نحوه درخواست مشاوره با پیام بهرام‌پور

در این صفحه چه چیزهایی می‌بینید؟

در این صفحه ابتدا به شما می‌گوییم که چطور از پیام بهرام پور، درخواست مشاوره کنید و این مشاوره به چه شکل خواهد بود.  اگر نمی‌دانید پیام بهرام پور چه کسی است، در ادامه، بخش‌هایی از فعالیت‌های ایشان را مرور خواهیم کرد تا با شناخت کامل‌تری، تصمیم به مشاوره با پیام بهرام پور بگیرید. 

چطور درخواست مشاوره با پیام بهرام پور بدهیم؟

جهت درخواست مشاوره با مسئول برنامه ها با شماره 09191789926 در ارتباط باشید؛ تا هماهنگی‌ها و توصیه‌های لازم جهت حضور در جلسه مشاوره را با شما انجام دهند.

از موقع ثبت درخواست تا انجام مشاوره، چقدر زمان می‌برد؟

حداکثر 24 ساعت بعد از ثبت درخواست مشاوره و پرداخت مبلغ، همکار ما با شما تماس خواهد گرفت. از شما چند سوال می‌پرسد تا موضوع کلی جلسه مشاوره مشخص شود و پیام بهرام پور، با آمادگی کامل و شناخت بیشتر نسبت به شما، در جلسه مشاوره حاضر شود. سوالاتی مثل «موضوع کلی مسئله شما»، «خواسته‌هایتان»، «حوزه کاری یا فعالیت شما» و چند سوال جزئی دیگر.

مدت خود مشاوره چقدر خواهد بود؟

هر جلسه مشاوره، حداکثر 55 دقیقه است. اگر به زمان بیشتری مشاوره نیاز داشته باشید، این زمان تمدید خواهد شد و با توجه به افزایش زمان جلسه مشاوره، مبالغ بیشتری پرداخت خواهید کرد.

این مشاوره به چه شکل انجام خواهد شد؟

مشاوره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. از طریق نرم افزار گوگل میت. اگر بلد نیستید با نرم افزار گوگل میت کار کنید، همکار ما در تماسی که با شما می‌گیرد،  روش استفاده از آن را آموزش خواهد داد. (خیالتان راحت، کار کردن با گوگل میت، به سادگی آب خوردن است!) 

مبلغ این مشاوره چقدر است؟

مبلغ هر جلسه مشاوره با پیام بهرام پور، 75 میلیون تومان تعیین شده است. 

در مورد چه موضوعاتی می‌توانم از پیام بهرام پور درخواست مشاوره بدهم؟

در زمینه‌های زیر، می‌توانید با پیام بهرام پور، جلسه مشاوره اختصاصی داشته باشید:

حوزه سخنرانی و مسائل مربوط به آن مثل طراحی حرفه‌ای یک سخنرانی و بهترین روش‌های آغاز و پایان آن

در حوزه اسلایدسازی و پاورپوینت و مسائل مرتبط با آن مثل طراحی اسلاید با توجه به موضوع سخنرانی

حوزه سبک زندگی و توسعه فردی

 حوزه‌های کسب و کاری و راه‌اندازی کسب و کار

 طراحی دوره‌های آموزشی

در مورد چه موضوعاتی نمی‌توانم از پیام بهرام پور درخواست مشاوره بدهم؟

توصیه ما این است که در مورد موضوعات زیر، از مشاوره سایر اساتید استفاده کنید:

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی مثل طلا، ارز، بورس و غیره

 اختلافات خانوادگی و مشاجرات

 بحث‌های روانشناسی (برای این مورد باید به روانشناس مراجعه کنید)

اگر از مشاوره راضی نبودم چی؟

اگر تا به حال از ما خرید کرده یا در دوره‌های ما شرکت کرده باشید، می دانید که ما برای تمام محصولاتمان، گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه داریم. مشاوره با پیام بهرام پور هم از همین قاعده پیروی می‌کند. اگر احساس کردید که برای شما مفید نبوده بدون هیچ سوالی مبلغ پرداختی به شما  دوست عزیز باز گردانده خواهد شد!

ما بابت «هر» خدمتی که در قبالش به «ما» ریالی پول می‌دهید، گارانتی بازگشت وجه در نظر گرفته‌ایم. بله، هر زمان که باشد، اگر از آموزه‌ها یا روش تدریس و مشاوره ناراضی بودید، می‌توانید پول پرداختی‌تان را پس بگیرید، حتی اگر بعد از مشاوره باشد! دستخط و امضای پیام بهرام پور مبنی بر این تضمین را ببینید!

اطلاعات فوری و کوتاه در مورد پیام بهرام پور

اگر دوست دارید در کمتر از 4 دقیقه با پیام بهرام پور آشنا شوید، کافیست این فیلم را مشاهده کنید. (مطمئنم به وجد خواهید آمد)

 

نظر تی جی واکر در مورد پیام بهرام پور

 

در مورد تحصیلات پیام بهرام پور، کارهای اجرایی او، فعالیت‌هایش در رسانه‌های رسمی مثل تلویزیون و رادیو، محصولات مختلفی که تدوین و طراحی کرده است و خلاصه هر آنچه در مورد پیام بهرام پور می‌خواهید بدانید، در فایل پی دی اف زیر پیدا می‌کنید. این فایل را دانلود کنید:

شناخت کامل پیام بهرام پور

خلاصه‌ای فعالیت‌های پیام بهرام پور

آقای بهرام پور دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم اعصاب کاربردی (Applied Neuroscience) از دانشگاه کینگز کالج لندن (King’s College London) است. او کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار اجرایی (EMBA) از دانشگاه NEOMA فرانسه (NEOMA Business School) دارد و مقطع کارشناسی را در رشته تکنولوژی آموزشی و علوم تربیتی از دانشگاه خوارزمی تهران(1394) گذرانده است. 

پیام بهرام پور همچنین:

  •  موسس مجموعه آموزشی بیشتر از یک نفر، آرامیا، پل، آکادمی دانه، مجموعه رهبری مغز محور است.
  •  او تا به حال بیش از 10 جلد کتاب از جمله کتاب جعبه ابزار سخنرانی (با مقدمه‌ای از Diane Windingland) و کتاب‌های  انسان 2020 ، ازشنبه ، تیغ، مهندس خوشبختی ، مهندسی آرزوها، کتاب قله و این اواخر هم کتاب اسب سیاه  را نوشته یا ترجمه کرده است. 
  •  پیام بهرام پور بیش از 20000 نفر-ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی (در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌های شریف، تهران و …) برگزار کرده است.
  •  او بیش از 100 مقاله آموزشی در مجلاتی از جمله راز، خلاقیت و … انتشار داده است.
  • پیام بهرام پور تجربه تولید بیش از 15 دوره آموزشی غیر حضوری را در کوله بارش دارد!
  •  پیام بهرام پور در بیش از 30 برنامه در رسانه ملی (شبکه دو سیما، شبکه استانی همدان، شبکه استانی یزد، رادیو اقتصاد) دعوت شده و آموزش داده است.
  •  او مشاور و مربی شماری از غول‌های اقتصادی کشور است…

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، با شماره زیر تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنیم:

09191789926

اسکرول به بالا