کتاب های برایان تریسی – معرفی و خلاصه کتاب های برایان تریسی

سرفصل های مهم این مقاله

همانطور که می دانید برایان تریسی یکی از موفق ترین و متفکرین کارشناسان روانشناسی کار است. وی متولد 5 ژانویه 1944 است. برایان تریسی سخنران عمومی و خود انگیزشی کانادایی-آمریکایی است. برایان تریسی نویسنده بیش از هفتاد کتاب است که به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده است. از مجموعه کتاب های مشهور وی می توان به آنچه که واقعا برایتان مهم است را به دست آورید و قورباغه ات را قورت بده! و روانشناسی دستاوردها؛ این کتاب ها در کشور ما ایران نیز بسیار مشهور است و از پرفروش ترین کتاب ها در زمینه روانشناسی است.

برایان تریسی از محمد پیام بهرام پور می گوید:

کتاب شماره 1

Eat That Frog!: 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time

قورباغه ات را قورت بده: راه های عالی برای انجام بیشتر کار در زمان کمتر
فقط زمان کافی برای همه چیز در لیست کارهای ما وجود ندارد و هرگز وجود نخواهد داشت. مردم موفق سعی نمی کنند همه چیز را انجام دهند. آنها یاد می گیرند تا بر روی مهمترین وظایف تمرکز کنند و مطمئن شوند که کارشان انجام می شود. آنها قورباغه های خود را می خورند.

یک حکم قدیمی وجود دارد که اگر اولین کاری که هرروز انجام می دهید، یک قورباغه زندگی می کنید، شما باید رضایت داشته باشید تا بدانید که شما با بدترین کاری که باید تمام روز انجام می دهید، انجام می شود. برای تریسی خوردن یک قورباغه یک استعاره برای مقابله با چالش برانگیزترین وظیفه شماست اما همچنین یکی از آنهایی که می تواند تاثیرات مثبتی بر زندگی شما داشته باشد. خوردن آن قورباغه! شما نشان می دهد که چگونه هر روز سازماندهی کنید، بنابراین شما می توانید در این وظایف مهم را صفر کنید و آنها را به طور موثر انجام دهید.
در این نسخه به طور کامل اصلاح شده و به روز شده، تریسی دو فصل جدید اضافه می کند. اولین توضیح می دهد که چگونه می توانید از تکنولوژی برای یادآوری از آنچه که مهم تر است محافظت کنید و از کمترین اهمیت داشته باشید. دومین توصیه برای حفظ تمرکز در دوران ما از حواس پرتی، الکترونیکی و غیره است.
اما یک چیز بدون تغییر باقی می ماند: براون تریسی به هسته ای از اهمیت حیاتی برای مدیریت زمان موثر می پردازد: تصمیم گیری، انضباط و عزم و اراده. این کتاب در حال تغییر زندگی اطمینان خواهد داد که شما بیشتر از وظایف مهم خود را انجام دهید امروز!

 

کتاب شماره 2

No Excuses!: The Power of Self-Discipline

هیچ بهانه ای مورد قبول نیست: قدرت خود
اکثر مردم فکر می کنند که موفقیت از خوشحالی و استعداد فراوانی حاصل می شود، اما بسیاری از افراد موفق به موفقیت های خود دست می یابند: از طریق خود رشته ای. بهانه ای نیست! نشان می دهد که چگونه می توانید در هر سه حوزه مهم زندگی خود، از جمله اهداف شخصی، اهداف کسب و کار و پول، و شادی عمومی، موفقیت ایجاد کنید.
هر کدام از 21 فصل در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه در یک جنبه از زندگی خود، با تمرینات انتهای فصل برای کمک به رویکرد «هیچ اتفاقی» به زندگی خود اعمال کنید. با استفاده از این دستورالعمل ها، می توانید یاد بگیرید که چگونه در هر کاری که انجام می دهید، موفق تر باشید به جای آن که عاقلانه به دیگران فکر کنید که فقط «خوش شانس» تر از شما هستند. یک نظریه ی ذهنی کمی طول می کشد.. بنابراین متقاعد کردن و خواندن این کتاب را متوقف کنید!

کتاب شماره 3

The Psychology of Selling: Increase Your Sales Faster and Easier Than You Ever Thought Possible

روانشناسی فروش: افزایش سریعتر و آسانتر فروشتان نسبت به آنچه که فکر می کردید می توانید بفروشید.
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است. به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می کنیم.
باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم.

کتاب شماره 4

Goals!: How to Get Everything You Want — Faster Than You Ever Thought Possible

اهداف: چگونه هر چیزی را که می خواهید بدان برسید سریعتر چیزی که حتی فکرش را می کردید ممکن باشد
چرا برخی افراد به اهدافشان دست می یابند در حالی که دیگران به راحتی زندگی بهتر می کنند؟ بران تریسی، نویسنده پرفروشتر نشان می دهد که مسیر از سرخوردگی تا تحقق یافته، کشف شده است. صدها هزار و حتی میلیون ها نفر از مردان و زنان با هیچ چیز شروع کرده اند و به موفقیت های زیادی دست یافته اند. در اینجا تریسی اصول اساسی را که شما باید بدانید تا رویاهای خود حاکم شوند، ارائه می دهد.
تریسی یک سیستم ساده، قدرتمند و موثر برای تنظیم و دستیابی به اهداف را ارائه می دهد، یک روش که بیش از یک میلیون نفر برای دستیابی به چیزهای فوق العاده مورد استفاده قرار گرفته اند. در این نسخه تجدید نظر شده و گسترش یافته، او سه فصل جدید را که در آن اهداف می تواند بیشترین امتیاز را به دست آورد، اما همچنین سخت ترین مجموعه و نگهداری: مالی، خانواده و سلامت

با استفاده از استراتژی بیست و یک تریسی، شما می توانید هر اهدافی را که برای خود تعیین کرده اید، انجام دهید بدون توجه به اینکه چقدر بزرگ است. شما چگونگی تعیین نقاط قوت خود، آنچه را که واقعا در زندگی ارزش می خواهید و آنچه که واقعا می خواهید در سال های پیش رو انجام دهید، کشف کنید. تریسی نشان می دهد که چگونه اعتماد به نفس و اعتماد به نفس خود را ایجاد می کند، هر مشکلی یا مانع را به طور موثر، غلبه بر مشکلات، پاسخ به چالش ها و ادامه دادن به اهداف خود بدون توجه به آنچه رخ می دهد. مهمتر از همه، شما یک سیستم برای موفقیت خواهید آموختید که برای بقیه زندگی خود استفاده می کنید.

کتاب شماره 5

Million Dollar Habits: Proven Power Practices to Double and Triple Your Income

عادت های میلیون دلار: تمرین قدرت های ثابت شده برای دو یا سه برابر کردن درآمدتان

95 درصد از آنچه مردم فکر می کنند، احساس می کنند و انجام می دهند، توسط عادت ها تعیین می شود. عادات در حال تغذیه هستند، اما تغییرات قابل توجه نیست، عادت های مثبت می توانند جایگزین اعمال بی رویه و بی اثر با رفتار مطلوب شوند که می تواند منافع فوری و فوری را به خط پایین منجر شود.
تریسی در درآمد میلیون دلاری تدریس می کند که چگونه عادت مردان و زنان موفق را توسعه می دهد تا آنها بتوانند به طور موثرتر فکر کنند، تصمیمات بهتر بگیرند و در نهایت درآمد خود را دو برابر یا سه برابر کنند. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه منابع مالی خود را سازماندهی کنند، سلامت و سرزندگی را افزایش دهند، روابط دوستانه را حفظ کنند، استقلال مالی ایجاد کنند، و نقش رهبری را برای تبدیل دیدگاه به واقعیت به دست بگیرند.

کتاب شماره 6

Believe It to Achieve It: Overcome Your Doubts, Let Go of the Past, and Unlock Your Full Potential

باور کنیدش تا بدست بیاوریدش: از شکهایتان عبور کنید و گذشته را کنار بگذرید و تمام نیروهای بالقوه خود را فعال کنید

رها کردن افکار منفی یکی از مهمترین مراحل زندگی یک زندگی موفق و پرطرفدار است، اما اغلب سخت ترین کارهاست. در این راهنمای عملی مبتنی بر تحقیق، برین تریسی و روان درمانگر کریستیناستین، نویسنده کتاب پرفروش، برنامه «روانشناسی موفقیت» خود را برای کمک به شناسایی و غلبه بر الگوهای و ایده های مضر خود که مانع از دستیابی به اهداف شما شده یا احساسات شاد و رضایت بخش در زندگی شما را نشان می دهد، ارائه می کنند.
آیا این منفی بودن ناشی از یک رابطه گذشته است که به سختی پایان یافت، یک آسیب کودکی، یک شکست تجاری یا کاری، یا ناامنی عمومی، تریسی و استین به شما کمک می کنند تا متوجه شوید که چگونه آگاهانه و اغلب ناخودآگاه، منفی بر شخصیت شما، چشم انداز شما و تصمیمات شما در طول راه، آنها به شما نشان میدهند که چگونه کنترل خود را از افکار، احساسات و اعمال خود باز کنید، منفی ها را به مثبت تبدیل کنید و یاد بگیرند که تغییرات غیر منتظره را بدون تغییر الگوهای قدیمی منفی بپذیرید.
خواندن ضروری برای هر کسی که احساس می کند گیر کرده است، باور داشتن آن برای دستیابی به آن یک نقشه مهم برای تضعیف منفی بودن و پذیرش قدرت تفکر مثبت برای زندگی یک زندگی شاد و موفق است.

کتاب شماره 7

Maximum Achievement: Strategies and Skills That Will Unlock Your Hidden Powers to Succeed

بیشترین دستاورد: استراتژی ها و مهارت هایی که قدرت های نهان شما را فعال می کند.
تریسی، رهبر ارشد موفقیت، اصول ثابت شده و نکات گام به گام برای بالا بردن عزت نفس و بهبود زندگی شما را ارائه می دهد.

تریسی یکی از مقامات برجسته جهان در زمینه موفقیت و موفقیت شخصی است و هر ساله در سمینارهای عمومی و خصوصی بیش از 100000 مرد و زن را مورد انتقاد قرار می دهد. در حداکثر دستاورد، او به شما یک سیستم قدرتمند و اثبات شده بر اساس بیست و پنج سال تحقیق و عمل به شما می دهد که می توانید بلافاصله برای کسب نتایج بهتر در هر منطقه از زندگی خود اعمال کنید.

شما ایده ها، مفاهیم و روش های مورد استفاده توسط افرادی که در حال پیشرفت هستند در هر حوزه ای در همه جا یاد می گیرید. شما یاد می گیرید چگونه توانایی شخصی خود را برای عظمت شخصی باز کنید. شما بلافاصله بیشتر مثبت، متقاعد کننده و قدرتمند در هر کاری که انجام می دهید متمرکز می شوید. بسیاری از بیش از یک میلیون فارغ التحصیل از برنامه سمینار بر مبنای این کتاب، درآمد خود را به طرز چشمگیری افزایش داده و زندگی خود را در هر لحظه ای بهبود داده اند.

طرح گام به گام موفقیت و موفقیت در این صفحات شامل اصول اثبات شده از روانشناسی، مذهب، فلسفه، کسب و کار، اقتصاد، سیاست، تاریخ و متافیزیک است. این ایده ها در یک سری سریع و قابل اطمینان از مراحل که شما را به موفقیت بیشتر از آنچه که تا به حال تصور ممکن است منجر شود – آنها می توانند اعتماد به نفس خود را بالا ببرد، بهبود عملکرد شخصی، و شما را کنترل کامل در مورد هر جنبه ای از خود را زندگی شخصی و حرفه ای

کتاب شماره 8

Eat That Frog! Action Workbook: 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time

کتاب عملی قورباغه ات را قورت بده! کتابی مناسب برای مدیریت زمان و انجام کار بیشتر در زمان کم
کتاب کارنامه همان فرمت بیست و یکم فصل را به عنوان کتاب دنبال می کند. هر فصل شامل چهار تمرین با فضا برای انجام تمرینات در صفحات است. این کتاب همچنین شامل یک شخصیت روایت است که با کار و زندگی در خانه خود در حال مبارزه است و از توصیه های خوردن این قورباغه استفاده می کند! برای بهبود عملکرد مدیریت زمان خود را

 

کتاب شماره 9

The Power of Self-Confidence: Become Unstoppable, Irresistible, and Unafraid in Every Area of Your Life

قدرت اعتماد به نفس: توقف ناپذیر شدن، در تمامی نقاط زندگی نترس خواهید شد
ستایش برای قدرت اعتماد به نفس «براون تریسی، استاد در فهم و تدریس غنی سازی خود است. در این کتاب بی ارزش، کلید موفقیت شما را در بر می گیرد و اعتقاد به پتانسیل خود را باز می کند. درونی کردن خرد او و قطعا اهداف خود را درک خواهید کرد.»

-DENIS WAITLEY، نویسنده روانشناسی موفقیت
«براون همچنان به زندگی همه کسانی که او را لمس می کنند، تاثیر می گذارد. این کتاب یک نقشه راه منطقی است که هر کس می تواند برای به حداکثر رساندن پتانسیل واقعی خود استفاده کند.»

-JOSEPH SHERREN، CSP، HoF، نویسنده iLead: پنج راهکار برای ایجاد سازمان های پایدار
«هنگامی که براون تریسی یک کتاب جدید می نویسد، من همه چیز را رها می کنم و شروع به خواندن می کنم. همه ما به درس های تیزهمی نیاز داریم تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و اهداف چالش برانگیز را دنبال کنیم. این کتاب در زندگی شما تفاوت های چشمگیری خواهد داشت.»

-PAT WILLIAMS، اورلاندو سحر و جادو معاون رئیس جمهور و نویسنده برجسته رهبری
«یک کیفیت که تمام اصول موفقیت را انجام می دهد، اعتماد به نفس بی نظیری در خود دارد. اکنون خواهر بران نشان می دهد که چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش می دهد تا به نقطه ای غیر قابل توقف تبدیل شود.»

JACK CANFIELD، coauthor سوپ مرغ برای روح
«عدم اعتماد به نفس ارزش خود را از بین می برد و بهره وری شما را فلج می کند. در این کتاب، بران تریسی، اسرار توسعه و حفظ سطح بالایی از اعتماد به نفس را به اشتراک می گذارد تا بتوانید بزرگترین زندگی را زندگی کنید»

-KRISTIN ARNOLD، نویسنده خسته کننده به Bravo: روش های ارائه شده ثابت برای دخالت، مشارکت و القا مخاطبان خود را به عمل

کتاب شماره 10

Get Smart!: How to Think and Act Like the Most Successful and Highest-Paid People in Every Field
باهوش باشید: چگونه شکل انسان های موفق و افرادی که بالاترین دست مزدها را در هر زمینه ای می گیرند فکر و عمل کنیم.
در دنیای مداوم در حال تغییر، شما باید هوشمند باشید تا پیشرفت کنید. اما به طور متوسط ​​افراد تنها از حدود دو درصد توانایی ذهنی خود استفاده می کنند. چگونه می توانیم یاد بگیریم که توان بالقوه مغزمان را برای به حداکثر رساندن فرصت هایمان، همانند افرادی که موفق هستند، آزاد کنیم؟

برایان تریسی، متخصص موفقیت و تحسین برانگیز، متخصص موفقیت آمیز و نویسنده پرفروش، روشهای ساده و اثبات شده را برای بهره گیری از استعدادهای تفکر طبیعی ما و ایجاد جهش های کوانتومی برای دستیابی به رویاهای ما نشان می دهد. در این راهنمای ضروری، شما یاد خواهید گرفت که:

آموزش مغز خود را به فکر کردن به شیوه ای که نتایج موفقیت آمیز را در نظر بگیرید
شناسایی و بهره برداری از فرصت های رشد در هر وضعیت
شناسایی و حذف الگوهای منفی برگزاری شما
برنامه ریزی، اجرا، و دستیابی به اهداف با دقت و سرعت بیشتر
آیا شما می خواهید برای افزایش فروش، ارتقاء خلاقیت، و یا بهتر حرکت در تغییرات غیر منتظره زندگی، دریافت هوشمندانه! به شما کمک می کند تا به منابع ذهنی قدرتمند خود دسترسی پیدا کنید تا نتایج مورد نظرتان را بدست آورید و پاداش هایی را که افراد موفق دریافت می کنند را به دست آورید.

در پایان شما را به خواندن مقاله های مرتبط دعوت میکنیم…

برایان تریسی کیست؟ زندگینامه برایان تریسی

برایان تریسی در مورد کاریزما می‌گوید

جملات انگیزشی برای موفقیت|58 جمله و عکس نوشته انگیزشی

چرا موفق نمی شویم؟

نقش خدا در موفقیت (نظر شخصی)

با این پنج راز، سخنرانی تان را با اعتماد به نفس کامل انجام دهید!

netpydar

netpydar

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا