معرفی کتاب «کِی؟» (بهترین راه حل ها برای یک زمان سنجی عالی)

سرفصل های مهم این مقاله

یادتان هست چند روز پیش مسابقه‌ای برای معرفی کتاب در سایت بیشتر از یک نفر برگزار شد؟ این جمله را چطور؟ یادتان هست؟
«کتاب‌ها خوانده نمی‌شوند، چون معرفی نمی‌شوند!»
کتاب‌های می‌توانند در زندگی شما معجزه ایجاد کنند. ما در مجموعه بیشتر از یک می‌خواهیم در این مسیر به شما کمک کنیم تا کتاب‌های خوب را بشناسید، کتاب‌های خوب را بهتر بشناسید و کتاب‌های خوب را بیشتر بخوانید.
در گام اول می‌خواهیم کتاب فوق العاده ای به اسم «کِی؟» را به شما معرفی کنیم.
این کتاب یکی از کتاب‌های پر فروش سال 2018 در کشور آمریکاست. نویسنده کتاب «کِی؟» نویسنده کتاب «انگیزه» یعنی دانیل اچ پیینک است. انتشارات این کتاب نشر نوین توسعه است.

موضوع کتاب «کِی؟» چیست؟

این کتاب که با مقدمه اختصاصی نویسنده برای مخاطبین ایرانی نوشته شده است، در مورد «وقت شناسی برای تصمیم گیری» است. در حقیقت همانطور که پشت این کتاب نوشته شده است، شما برای موفق شدن باید بدانید که بهترین تصمیمات را «چه زمانی» بگیرید. اگر یک تصمیم خوب را در زمان بدی بگیرید، ممکن است تأثیر آن تصمیم از بین برود.
مثلاً تصمیم برای راه اندازی یک کسب و کار، تصمیم برای اینکه چه زمانی شغلتان را رها کنید و یا بهترین زمان برای ایجاد یک رابطه جدید!
این کتاب هم برای محیط کسب و کاری مناسب است و هم برای محیط اجتماعی، هم برای آموزش خوب است و هم برای توسعه و بهبود روابط فردی.

کتاب «کِی؟»؛ یک کتاب معتبر علمی

تمام بررسی‌ها و آموزش‌هایی که در کتاب «کِی؟» داده شده است، مبنای علمی و تحقیقاتی دارد.
این تحقیقات بر مبنای آمارهای رسمی و آزمایش شده منتشر شده است. مثلاً اینکه آیا تصمیم برای خواندن یک کتابچه در صبح بهتر است یا بعدازظهر؟ به طور کلی تصمیماتی که شب هنگام می‌گیریم بهتر است یا تصمیمات صبح؟

معرفی کتاب کی

شما «جغد» هستید یا «چکاوک»؟

این کتاب تست‌ها و آزمایشات فوق العاده ای دارد که با استفاده از آن می‌توانید بفهمید شما یک فرد «جغد مانند» هستید یا «چکاوک مانند». در روز بهتر تصمیم می‌گیرید یا شب؟ صبح‌ها مغزتان برای تصمیم گیری آماده‌تر است یا شب‌ها؟ صبح‌ها نتایج بهتری از مطالعه می‌گیرید یا شب‌ها؟
در واقع با تست‌های این کتاب می‌فهمید که بهترین تصمیمات را مطابق با شخصیت منحصر به فردتان در چه مواقعی بهتر است بگیرید.
مثلاً جالب است بدانید توماس ادیسون، بهترین اختراعاتش را در نیمه‌های شب به سرانجام رسانده است.

در قسمتی از کتاب نوشته شده است که تنها 20 درصد از مردم جهان، شبیه جغدها هستند و ممکن است بسیاری از کسانی که فکر می‌کنند شب‌ها تأثیر بیشتری دارند، تنها به دنبال توجیه اهمال کاری خود هستند.
تست‌های این کتاب به شما کمک می‌کند تا بهتر شخصیت خود را در رابطه به زمان بندی بشناسید.
این کتاب همچنین پر از راه حل‌هایی برای بالا بردن انگیزه و استراحت موثرتر و مفیدتر است. مثلاً طبق تحقیقات مؤلف کتاب، یک استراحت کوتاه سی دقیقه‌ای در طول روز، به شدت به کارایی و اثربخشی شما کمک می‌کند.

کتاب کی

مسیر کسب و کار و اثربخشی‌تان را بهبود ببخشید

در نهایت توصیه می‌کنم این کتاب را تهیه کنید، به تست‌های آن با دقت کافی پاسخ بدهید و راهکارهای آن را به کار بگیرید تا هم در کسب و کارتان موفق‌تر باشید و هم بهترین زمان‌ها برای بهترین عملکرد را پیدا کنید.

سعید عباسی

سعید عباسی

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا