5.00
(4 امتیازات)

چطور با کتاب رفتار کنیم؟

دسته بندی ها: بدون دسته بندی
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

❓چطور با کتاب رفتار کنیم؟

هر کاری که انجام می‌دهیم آدابی دارد. کتاب خواندن نیز آدابی دارد. در مدرسه و دانشگاه معمولا آداب رفتار با کتاب را به ما یادنداده اند. ما نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن آداب مطالعه بهترین بازخورد را بگیریم. وقتی به باشگاه رزمی، بدنسازی، سوارکاری و … می‌روید ابتدا آداب آن را به شما می‌آموزند تا به شکل حرفه‌ای شروع کنید. مثلا وقتی قرار است کتاب اثر مرکب را بخوانید، چگونه می‌خوانید؟ مطالعه شما تبدیل به چه چیزی می‌شود؟

⏳از زمان مطالعه استفاده کن

در این محصول من شما را در سه قدم آماده می‌کنم تا بتوانید از زمانی که به مطالعه اختصاص می‌دهید به بهترین شکل استفاده کنید. منظور من از بازدهی در مطالعه این است که به نسبت زمانی که صرف می‌کنید بیشترین خروجی را داشته باشید و به دستاورد مهمی برسید.

اگر کتاب خریدی از خودت تشکر کن😍

خرید کتاب یعنی ورود به دنیای متفاوت کتاب ها. هر کتاب دنیایی برای ما می‌سازد. وقتی که کتاب را باز می‌کنید به دنیای جدیدی دعوت می‌شوید. با مطالعه هر کتاب شما در دنیای کتاب قدم برمی‌دارید و به جایی می‌روید که تا به حال نرفته اید.

 

چرا نگران کاهش ارزش پول هستی ولی نگران کاهش ارزش خودت نیستی؟

سرمایه گذاری روی خودتان ازرشمندترین کاریست که می‌توانید انجام دهید. در این روزها من بسیاری از آدم ها را می‌بینم که سراسیمه در بازار بورس در حال بالا و پایین شدن هستند. اما بسیاری از آن افراد ارزشی که برای پولشان قائل هستند برای خودشان قائل نیستند.
ارزش پول ممکن است کم و زیاد شود. اما پول قرار است برای ما تبدیل به ابزاری برای آسایش شود یا خودش تبدیل به مشکلی برای ایجاد استرس؟
انسان‌های بزرگ همیشه روی خودشان سرمایه گذاری می‌کنند و به شخصیتی ارزشمند تبدیل می‌شوند و به راحتی می‌توانند ارزش مادی بیشتری نسبت به هر بازاری ایجاد کنند. این جلمه را از کارآفرینان  بسیار موفق شنیده ام که می‌گویند اگر همه اموالم را از دست بدهم و در همین لحظه دوباره شروع کنم بعد از مدتی دوباره هر چیزی که الان دارم را بدست می‌آورم.

با کتاب خواندن می‌توانید چندین بار زندگی کنید

تجربه‌ّهای گران بها، باورهای بزرگ و توصیه‌ّهای ازشمند را می‌توانید با کمترین هزینه دریافت کنید. شما با مطالعه کتاب های ارزشمند می‌توانید تجربیات نویسنده را دریافت کنید می‌توانید بفهمید که او چطور فکر می‌کرده است و می‌توانید توصیه ها و نکاتی را که می‌گوید را دریافت کنید.

 

محصول آداب کتاب چیست؟

محصول آداب کتاب برای رفتار بهتر با کتاب است. هرگاه شما کتابی می‌خرید یا تصمیم می‌گیرید کتابی بخوانید، کتاب از شما سه توقع مهم دارد:
زمان بگذارید و کتاب را بخوانید
کتاب را خوب بخوانید
تغییر ایجاد کنید
اگر می‌خواهید بازدهی بالایی در مطالعه داشته باشید باید به این سه کار مهم توجه کنید.

هر کتاب مثل یک گونی کیمیاست

من کتاب را به یک گونی پر از کیمیا تشبیه کردم. بله یک گونی کیمیا! یک گونی زشت و بد رنگ. اصلا به ظاهر این گونی نمی‌خورد که کلی کیمیا داخلش باشد. کیمیا چیزیست که با آن می‌توان مس را به طلا تبدیل کرد. شما به خرید هر کتاب روی خودتان سرمایه کذاری می‌کنید. با خرید هر کتاب برای ارزشمندتر شدن خودتان سرمایه گذاری می‌کنید. وقتی شما به سراغ کتاب می‌روید یعنی در این گونی را باز کرده‌اید. اما برای اینکه بهترین استفاده را ببرید لازم دارید از آن کیمیا استفاده کنید.ما گاهی کتاب می‌خوانیم ولی خوب نمی‌خوانیم. گاهی کتاب می‌خوانیم ولی اقدامی نمی‌کنیم و این یعنی از کیمیای موجود در کتاب استفاده نمی‌کنیم.
شما این قابلیت را دارید که با کتای اندیشه خود را به طلا تبدیل کنید. شما این توانایی را دارید که درون خود را به طلا تبدیل کنید. با هر کتاب یک قسمت از درون و فکرتان طلایی می‌شود.
نکته عجیب درباره کتاب ها این است که کیمیای آن‌ها تمام نمی‌شود و با هر بار استفاده بیشتر می‌توان طلای خالص‌تری از اندیشه ساخت.

 

از خودتان این سوال را بپرسید که چرا هر روز کتاب نمی‌خوانید؟

وقتی هر روز فرصت این را داریم که بتوانیم با یادگیری به انسانی ارزشمندتر تبدیل شویم چرا این کار را نکنیم؟
مطالعه روزانه از ما یک انسان ارزشمند می‌سازد. تصور کنید در کار خود هفته ای یک کتاب بخوانید، بعد از یک سال حدود 50 جلد کتاب خوانده اید و از رقبا به اندازه 50 کتاب ارزشمند جلوترید. تصور کنید برای سرمایه گذاری روی خودتان هفته ای یک جلد کتاب بخوانید، بعد از یک سال 50 کتاب از سال گذشته خود جلوترید.

محصول آداب کتاب شامل چیست؟
 60 دقیقه ویدیو آموزشی

شامل 7 قسمت:

📚 اداب کتاب
📚 کتاب بخوانیم
📚 خوب کتاب بخوانیم
📚 تغییر ایجاد کنیم
📚 سوالات و دغدغه ها
📚 روحیه کتاب خوانی
📚  پیش مطالعه

 

⭕️مدرس :

                                                👈 سید امیر حسین احمدی👉

 

 

🔹 مدرس تکنیک‌های یادگیری و خلاقیت.

 

🔹 زندگی من به صورت ارادی و غیر ارادی همراه با یادگیری و هنر بوده است.
🔹 همیشه مجبور بودم یادبگیرم یا انتخاب می‌کردم یادبگیرم.

🔹 تا الان حدود چهار کتاب نوشته ام که یک جلد آن چاپی بود و سه جلد به صورت الکترونیکی
🔹 سایتی به آدرس www.medademan.com دارم که مقالات و کلیپ هایم را آنجا قرار می‌دهم.

 

همه چیز آماده است!

و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دوره‌ها و سمینارهای ما بپیوندید

مشاهده توضیحات کامل

محتوای دوره

فایل های تصویری

  • 01 – اداب کتاب
    06:01
  • 02 – زمان روزانه
    08:39
  • 03 – ایجاد اشتیاق
    11:26
  • 04 – خوب بخوانید
    06:48
  • 05 – پیش مطالعه
    10:46
  • 06 – طرز فکر تغییر
    07:39
  • 07 – سوالات و دغدغه ها
    10:23

حق استفاده از محصول

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

5.0
جمع 4 امتیاز
5
۴ رتبه بندی
4
۰ رتبه بندی
3
۰ رتبه بندی
2
۰ رتبه بندی
1
۰ رتبه بندی
م
2 سال قبل
برای من که عالی بود مطلب خودمو گرفتم
بش
2 سال قبل
خوب
مگ
2 سال قبل
مختصر و مفید
امیرحمزه موسی عرب
2 سال قبل
رشد کشیدم
اسکرول به بالا