تبریک روز مادر و روز زن

سرفصل های مهم این مقاله

LOVELY

دوره رایگان چطور جذاب و دوست‌داشتنی باشیم؟!

جذابیت بر اساس اصول روانشناسی!

تبریک روز مادر و روز زن

تبریک روز مادر و روز زن ، سلام به همه اعضای عزیز سایت علی الخصوص خانم‌های گرامی.

ترجیح می دهم به جای تبریک این روز به شما بزرگواران – علی الخصوص مادران گرامی – شما را به دیدن این فیلم دعوت کنم:

 

  برای دانلود کافیست اینجا کلیک کنید 

 

خواهشی از آقایان متأهلی که این متن را می خوانند

 

از همراهان بزرگواری که مشغول خواندن این نوشته هستند یک درخواست دارم. اگر متأهل هستید و قصد دارید به همسرانتان هدیه‌ای به مناسبت روز زن یا روز مادر بدهید، پیشنهاد می‌کنم علاوه بر هدایای مادی، حتماً هدایای معنوی نیز در نظر بگیرید.

یکی از همین هدایا که می‌توانید فوق العاده برای همسرانمان ارزشمند باشد، تغییراتی است که می توانیم در خودمان ایجاد کنیم! تغییرات مثبتی که بهبود ارتباط ما کمک می‌کند.

بنابراین حتماً پیشنهاد می‌کنم یک بار دیگر رادیو سخنرانی شماره 13 با موضوع فن بیان در ارتباط با همسر و همچنین گفت و گوی من با دکتر شیری در مورد گفت و گوی عاطفی را مجدداً مرور کنید.

شاید این تغییرات بهترین و ارزشمندترین هدیه‌ها برای همسرمان باشد.

و اما تشکری از همکاران خانم ما در مجموعه آموزش سخنرانی و فن بیان

مطمئنم دوستانی که در ارتباط نزدیک با مجموعه ما بودند (که در کلاس‌ها و سمینارها و … ) شرکت داشتند می‌دانند که بخش عمده‌ای از موفقیت‌های مجموعه آموزش سخنرانی و فن بیان مدوین زحمات همکاران بسیار ارجمند ما در این مجموعه است.

و در اینجا لازم میبینم یک تشکر کوتاه و مختصر فقط به منظور قدرانی از جایگاه همکاران خانم مجموعه داشته باشم (همکاران آقای مجموعه هم نگران نباشید!‌روز مرد نزدیک است)

خانم زهرا جعفری

وقتی با شماره 44609613 تماس بگیرید، فردی با حوصله، مهربان و دلسوز پاسخ گوی شما خواهد بود.

همیشه وقتی از کاری خسته می‌شوم، با نگاهی به خانم جعفری هزار بار انرژی می‌گیرم، چون انگار او هیچوقت خسته نمی‌شود و با دلسوزی تمام همیشه مشغول سخت کوشی است و از زمانی که به مجموعه ما آمده است (بیش از یک سال پیش) میزان رضایت مشتریان مجموعه به صورت وصف ناپذیری افزایش یافته است.

اگر بخواهم بیرون از محیط کاری خانم جعفری را توصیف کنم، او را یک همسر فداکار، مادری مهربان و مسئولیت پذیر می دانم. این موضوع را میتوان از برخوردهای صمیمانه او با همسر محترمش و تربیت زیبا و بدون ایراد فرزندانش به سادگی متوجه شد.

 

دوره غیر حضوری سخنرانی و فن بیان را از دست ندهید

 

خانم مهشید بهرام پور

با وجود خانم بهرام پوردر مجموعه ما، به سادگی میتوانم به مسافرتهای کاری ام بپردازم. چرا که مطمئن هستم که کارها به بهترین شکل ممکن (حتی بهتر از زمانی که من آنها را مدیریت میکنم) پیش میروند.

ایده های ناب او برای تولیدیک محصول جدید باعث شده که دیگر هیچ نگرانی ای ازبابت به روز بودن و جذاب بودن مجموعه نداشته باشیم چرا که او با آرامش تمام و در تمام ساعات شبانه روز به فکر راههایی برای بهبود و کامل کردن مجموعه ماست.

 

خانم حدیث رحمانی

تمام ایمیل هایی که از طرف کاربران سایت برای ما فرستاده میشود توسط دستیار مجازی با حوصله و ریز بین من یعنی خانم رحمانی عزیز پاسخ داده میشوند.

خانم رحمانی مستقل از اینکه محتوای ایمیل دریافتی درد دل شخصی است یا مشکل هر چیز دیگر، با دقت و دلسوزی تمام سعی بر رفع مشکلات و پاسخگویی به سئوالات دارد و میتوان در خلال خواندن و پاسخ به ایمیل ها نگرانی را در صورت او مشاهده کرد که مبادا سوالی و یا مطلبی از قلمش بیافتد. البته بماند که بعضی از دوستان با ایمیل‌های فوق‌العاده طولانی باعث خستگی ایشان می شوند.

سعید عباسی

سعید عباسی

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا