معرفی کتاب- تنها راز موفقیت

سرفصل های مهم این مقاله

معرفی کتاب- تنها راز موفقیت

همانطور که می دانید کتاب های موفقیت زیادی وجود دارد وجالب است بدانید که خیلی از افراد موفق حتی این کتاب ها را نخوانده اند اما آنچه که قابل اهمیت هست این است که یک اصل در بین تمامی افراد موفق وجود دارد وتنها راز موفقیت برای تمامی افراد موفق این است که: امروز کارهایی را انجام می دهم که دیگران حاضر نیستند انجام دهند تا فردا کارهایی انجام دهم که دیگران قادر نیستند انجام دهند.

دیدگاه کلی کتاب این است که باید سعی کنیم سختی هایی را تحمل کنیم و اگر بهترین ها را می خواهیم شاید لازم باشد که بدترین کارها را تجربه کنیم. برای تهیه این کتاب کافیست با مجموعه ما به شماره 44609613 تماس بگیرید تا راهنمایی لازم انجام شود.

در ویدئوی زیر به معرفی کتاب تنها راز موفقیت پرداختیم و امیدواریم که از خواندن آن لذت ببرید…

بسیار خوشحال خواهیم شد تا در بخش دیدگاه‌ها، نظرات و نکات مفیدی که پس از خواندن کتاب با آنها مواجه می‌شوید را با ما در میان بگذارید.

 

برای دانلود ویدئو کافیست اینجا کلیک کنید (27 مگابایت)

برای دانلود فایل صوتی کافیست اینجا کلیک کنید

برای تهیه این کتاب می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

تنها راز موفقیت

متن ویدئوی معرفی کتاب تنها راز موفقیت

سلام خدمت شما اعضای عزیز مجموعه بیشتر از یک نفر…

من محمد پیام بهرام پور هستم و طبق قراری که گذاشتیم قرار شد هر ماه یک کتاب را به شما بزرگواران معرفی بکنم. از آنجایی که قرار شد من سر قولم بمانم که البته بعضی موقع ها هم بدقولی کردم و حتما هر ماه معرفی کتاب را داشته باشیم قرار شد این ویدیو ها خیلی خودمانی باشد.

یعنی اگر من لباس رسمی تنم نبود و یا سر و صدای محیطی وجود داشت هر آن ممکن است کسی بگوید آهن آلات آهن ضایعات خریداریم! از این اتفاقات ممکن است بیفتد.

ممکن است کسی در را باز کند و داخل شود و یا خیلی اتفاقات دیگر، پیشاپیش عذر خواهی میکنم و این فضای دوستانه را قرار شد حفظ کنیم که سر قولمان بمانیم و همیشه معرفی کتاب سر جای خود باقی بماند.

این ماه قصد دارم کتابی را معرفی کنم که به نظر من چکیده تمام کتاب های موفقیت در آن قرار گرفته است. واقعیت این است که وقتی نگاه می کنیم و می بینیم که کتاب های موفقیت زیاد هستند اما افرادی که خیلی موفق هستند هیچکدام این کتاب ها را نخواندند و هیچ ارتباط خاصی هم با این کتاب ها ندارند وقتی هم که به آنها میگوییم در مورد موفقیت چند کتاب خواندی؟ میگویند مگه باید کتاب خواند؟

 

همین حالا در دوره غیر حضوری سخنرانی و فن بیان شرکت نمائید.

 

من با افراد ثروتمند، افرادی که جایگاه اجتماعی خیلی بالایی دارند یا آدم هایی که جزو مشاهیر به حساب می آیند با خیلی از آنها ارتباط داشتم خیلی از آنها اصلا کتابی راجع به موفقیت نخواندند.

سوال برای من این بود که خب اینها چه چیزی را رعایت میکنند؟چون قطعا این کتاب ها بی تاثیر نیستند و همه کتاب های موفقیت میتوانند موثر باشند و برای خود من به شخصه خیلی موثر بوده و خیلی در روند موفقیت شخصی ام اثر بخش بوده اما خیلی ها بودند که بدون رعایت مطالب آن کتاب ها توانستند نتایج خوبی را بگیرند.

حالا نه اینکه هیچکدام را رعایت نکنند ولی یک اصل در تمام افراد موفق مشترک بوده و این بود که مجموعه ما کتاب تنها راز موفقیت را منتشر کرد. این کتاب را خانم الن سینگر و جواشیم دپوسادا نوشتند. کتاب، کتاب بسیار قشنگی هست و ترجمه ای است از کتاب فعلا مارشمالو را نخور. یا Don’t eat marshmallow yet

این کتاب، کتاب خیلی قشنگی است البته ما این کتاب را ترجمه کردیم به اسم تنها راز موفقیت…

یک کتاب بسیار کوچک و ساده هست که همسر من آن را ترجمه کرده و من هم یک یادداشت نوشتم و یک مقدار هم بومی سازی کردم این کتاب را. متناسب با شرایط ایران در قسمت یادداشت ابتدایی و انتهایی کتاب.

این کتاب را اگر نخواستید تهیه کنید من داستان کلی آن را میگویم. مطمئنم از خواندن آن لذت خواهید برد چون جزو آن دست کتاب هایی است که به هرکسی که دادم از آن خوشش آمده و هیچوقت هیچ کتابی نتوانسته این حس را برای همه ایجاد کند.

این کتاب دیدگاه کلی اش این است که تنها راز موفقیت این است که برای تمام آدم های موفق این هست که:

 امروز کارهایی را انجام میدهم که دیگران حاضر نیستند انجام دهند تا فردا کارهایی انجام دهم که دیگران قادر نیستند انجام دهند.

 

اعتماد به نفس چیست؟ اعتماد به نفس تان را با این برنامه عملی 10 روزه افزایش دهید

 

یعنی ما باید سعی کنیم سختی هایی را امروز تحمل کنیم که بعدا به نتایج بهتری برسیم.

اگر بهترین ها را میخواهیم شاید لازم باشد بدترین ها را تحمل کنیم. بنابراین دیدگاه کلی این کتاب به این صورت هست و مثال های بسیار کاربردی در ارتباطات، مسیر های شغلی، در مسائل اجتماعی، در روابط اجتماعی و زندگی فردی و بحث بهبود فردی کامل ملکه ذهن ما میشود تنها راز موفقیت.

پیشنهاد میکنم که اگر دوست دارید یک مقدار دید وسیع تر و جامع تری نسبت به موضوع موفقیت داشته باشید میتوانید این کتاب را تهیه کنید.

برای تهیه آن میتوانید با مجموعه ما به شماره 44609613 تماس بگیرید و از این کتاب استفاده بکنید هر چند اگر این کتاب را هم نخواندید همین نکته ای را که من بیان کردم را رعایت بکنید باز هم آن نتیجه ی مطلوب شکل خواهد گرفت.

از توجه شما خیلی ممنونم و امیدوارم با برنامه ی هر ماه یک کتاب پیش برویم و هر ماه کتاب هایی که معرفی میشود را مطلعه کنید و از مطالعه ی انها لذت ببرید.

پیروز و موفق و بیشتر از یک نفر باشید…

خدانگهدار.

برای دانلود فایل PDF کافیست اینجا کلیک کنید

علیرضا

علیرضا

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ دیدگاه دربارهٔ «معرفی کتاب- تنها راز موفقیت»

  1. واقعا ایده مارشمملو زیبا وجالب است من حتی در مورد اضافه وزن خودم امتحان کردم .توانستم جلوی اشتیاق زیاد به خوردن شیرینی را بگیرم با این تفاوت که در صورت صرفنظر کردن از خورن الان شیرینی در آینده اندام متناسب تری خواهم داشت!

  2. سال ۹۹من برای دنبال کردن اهدافم از شغلم که کارمند بودم استعفا کردم واز آن زمان تا خالا روی مهارتهایم کار میکنم ولی هنوز کاملا موفق نشدم .امیدوارم در ادامه مسیر موفقیت را سریعتر طی کنم تا از خودم شرمنده نباشم واز خودم رضایت داشته باشم!

  3. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام همراه عزیز
    چقدر خوب که از دایره امنتون خارج شده و به سمت کسب و کار شخصیتون قدم برداشتید؛ تبریک به شما و به امید موفقیت ها روزافزونتون.
    بیشتر ازیک نفر

اسکرول به بالا