هدایای تکمیلی دوره حرفه ای

دسته بندی ها: بدون دسته بندی
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

 

سلام به همه خریداران محصول حرفه ای به شما تبریک می گوییم که تصمیم گرفتید

در زندگی تان سبک حرفه ای داشته باشید و عضوی از خانواده بیشتر از یک نفر شوید

 

اگر در این صفحه حضور دارید حتما از شرکت کنندگان دوره حرفه ای ما هستید و گام بزرگی را در مسیر رسیدن به اهداف خود در زندگیتان گرفته اید. خوشحالیم از اینکه به ما اعتماد کردید، ما در این مسیر همراهتان هستیم و تا رسیدن به نوک قله موفقیت همراهیتان خواهیم کرد.

حتما می دانید که تیم تحقیقاتی مجموعه بیشتر از یک نفر ماه‌ها برای استخراج بهترین عادت‌های افراد موفق وقت گذاشته‌اند و یک دوره بسیار حرفه‌ای را طراحی کرده‌اند. دوره‌ای که در آن، کسانی که به دنبال بهترین سبک زندگی هستند، یاد می گیرند که چطور بهینه‌ترین سبک زندگی را انتخاب کنند و در وقت و انرژی شان صرفه جویی بسیاری شود. این دوره کاملاً مبتنی بر جدیدترین تحقیقات روز دنیا در زمینه‌های مختلف است که ساعت‌ها و روزها وقت صرف گردآوری چکیده آنها شده است.

هدیه رایگان تی جی واکر برای خریداران محصول حرفه ای

 

در این صفحه «هدایای تکمیلی» برای خریداران حرفه ای قرار گرفته و بروزرسانی می شود.

حرفه‌ای یک دوره غیرحضوری هست که 21 دوره را در دل خود نهفته است، با استفاده از این دوره، شما طی مدتی چند ماهه، به صورتی محسوس، تغییراتی در خود ایجاد می‌کنید. زندگی شما تراش می‌خورد.
شما درست مانند الماسی می‌شوید که کسی نمی‌تواند آن را بشکند.
ما در این دوره نه تنها به طرز فکر و نوع فعالیت و کار شما فکر کرده‌ایم، بلکه حتی به ریزترین جزئیات زندگی هم توجه کرده‌ایم و تحقیقات گسترده‌ای راجع به آن انجام داده‌ایم. از خواب و استراحت شما تا وزرش و فعالیت‌های بدنی. از سبک تغذیه و غذا خوردن تا مدیریت و ذهن و تعامل با افرادی که در طول روز با آنها مواجه می‌شوید. در دوره حرفه ای  تمام آنچه برای داشتن یک سبک زندگی حرفه ای از ابتدای صبح تا انتهای شب نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد.

توضیحات محمدپیام بهرام پور درباره محصول حرفه ای:

در این فیلم، تمام توضیحاتی که در مورد این محصول نیاز دارید توسط محمد پیام بهرام‌پور به شما گفته می‌شود و البته امیدوارم از مطالب آموزشی همین فیلم خیلی زیاد استفاده کنید.

 

در دوره حرفه‌ای تمام آنچه برای داشتن یک سبک زندگی حرفه ای از ابتدای صبح تا انتهای شب نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده توضیحات کامل

محتوای دوره

هدایای تکمیلی دوره حرفه ای

  • آموزش استفاده از دوره ی 11 ساعته تی جی واکر به صورت رایگان
    03:59

دوره رایگان تی جی واکر

توضیحاتی درباره استفاده این هدیه

استفاده بهینه از آموزش ها (بروزرسانی در 26 شهریورماه)

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است
اسکرول به بالا