16 روش کسب درآمد از اینستاگرام که شاید نمی‌دانستید!

سرفصل های مهم این مقاله

16 روش کسب درآمد از اینستاگرام که شاید نمی‌دانستید!

تا به حال فکر کردید که چه چیزی بهتر از اینکه به صورت آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشیم؟ چه چیزی بهتر از اینکه رفته رفته برند خودمان را در اینستاگرام بسازیم؟

چه چیزی بهتر از اینکه از ابزاری که خیلی‌ از افراد به شکل غلط از آن استفاده می‌کنند، ما بلد باشیم  هوشمندانه استفاده کنیم تا منبع درآمد اصلی، منبع دوم یا سوم مالی باشد. بله! آیا گزینه‌ای بهتر از این است که آموزش ببینیم تا چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در مقاله‌ای که پیش رو داریم، تلاش کرده‌ایم درآمد از اینستا را برایتان تشریح کنیم و روش‌های آن را تست کنیم و درآمد به دست آوریم.

چرا باید کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشیم؟

 

 

اول از همه، اجازه بدهید چند دلیل مهم کسب درآمد از اینستاگرام را با هم بررسی کنیم.

استفاده از اینستاگرام و فعالیت در آن کاملا رایگان است و در اختیار میلیون‌ها کاربر فعال است. بازاری که می‌توانیم به راحتی مشتریانی از سراسر کشور داشته باشیم، دیده بشویم و رشد کنیم.  بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی اینستاگرام، هر روز دست کم، نیم ساعت از زمان خود را در آن می‌گذرانند. با این تفاسیر چی بهتر از داشتن درآمد از شبکه‌ای که روزانه مورد بازدید میلیون‌ها مشتری است.

می‌توانیم کسب درآمد از اینستاگرام را به عنوان منبع درآمد دوم یا حتی سوم در نظر بگیریم.

چیزی در حدود بیش از 50%  کاربران اینستاگرام از بخش جستجو (Explore) اینستاگرام بازدید دارند. آیا عالی نیست که explore اینستاگرام محل دیده شدن کسب و کار ما شود؟!

علاوه بر این موارد کلی برند و سازمان تجاری هم در این فضا حضور دارند که می‌توانیم به مرور یک شبکه‌سازی مجازی را آغاز کنیم.

چرا باید کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشیم؟

 

چرا باید کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشیم؟

استفاده از اینستاگرام به عنوان یک وسیله برای کسب درآمد برای بسیاری از افراد و کسب‌وکارها جذاب است. در زیر چند دلیل برای این که اینستاگرام می‌تواند یک فرصت عالی برای کسب درآمد باشد وجود دارد:

  1. پرطرفدار بودن و محبوبیت: اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است. این به شما امکان می‌دهد که به راحتی با جمعیت بسیار بزرگی از مخاطبان خود در ارتباط باشید.
  2. تبلیغات: اینستاگرام ابزار تبلیغاتی قوی و مؤثری است. با استفاده از اینستاگرام، می‌توانید تبلیغات خود را به جمعیت بزرگی از کاربران معرفی کنید و به راحتی بازخورد واقعی از مخاطبان خود دریافت کنید.
  3. فروش مستقیم: از طریق اینستاگرام می‌توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان خود مستقیماً فروش کنید و درآمد خود را افزایش دهید.
  4. همکاری با برندها: بسیاری از برندها به دنبال همکاری با صفحات معتبر و پرطرفدار در اینستاگرام هستند. با همکاری با این برندها، می‌توانید به طور مستقیم به درآمد بیشتری دست یابید.
  5. محتوای خود: در نهایت، با ساخت محتوای جذاب و منحصربه‌فرد در اینستاگرام، می‌توانید مخاطبان خود را به خود جذب کرده و به درآمد بیشتری دست یابید.

بنابراین، کسب درآمد از اینستاگرام می‌تواند برای افراد و کسب‌وکارها به منزله بستری برای کسب درآمد تبدیل شود.

پیش نیاز کسب درآمد از اینستاگرام

اگر در حال حاضر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید، یک سری پیش نیاز را باید بدانیم. درست است که می‌توانیم به درآمد چند میلیونی برسیم اما قبل از آن باید چند قدم مهم برداریم که البته گام‌های ساده‌ای هستند:

قدم اول: تا می‌توانید مهارت کسب کنید!

قدم اول تا می‌توانیم با شبکه اینستاگرام آشنا شویم. به قول آقای پیام بهرام‌پور وقتی قرار است با وسیله یا پلتفرمی کار کنید، هیچ دکمه‌ای نباشد که کارکرد آن را نمی‌دانیم.

قدم دوم: اکانت حرفه‌ای بسازید!

قدم بعدی ساخت یک اکانت حرفه‌ای است. این پیج باید professional باشد که به دو دسته business و  creator تقسیم می‌شود. اگر برای یک شرکت و سازمانی است که business می‌شود. اگر خودمان شخصی کار می‌کنیم پیج اینستاگرام را creator می‌سازیم.

قدم سوم: پروفایلتان را جذاب کنید!

 

برای کسب درآمد از اینستاگرام، اول باید پروفایلی زیبا و جذاب داشته باشید!

حالا باید پروفایل حرفه‌ای اینستاگرام را رنگ و لعاب بدهیم. از عکس حرفه‌ای متناسب با تخصصمان گرفته تا معرفی‌ای که قرار است در داخل بیو بنویسیم. در یک کلام مخاطب با دیدن bio باید متقاعد شود که پیج ما را follow کند.

یک نکته هم در خصوص آدرس سایت در بیو پروفایل اینستاگرام اشاره کنیم. حتی اگر سایت نداریم؛ حرفه‌ای‌تر این است که آدرس کانال تلگرام، صفحه لیندین یا غیره  را وارد کنیم. اگر هم سایت داریم که چه بهتر! اما یک نکته را در نظر بگیرید. اگر به آدرس سایت اغلب افراد در بیو اینستاگرام نگاهی بیندازیم، آدرس صفحه اصلی سایت است.

بهتر است که آدرس بخشی از سایت را بنویسیم که مثلا محصول رایگان مثل کتاب الکترونیک، فایل صوتی  یا تصویری را قرار دادیم. به عبارتی مخاطب را به صفحه‌ای از سایتمان هدایت کنیم که ارزشی به او بدهیم.

قدم چهارم: پست‌های ارزشمند درست کنید!

همچنین باید پست‌های ارزشمند و خوبی برای فالوئرها در نظر بگیریم. حرفه‌ای و خلاقانه باشد. برای پست گذاشتن برنامه منظمی داشته باشیم. آمار بازدید پست و استوری را چک کنیم که یک بازخورد خوبی بگیریم.  هشتگ‌های متناسب در زیر پست‌ها قرار بدهیم. فراموش نکنیم که دعوت به اقدام (Call to Action)  برای مخاطب داشته باشیم. حالا این دعوت به اقدام می‌تواند مستقیم خرید یک محصول یا خدمات باشد. می‌تواند comment گذاشتن، save کردن پست باشد. شاید هم معرفی یک صفحه اینستاگرامی و دعوت به Follow کردن پیج باشد.

برای کسب درآمد از اینستاگرام باید در تعامل با فالوئرهای خود باشیم.  اینکه گفته می‌شود هرچه فالوئر بیشتر درآمد بیشتر را نمی‌توان کاملا درست دانست! ممکن است یک پیج زیر 10k باشد اما فالوئرهای همراه بهتری نسبت به یک پیج یک میلیون فالوئری داشته باشد. اگر هم به دنبال افزایش فالوئر هستیم، به صورت هدفمند و در حوزه تخصصی خودمان فالوئر جذب کنیم نه از راه خرید فالوور!

16 ایده کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یا معدن طلا؟  با همین گوشی در خانه خود می‌نشینیم و از این گنج استفاده می‌کنیم تا برایمان پول در بیاورد. اینستاگرام بازار وسیعی دارد و کلی فرصت در آن است. شاید برخی یک سری بهانه بیاورند. آقا دست زیاد است! من که ایده ندارم! یادمان باشد اگر انسان کاری را واقعا از اعماق وجود خود بخواهد انجام بدهد راه آن را پیدا می‌کند و اگر هم نخواهد بهانه‌ی آن را.  حالا بپردازیم به آموزش کسب درآمد از اینستاگرام!

1- کالا یا خدماتتان را بفروشید!

یک راه خیلی متداول کسب درآمد از اینستاگرام، فروش مستقیم یا غیر مستقیم کالا و خدمات است. کافی است کمی در فضای مجازی گشت و گذار کنیم تا با تنوع خدمات و فروش پیج‌ها آشنا شویم. از پیج آموزشی زبان، دیجیتال مارکتینگ، باغبانی، آشپزی، شیرینی‌پزی، موفقیت، توسعه فردی، بورس و … گرفته تا فروش لباس، عطر، لوازم خانه، طلا و ارائه خدماتی مثل ترجمه، مشاوره و غیره. فراموش نکنیم اصول مشتری مداری را هم  درفضای فروش آنلاین هم رعایت کنیم. (مقاله کامل آموزش فروش در اینستاگرام را بخوانید)

2- کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات

یک راه متداول درآمد آنلاین از اینستاگرام گرفتن تبلیغات از سایر پیج‌ها است. کافی است یک پیج پربازدید با فالوئر واقعی در اینستاگرام داشته باشیم تا به اصطلاح نانمان تو روغن باشد. برای این کار افراد به شما پیشنهاد تبلیغ پیج خودشان را می‌دهند. این  تبلیغات در پیج اینستاگرام  در قالب پست یا استوری اینستاگرام می‌شود که درآمد چشمگیری هم دارد. هر چه کیفیت صفحه اینستاگرامی شما درجه یک‌تر باشد و هر چه فالوئرها بیشتر شما را دنبال کنند میزان درآمد بالاتر است. توجه داشته باشیم مهم نیست چقدر فالوئر داشته باشیم، بلکه مهم این است که followers  چقدر به پیج ما علاقمند باشند و همراهی کنند؟ چقدر به ما اعتماد داشته باشند و به پیشنهاد های ما جواب مثبت دهند.

گرچه امروزه پیج های که مستقیماً تبلیغات میکنند خیلی مورد نقد قرار میگیرند اما هنوز هم پیج های تبلیغاتی درآمد نسبتاً خوبی را دارند، این پیج ها محتوای جذاب و وایرال تولید میکنند در موضوعات مختلف سپس به واسطه بازدید و تعداد دنبال کننده‌ای که دارند تبلیغات میکنند و از این راه کسب درآمد دارند. اغلب موضوعات این پیج ها شامل کلیپ های طنز و سرگرمی، اخبار و حواشی، هنرمندان و موسیقی و… میباشد.

3- هر مهارتی دارید، آموزش بدهید!

 

بسیاری از افراد در ایران با آموزش دادن آنچه که بلد هستند، مشغول کسب درآمد از اینستاگرام هستند

اینستاگرام یک بستر رایگان است برای آمزوش. هر مهارتی دارید، می‌توانید در آن آموزش بدهید. اگر آموزش زبان بدن بلدید، اگر می‌توانید فن بیان آموزش بدهید، اگر می‌توانید مهارت‌های فروش را آموزش بدهید، اگر توانایی این را دارید که آموزش تندخوانی بدهید،خلاصه هر کاری بلد هستید می‌توانید آموزش بدهید.

4- آموزش خود اینستاگرام بدهید!

اگر ایده، خدمات و یا محصولی ندارید، جای نگرانی نیست! شما می‌توانید در خود شبکه اینستاگرام مهارت لازم را کسب کنید. حالا پیج آموزشی اینستاگرام باز کنید. به خودتان نگاه نکنید که مدت زمان قابل توجهی در شبکه‌ اینستاگرام حضور داشتید؛ خیلی از افرادی که به تازگی وارد می‌شوند دچار مشکل می‌شوند. از طرف دیگر روز به روز اینستاگرام الگوریتم‌ها و امکانات خود را آپدیت می‌کند. پس بازار امروز اینستاگرام به فردی نیاز دارد که صفر تا صد اینستاگرام را بداند. همچنین از بروزرسانی‌های جدید اینستاگرام نیز اطلاع داشته باشد. حالا وقت آن است که آموزش اینستاگرام را شروع کنید. این هم مثالی از اینکه چگونه کسب درآمد از اینستاگرام کنیم برای افرادی که می‌گویند ما ایده‌های نداریم.

5- جعبه باز کنید (آنباکسینگ)

یکی از عجیب‌ترین و در عین حال جالب‌ترین شغل‌های اینستاگرامی جعبه باز کردن است! جعبه باز یا به اصطلاح Unboxin از ایده های است که در یوتیوب و اینستاگرام مورد توجه قرار گرفت، در این موضوع شما یا فرد مورد نظر محصولات مختلف را جعبه گشایی می‌کنید و از محتویات جعبه برای دیگران صحبت می‌کنید و مخاطب درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات کامل و دقیقی بدست می آورد، مسلماً افرادی که به اینکار مشغول هستند مورد توجه نمایندگی های شرکت های بزرگ و تولید کنندگان و برندهای مختلف هستند و برای معرفی محصول از این شرکت ها مبلغ قابل توجهی را دریافت میکنند.

البته یادتان باشد که باید برای این کار خلاقیت داشته باشید و کارهای خلاقانه کنید.

6- ادمین پیج اینستاگرام باشید!

 

یک منبع درآمد یا به عبارتی یک فرصت شغلی که خیلی امروزه نیاز کسب و کارها شده است؛ پیدا کردن یک ادمین حرفه‌ای برای پیج کاری است

یک منبع درآمد یا به عبارتی یک فرصت شغلی که خیلی امروزه نیاز کسب و کارها شده است؛ پیدا کردن یک ادمین حرفه‌ای برای پیج کاری است. شاید بتوان گفت یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌تواند باشد. چرا که می‌توان ادمین شدن پیج اینستاگرام را به عنوان شغل دوم با درآمد قابل توجهی در نظر گرفت. البته به شرط اینکه بتوانیم یک ادمین حرفه‌ای باشیم.

برای اینکه به یک ادمین حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شویم، چند تا فاکتور را در نظر داشته باشید. اول اینکه قاعدتا باید به اصطلاح بالا و پایین اینستاگرام دستتان باشد. از طرف دیگر قوانین اینستاگرام را هم به اصطلاح خورده باشیم که بدانیم چه کارهایی را انجام ندیم که اکشن بلاک نشویم.  با نرم‌افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ آشنایی داشته باشیم. پست‌های خلاقانه و منحصر به فرد بسازیم. یک برنامه منظم برای پست و استوری در نظر بگیریم. از هشتگ ها متناسب و به اندازه استفاده کنیم.

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های  مربوط به حوزه کاری خود را در بیاوریم. اگر نمی‌دانیم هشتگ‌های اصلی حوزه خودمان چیست کافی است به پیج رقبای کاری خود سری بزنیم و هشتگ ها  را شناسایی کنیم. یک نکته هم بد نیست در نظر بگیریم، شاید بهتر باشد مدیریت پیجی را انتخاب کنیم که در آن حوزه علاقمند هستیم و یک تخصصی هم داشته باشیم.

7- طراح گرافیک شوید!

یک طراح گرافیک میتواند نمونه کارهای خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد و سپس از این طریق جذب مشتری کند، یک طراح گرافیک حرفه ای میتواند آموزش هم در کنار کار خود داشته باشد و از این طریق هم کسب درآمد خوبی را برای خود رقم بزند. حتی بسیاری از افراد در اینستاگرام هستند که توانایی طراحی تصاویر و پست برای اینستاگرام را ندارند و به یک فرد خلاق برای انجام این موارد نیازمند می‌شوند که اگر شما بتوانید به خوبی خودتان  را نشان بدهید درآمد این کار کاملاً قابل توجه است.

8- در اینستاگرام بلاگری کنید

 

بلاگر شدن راهی است که خیلی از افراد برای کسب درآمد از اینستاگرام، انتخابش کرده‌اند!

بلاگر شدن یکی دیگر از شغل‌هایی است که امروزه زیاد به گوش ما مخصوصا در اینستاگرام می‌خورد. بلاگری یعنی تبدیل به فردی تاثیرگذار بشویم که تولید محتوا در یک حوزه خاص را دارد. از آن‌جایی که بلاگرها نفوذ خوبی می‌توانند بر روی کاربران داشته باشند پس به خوبی از پس تبلیغاتی که به آن‌ها سپرده می‌شود برمی‌آیند. بلاگرها اغلب کاریزما دارند.
بلاگر شدن در حوزه‌های مختلف است. از مد و لوزم آرایش گرفته تا غذا، زبان، فیتنس و غیره. بلاگرها  معمولا به صورت متنی یا ویدیویی از زبان خودشان برند یا خدماتی را معرفی کنند. از درآمدشان هم نگوییم که عالی است.

9- رستورانگردی و کافه گردی کنید

ایده ای که بسیار در اینستاگرام رایج شده، افراد به رستورانگردی و کافه گردی میپردازند و در این زمینه تولید محتوا میکنند و پست های جذابی منتشر میکنند، سپس با مخاطبی که جذب کرده اند می‌تواند توجه هر رستورانی را نیز جلب کنند، در ابتدای کار به رایگان رستوران ها و اماکن مختلف معرفی می‌شوند و قطعاً هیچ رستورانی از تبلیغ رایگان بدش نمیاد اما رفته رفته که مخاطبان شما افزایش یافت این رستوران ها هستند که برای معرفی به شما هزینه های بالا پرداخت میکنند.

10- پیج اینستاگرامی با فالوئر بالا بفروشید!

برسیم به یک ایده دیگر از اینکه چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ گزینه دیگر این است که یک پیج را رشد بدهیم و شروع  به جمع آوری فالوئرهای واقعی کنیم نه ربات! اگر در نهایت به تعداد قابل توجهی فالوئر فعال برسیم، مشتریانی هستند که حاضرند میلیون‌ها تومان به ما پول بپردازند.  

11- همکاری در فروش داشته باشید

وقتی شما خودتان محصول یا خدماتی برای فروش ندارید، میتوانید با کسانی که واردکننده یا عرضه کننده هستند همکاری در فروش داشته باشید و کالا یا خدمات آنها را بفروش برسانید، این کار میتواند برای شما سود بسیار مناسبی داشته باشد به شرط اینکه حتماً سراغ تولید، وارد یا عرضه کننده بروید و از همکاری با واسطه ها خودداری کنید چون سود شما را به شدت کاهش میدهد. در این مورد بازاریابی در اینستاگرام را باید به خوبی بلد باشید.

12- پیج سرگرمی راه‌اندازی کنید

راه اندازی یک پیج سرگرمی میتواند خیلی سریع دنبال کنندگان شما را افزایش دهد، زیرا اغلب مخاطبین در اینستاگرام به دنبال سرگرم شدن هستند. پیج های سرگرمی اغلب از تعامل و نرخ اینگیجمنت (engagement) بالایی برخوردار هستند و همین عامل باعث میشه رشد بهتری نسبت به سایر موضوعات داشته باشند. در پیج های سرگرمی میتوانید معماهای مختلف قرار دهید، مسابقه یا چیستان و یا هر چیزی که مخاطب را به تامل وا بدارد و موجب شود که برای شما پاسخ را کامنت کنند این قبیل پیج ها در اینستاگرام زیاد هستند و شما میتوانید به خوبی از رقبا ایده بگیرید و فعالیت خود را چند برابر آنها کنید.

13- پیج موزیک راه‌اندازی کنید

پیج های موسیقی و موزیک میتوانند مورد توجه خوانندگان جدید و نوظهور باشند، زیرا آنها به دنبال جلب توجه افرادی هستند که اهل موسیقی و دانلود اهنگ باشند، زمانی  که شما یک پیج در حوزه موسیقی داشته باشید و اخبار و کلیپ های مربوط به خوانندگان را منتشر کنید میتوانید با موسسات مختلف در زمینه پخش موسیقی همکاری کنید و درآمد خوبی را از این طریق بدست آورید.

14- ورزش در خانه و تکنیک‌های کاهش و افزایش وزن

اگر ورزشکار هستید کافی است یک پیج در زمینه ورزش مورد علاقه‌تان بزنید و تکنیک‌های آن ورزش را معرفی کنید. کافی است فالوور های زیادی جذب کنید. خیلی از برندهای بزرگ با شما برای تبلیغ محصولاتشان قرارداد میبندند.

15- آموزش و معرفی appهای موبایل

معرفی جدیدترین های تکنولوژی و نقد گوشی های مختلف. اگر علاقمند به تکنولوژی هستید با معرفی جدید ترین بازی ها و برنامه های موبایل و آموزش آن‌ها می‌توانید فاللورهای زیادی جذب کنید. روش کسب درآمد: بعد از جذب فالوور کافی‌ست از طریق مشارکت در فروش دی جی کالا یا عمده فروشان صحبت کنید و محصولاتشان را تبلغ کنید.

16- حوزه موفقیت و انگیزشی

 

از طریق سخنرانی‌های انگیزشی و پست کردن مطالب انگیزه بخش، از اینستاگرام کسب درآمد کنید!

جملات انگیزشی و درست کردن کلیپ های انگیزشی هم به مرور زممان می‌تواند در صورت کیفیت بالا داشتن، فالوورهای زیادی به سما شما جذب کند. شما می‌توانید در پیجتان با یک گرافیک زیبا، جملات اعتماد به نفس دهنده، جملات امید دهنده و جملات زیبا برای احالپرسی قرار دهید. یا کلیپ هایی از صحبت افراد سخنران و انگیزشی را در قالب محتوای ویدئویی درست کنید و از این راه، هم تبلیغات جذب کنید و هم بتوانید آن‌ها را به سمت سایت خود جذب کنید.

 

مقالات دیگری که می‌توانید برای آموزش اینستاگرام بخوانید!

 اگر به هر دلیل قصد دارید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید: راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام

 اگر فیلم‌های اینستا را هنوز بلد نیستید دانلود کنید: 7 روش آسان دانلود فیلم از اینستاگرام

 اگر در اینستا، ریپورت یا بلاک شدید: رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام

 و اگر قصد خرید لایک اینستاگرامی دارید:  قبل از خرید لایک اینستاگرام حتما این مقاله را بخوانید!

 16 روش کسب درآمد از اینستاگرام | چگونه از اینستا کسب درآمد کنیم؟

سخن پایانی مقاله چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

رسیدیم به بخش پایانی مقاله “چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟”  خالی از لطف نیست که به عنوان بخش پایانی به این نکته اشاره کنیم که کسب درآمد از اینستاگرام یک شبه نیست!  اگر تصمیم خود را گرفتید که درآمد از اینستاگرام را تجربه کنید، باید به صورت جدی و مستمر چندین ماه وقت بگذارید!

یک ایده که بهش علاقه داریم را پیدا کنیم. روی آن تمرکز کنیم. از این شاخه به آن شاخه نپریم. تا به هدف نرسیدیم دست از تلاش برنداریم. برای اینکه بتوانید درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشید به خلاقیت، تلاش، زحمت و وقت گذاشتن مستمر  نیاز است. توجه داشته باشیم که تعداد فالوئر بالا برای سنجیدن یک صفحه اینستاگرامی ملاک درستی نیست! باید کامنت واقعی داشته باشیم. فالوئرها در ارتباط با ما باشند. باید تولید کننده محتوا باشیم و نه صرفا کپی کننده یا منتشر کننده محتوا. شاید ماه های اول هیچ درآمدی نداشته باشید؛ اما به مرور زمان خودمان هم  از درآمدمان شگفت زده می‌شویم.

آیا شما راه درآمد دیگری می‌شناسید؟

در بخش نظرات این مقاله از تجربیات کسب درآمد خود از اینستاگرام برایمان بنویسید. اگر راه کسب درآمد دیگری از اینستاگرام می‌شناسید معرفی کنید. منتظر تجربیات و نظرات شما دوستان بیشتر از یک نفری هستیم.

در این مدرسه، کسب‌وکارتان را در 100 روز راه‌اندازی می‌کنید!!

روی تصویر زیر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان بگذاریم:

کسب درآمد از اینستاگرام | مدرسه کسب و کار

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ دیدگاه دربارهٔ «16 روش کسب درآمد از اینستاگرام که شاید نمی‌دانستید!»

  1. سلا. سوال بنده اینه که اگر یک‌پیج انگیزشی راه انداختم چطور میتونم ازش کسب درآمد کنم؟چون که پیج های انگیزشی معمولا تبلیغات نمیزارن

  2. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    خوشحالیم که دغدغه رشد کسب و کار شخصیتون رو دارید؛ بهتون پیشنهاد می کنیم در دوره رایگان قطب نمای کسب و کار همراهمون بوده و در زمینه راه اندازی کسب و کار شخصی آموزش ببینید؛ برای مشاهده این محتوا کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.
    دوره رایگان قطب نمای کسب و کار
    بیشتر ازیک نفر

اسکرول به بالا