فن بیان در فروشندگی و مشتری مداری

تبدیل خریداران به مشتریان وفادار

مبلغ سرمایه گذاری: 190  تومان

مبلغ دوره با تخفیف: 140 هزارتومان

دوره در یک نگاه

مدرس دوره: پیام بهرام پور، کارآفرین سریالی

طول دوره: 310 دقیقه ویدیو آموزشی

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل و …)

مناسب برای:  همه افرادی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با مشتریان سرو کار دارند.

سرفصل‌ها

ایجاد صدایی واضح و دلنشین برای مشتری
واژگان مناسب برای ارتباط با مشتری
مهارت مدیریت مشتریان ناراضی
چطور در طول روز از ارتباط با مشتری خسته نشویم؟
چگونه به مشتری " نه " بگوییم که ناراحت نشود؟
اشاره مختصری به زبان بدن
آداب و معاشرت در ارتباط با مشتری
روش های جلب اعتماد مشتری
مهارت های ارتباط تلفنی با مشتری
نحوه پاسخ به سوالات مشتریان
مهارت های گوش دادن فعال به مشتری
و...

با تهیه محصول چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

فایل‌های تصویری

فایل‌های صوتی 

اسلاید آموزشی

هدیه ” نسخه الکترونیکی کتاب چگونه بهتر بفروشیم؟”

هدیه ” فیلم چگونه از محصولات آموزشی استفاده کنیم؟”

این محصول آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

و  هر کسی که به نوعی با مشتری خود ارتباط دارد و قصد دارد که تأثیر شگرفی در کسب و کار خود داشته باشد…

تهیه این محصول برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

از شما خواهش می‌کنم اگر به هر دلیلی یکی  از ذهنیت های زیر را دارا هستید و قصد تغییر آنها را ندارید، به هیچ عنوان این محصول را تهیه نکنید. زیرا مطمئن باشید این محصول برای شما نمی‌تواند مفید و قابل استفاده باشد:

قضیه از کجا شروع شد؟

سالیان سال است که یکی از موضوعات بسیار آزار دهنده برای ما، ارتباط با فروشندگان است. فرقی نمی‌کند که پایی تماس تلفنی باشد یا به صورت حضوری! خرید از یک سوپرمارکت باشد و یا مراجعه به یک وکیل. 

در همه حالت‌ها یک موضوع برای ما واقعاً آزار دهنده بود. با این که خرید ما  از آنها باعث سود رساندن به آنها می‌شد اما آنها در ارتباط با ما به اندازه کافی محترم نبودند و در یک کلام:

از ارتباط با فروشندگان حس خوبی کسب نمی‌کردیم… و این باعث می‌شد تا حد ممکن کمتر از آنها خرید کنیم.

همچنین پیام بهرام پور چندین سال قبل مدیر فروش یک ماهنامه بین‌المللی و یکی از بزرگترین مجموعه‌های تورهای طبیعت‌گردی در ایران بود و از همین رو در زمینه ارتباط با مشتریان تجربیات زیادی کسب کرده‌ بود، در برترین دوره‌های فروش و بازاریابی داخل و خارج از کشور شرکت داشتند و منابع بسیاری در این زمینه مطالعه کرده‌اند.

یکی از این تجربیات این بود که ما باید خریداران را به مشتریان وفادار و یا مشتریان هوادار تبدیل کنیم! مشتریانی که دوست ما هستند و حتی در بحران‌های اقتصادی نیز ما را تنها نخواهند گذاشت؛ بدون شک یکی از مهارت‌های ضروری برای تبدیل یک مشتری به یک دوست وفادار، ارتباط مناسب با اوست. ما باید کاری کنیم که وقتی او به ما مراجعه می‌کند و یا به هر طریقی با ما ارتباط می‌گیرد، احساس آرامش کند.

همین موضوع باعث شد ایده برگزاری یک کارگاه کامل و جامع با عنوان «مهارت‌های ارتباط با مشتری» به ذهنمان خطور کند.  نکته بسیار مهم در این کارگاه، بومی سازی شدن تمام محتوای آن و قابل استفاده بودن در تمامی صنایع است.  با تهیه این محصول و اجرای مطالب آن در کسب و کار خود، می‌توانید درآمد خود را چند برابر کنید.

این کارگاه نتیجه بررسی های پیام بهرام پور و زیر و رو کردن بیش از 50 منبع و کتب آموزشی می باشد که فشرده در فیلم این کارگاه ارائه شده است؛ این آموزش بر اساس روش 5F می باشد و هر چیزی که در رابطه با ارتباط با مشتری به آن فکر بکنید در آن قرار دارد.

نمونه ای از آموزش این دوره را در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید.

 اگر بتوانید یک حس فوق العاده در مشتریان خود ایجاد کنید، حتی در شرایط بد اقتصادی هم می‌توانید از رقیب های خودتان جلو بزنید.  عامل مشترک در تمام کسب و کارها در رضایت مندی مشتری، ارتباط مناسب با مشتریان است.

⭕️ 2 رویداد کاربردی در فیلم این کارگاه!

  • پخش فایل‌های صوتی ضبط شده در رابطه با مشتریان
  • پخش فیلم‌های مخفی از خدمات فروشندگان

چه کسی به شما آموزش می‌دهد؟

پیام بهرام‌پور: کارآفرین سریالی و متخصص نورولیدرشیپ

نظر شرکت کننده دوره

سوالات متداول

به شما حق می‌دهم نگران باشید. اما ما به کارمان اعتماد کامل داریم، پس گارانتی بازگشت وجه را برای شما قرار دادیم! برای این که خیالتان راحت باشد. اگر احساس کردید که این دوره مناسب شما نیست، کافی است که درخواست بازگشت وجه بدهید و تمام وجه خود را دریافت کنید. (البته مطمئنم که اصلاً به چنین چیزی فکر نخواهید کرد زیرا این محصول اینقدر کاربردی است که حد ندارد!)

واقعاً حق دارید نگران باشید! اینقدر که وبسایت‌های مختلف با عنوان و ادعاهای دروغین وجود دارند که اعتماد کردن کار سختی به نظر می‌رسد. اما لطفاً‌ کمی در مورد «مجموعه بیشتر از یک نفر» و «محمد پیام بهرام پور» تحقیق کنید. با کمی جست و جو خواهید دید که این مجموعه در این 5 سال فعالیت به قدری خوب عمل کرده که تقریباً‌ هیچ معترضی ندارد! اعتبار این مجموعه اینقدر بالاست که به خاطر چندصدهزار تومان، خود را در معرض اتهام قرار ندهد.  برای توضیحات بیشتر باید بگویم که «بیشتر از یک نفر» برند ثبت شده موسسه آوای رسای سخن ایرانیان با شماره ثبت 36955 و با دهها کارمند است.  این مجموعه بزرگترین سمینار ایران (با سه هزار شرکت کننده) را برگزار کرده است.

کافیست در قسمت نظرات داخل پلیر دوره با ما ارتباط باشید؛ پاسخ مدرس بعد از بررسی برای شما در همان قسمت ارسال خواهد شد.

مراحل ثبت نام در دوره

ضمانت خرید

تصویر گارانتی و ضمانت بازگشت وجه

«بیشتر از یک نفر» را کم می‌شناسم…

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند: «آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره بیشتر ازیک نفر

و در نهایت،  اگر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 02191090908  یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمتر از 24 ساعت کاری پاسخ خواهیم داد..

همه چیز آماده است!

و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دوره‌ها و سمینارهای ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا