانتی بازگشت 100 درصد وجه!

در مجموعه ما، بابت هر ریالی که مشتریان به ما پرداخت می‌کنند، گارانتی بازگشت وجه داریم. آن هم بدون قید و شرط! هزاران نفر در دوره‌های ما شرکت کرده و محصولاتمان را خریده اند. اما فقط به قدر انگشتان دست درخواست بازگشت وجه زده‌اند که ما با کمال میل تقدیمشان کرده‌ایم. ما آنقدر به آموزش‌هایمان اعتماد و ایمان داریم که برای همه محصولات و دوره‌هایمان گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه قرار داده‌ایم.

یعنی شما این دوره را تهیه می‌کنید و اگر به هر دلیل از محتوای آن راضی نبودید، وجه شما به صورت کامل به شما برگردانده می‌شود و برای آن، سوالی از شما نمی‌پرسیم…!

 

بازگشت وجه - 21 درس دوره تغییر و تحول

 


مدرس دوره 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ کیست؟

پیام بهرام پور به شما آموزش خواهد داد.

در باره پیام بهرام پور

مدرس دوره تغییرات کوچک و نتایج بزرگ - پیام بهرام پور

 

پیام بهرام پور، مدرس‌ سخنرانی و مهارت‌های ارتباطی است. بخشی از رزومه ایشان را در زیر بخوانید:

✅ موسس مجموعه آموزشی بیشتر از یک نفر

✅ او تا به حال بیش از 10 جلد کتاب از جمله کتاب جعبه ابزار سخنرانی (با مقدمه‌ای از Diane Windingland) و کتاب‌های انسان 2020 ، ازشنبه ، تیغ، مهندس خوشبختی ، مهندسی آرزوها را نوشته و  کتاب قله و چگونه در بیست ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟ را ترجمه کرده است.

✅ پیام بهرام پور بیش از 20000 نفر-ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی (در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌های شریف، تهران و …) برگزار کرده است.

✅ او بیش از 100 مقاله آموزشی در مجلاتی از جمله راز، خلاقیت و … انتشار داده است.

✅ پیام بهرام پور تجربه تولید بیش از 15 دوره آموزشی غیر حضوری را در کوله بارش دارد!

✅ پیام بهرام پور در بیش از 30 برنامه در رسانه ملی (شبکه دو سیما، شبکه استانی همدان، شبکه استانی یزد، رادیو اقتصاد) دعوت شده و آموزش داده است.

✅ او مشاور و مربی شماری از غول‌های اقتصادی کشور است…

 

می‌توانید فیلم معرفی پیام بهرام پور را اینجا مشاهده کنید:

 


حتماً این فیلم آموزشی را ببینید

اگر کمی تردید دارید، یا احساس می‌کنید که وقت ندارید، حتماْ وقت بگذارید و این فیلم آموزشی را ببینید. این فیلم اصلاً تبلیغاتی نیست و آموزشی است و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرید.

 

خرید محصولات آموزشی مناسب، یک سرمایه گذاری هوشمندانه است

 

سوالی در خصوص این محصول دارید یا نیاز به مشاوره دارید؟ با این شماره تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی شما هستند:02191090908 یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول و پاسخ به آنها

حجم فایل هر جلسه کمتر از 10 مگابایت است و با ضعیف‌ترین اینترنت‌ها (دایل‌آپ) هم قابل دانلود است.

 

هیچ اشکالی ندارد. هر سؤالی دارید، در قسمت کامنت‌های همین صفحه برایمان بنویسید. اگر هم درخواست یا سؤالی برایتان باقی‌مانده، با این شماره تماس بگیرید و بپرسید تا همکاران ما راهنمایی‌تان کنند. 02191090908

 

در تمام طول جلسات می‌توانید از طریق ایمیل با مدرس در ارتباط باشید.

 

همانطور که در قسمت «مبلغ سرمایه گذاری» گفته شد، هزینه این دوره فقط به پیشنهاد یکی از اعضای مجموعه به منظور بهره مندی افراد بیشتری از این دوره با چنین قیمت کمی ارائه شده است

 

دوست عزیز و گرامی، مطالب این دوره به گونه‌ای است که هیچ یک از تمرینات نیازی به حضور در کلاس ندارد و از همین رو پیشنهاد می‌کنم به دلیل غیر حضوری بودن این دوره کاربردی را از دست ندهید. این دوره را امتحان کنید، اگر احساس کردید که مطالب آن برای شما مفید نیست می‌توانید انصراف خود را هر زمان که خواستید اعلام کنید.

 

مطالب این دوره به دلیل این که از روش یادگیری شتابنده و فشرده (Accelerated & intensive Learning) استفاده شده است،‌ به قطعات کوچک و کاربردی تقسیم شده و هدف ارائه یک مهارت در طول مدتی مشخص است.

 

 

 

سمینار انسان 2020

چه کسانی این محصول را تهیه نکنند؟

عزیزانی که فکر می‌کنند به ارتباطات نیازی ندارند و یا کار مهمی برای ارتباط گرفتن ندارند و یا می خواهند بدون انجام دادن تمرینات نتیجه بگیرند مطمئن باشد که شرکت در این دوره غیر حضوری فقط و فقط باعث اتلاف وقت آنها خواهد شد و از این رو تقاضا می‌کنم که اگر چنین شرایط یا دیدگاهی دارند، لطفاً اصلاً به فکر تهیه این محصول نباشند!

اما به شما قول می دهم اگر نیاز به ارتباطات قوی دارید و هر روز 15 دقیقه برای انجام تمارین این دوره وقت می‌گذارید، این دوره برای شما معجزه خواهد کرد…

 

همه چیز آماده است!

و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دوره‌ها و سمینارهای ما بپیوندید

 

 چطور دوره آموزش 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ را بخریم؟

به شما تبریک می‌گویم که می‌خواهید این تصمیم مهم را بگیرد و با تهیه این دوره غیر حضوری، مهارتی مهم یاد بگیرید و شغلی خوب برای خود دست و پا کنید!

 

برای این کار کافیست روی دکمه خرید کلیک کنید و گام‌های بعدی را طی کنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. بعد به درگاه بانکی هدایت می‌شوید و بعد از پرداخت وجه، می‌توانید فایل‌ها را دانلود کنید و به آنها دسترسی داشته باشید.
همچنین اگر دوست داشتید از روش کارت به کارت استفاده کنید، می‌توانید به شماره کارت زیر مبلغ دوره را واریز کنید و سپس حتماً با شماره 02191090908 تماس بگیرید و اطلاعات پرداخت را بگویید. (اگر تلفن‌ها مشغول بودند، چند دقیقه دیگر تلاش کنید)

 

شماره کارت - دوره آموزشی 21 تغییر کوچک 22 نتیجه بزرگ

 

پرداخت ارزی مبلغ محصولات

برای پرداخت ارزی (ویژه دوستان و همراهان خارج از کشور) روی تصویر زیر کلیک کنید:  (پرداخت ارزی، پرداخت با بیت کوین و پرداخت با تتر)

پرداخت ارزی بیشتر از یک نفر - دوره آموزشی تغییرات کوچک و بزرگ

 

 

«بیشتر از یک نفر» را کم می‌شناسم…

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند: «آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره مجموعه «بیشتر از یک نفر»

 

و در نهایت،  اگر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 02191090908  یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد..

 

 اگر سوالی دارید و یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره 02191090908 تماس بگیرید. یا در بخش تماس با ما و پشتیبانی پیام خود را ارسال کنید، همکاران ما در خدمت شما هستند….

مشاهده توضیحات کامل

محتوای دوره

فایل های صوتی

  • درس اول
    00:00
  • درس دوم
    00:00
  • درس سوم
    00:00
  • درس چهارم
    00:00
  • درس پنجم
    00:00
  • درس ششم
    00:00
  • درس هفتم
    00:00
  • درس هشتم
    00:00
  • درس نهم
    00:00
  • درس دهم
    00:00
  • درس یازدهم
    00:00
  • درس دوازدهم
    00:00
  • درس سیزدهم
    00:00
  • درس چهاردهم
    00:00
  • درس پانزدهم
    00:00
  • درس شانزدهم
    00:00
  • درس هفدهم
    00:00
  • درس هجدهم
    00:00
  • درس نوزدهم
    00:00
  • درس بیستم
    00:00
  • درس بیست و یکم
    00:00

همه فایل های صوتی

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است
اسکرول به بالا