راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام دائمی و موقت | دیلیت اکانت اینستاگرام

سرفصل های مهم این مقاله

پیام بهرامپور

دوره رایگان گپ و گفت کسب و کاری با پیام بهرام پور

گفتگوهایی عمیق برای نجات کسب و کارتان!!

آیا تصمیم گرفتید به زندگی واقعی (!!) خود باز گردید و از اینستاگرام دور بمانید؟ آیا می‌دانستید که می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را با چند قدم ساده برای همیشه حذف کنید؟ شاید تا به امروز گزینه‌‌ی دیلیت اکانت را در تنظیمات اینستاگرام ندیده باشید! جالب است بدانید که اخیرا از خود برنامه اینستاگرام با  چند گام ساده می‌توانید درخواست دیلیت اکانت اینستاگرام (permanently delete my account) را ارسال کنید. همان‌طور که به راحتی یک اکانت در اینستاگرام ساختیم؛ طی چند مرحله هم به سادگی می‌توانیم آن را برای همیشه پاک کنیم. مقاله پیش رو، راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه است.

قراره کلی مقاله درجه یک و رایگان در مورد اینستاگرام براتون درست کنیم.  از جمله مقاله آموزش اینستاگرام.

دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام (Instagram Delete Account)

با این‌که  امروزه بازار اینستاگرام بسیار داغ است اما شاید جالب باشد بدانید که عده‌ای هم در این میان هستند که اهمال کاری را کنار گذاشته و تصمیم گرفتند تا برای همیشه اکانت خود را در اینستاگرام حذف (delete) کنند. همان‌طور که هر غذایی برای هر شخصی مناسب نیست هر شبکه اجتماعی هم شاید برای هر فردی مناسب نباشد! اجازه بدهید داستان یکی از دوستانم  که دکتری مشاوره دارد و مراجعه‌کننده‌اش را تعریف کنم.  

داستان کوتاهی از  دیلیت اکانت اینستاگرام 

داستان از این قرار بود که یکی ازمراجعه‌کنندگان او با این‌که از هر نظری که فکرش را بکنید جایگاه فوق‌العاده‌ای داشت حال دلش اصلا تعریفی نداشت! آن طوری که خانم دکتر مشاور برایم تعریف می‌کرد حتی اگر از بیرون به زندگی این فرد نگاه می‌کردیم حسرت زندگی‌اش هم می‌خوردیم! دوستم تعریف کرد که طی صحبت‌های مراجعه کننده‌ام کم‌کم یک مسئله پررنگ شد که چه‌قدر در طول روز از اینستاگرام –آن هم بدون هدف- استفاده می‌کند. بدتر از همه این‌که شب و روز خود را هم با اینستاگرام آغاز می‌کرد. 

 از او پرسیدم: آیا اکانت کاری در اینستاگرام دارد؟ یا آیا پیج‌های مرتبط با کار خود را دنبال می‌کند؟ که با یک خنده‌ای گفت: خانم دکتر من فقط می‌روم داخل اینستاگرام که مغزم برای چند دقیقه کار نکند! همان‌جا بود که دقیقا متوجه مسئله او شدم. میان سایر صحبت‌هایش رنگ و بوی مقایسه خودش به شکل ناعادلانه با دیگران بود. از او پرسیدم، آیا تو این شخص‌هایی که الان برای من با خودت مقایسه کردی در داخل زندگی واقعی‌شان هم رفتی؟ پاسخ داد: خیر! مدت‌ها است که فقط از طریق مجازی از آن‌ها خبر دارم! 

برایش توضیح دادم که بعضی زندگی‌ها از بیرون چنان نمایشی است که دیگران را می‌کشد ولی از درون چنان دردناک است که خودشان را می‌کشد. از او خواستم تا کم‌کم اینستاگرام را کنار بگذارد. داستان را خلاصه بکنم که همین فرد بعد از یک مدت که استفاده از اینستاگرام را برای خود محدود کرده بود، خودش تصمیم گرفت اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه دیلیت کند.

در مورد اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و بهترین راه‌های درمانش:

 اعتیاد به موبایل ؛ اعتیاد عصر حاضر…!

 چگونه اعتیاد به گوشی را از بین ببریم؟

 چطور از تکنولوژی خوب استفاده کنیم؟

قبل از حذف اکانت اینستاگرام بخوانید

بیایید قبل از این که  برای همیشه از اکانت اینستاگرام خود خلاص بشویم، بررسی کنیم که بعد از دیلیت اکانت شدن چه اتفاقی می‌افتد؟! 

حذف اکانت اینستاگرام کاری ندارد، نگران این بخش نباشید! نگران این باشید که بعد از پاک کردن اکانت خود، دیگر امکان بازیابی دوباره اکانت و اطلاعات شما نیست! باید با تک‌تک پست‌ها، لایک‌ها و کامنت‌ها، دایرکت‌های خود خداحافظی کنید. حتی یک ثانیه بعد از درخواست حذف اکانت هم امکان برگرداندن نیست! ازما گفتن بود که اگر تصمیم گرفتید پشیمان نشوید!

اگر برای مدت کوتاهی تصمیم دارید بنابه‌ هر دلیلی از اینستاگرام دور باشید گزینه بهتر غیرفعال کردن موقتی اکانت خود می‌باشد. یا این‌که به قول آقای پیام بهرام‌پور کمی کار خود را سخت کنیم. برنامه اینستاگرام خود را از روی گوشی حذف کنیم تا هر بار که خواستیم از آن استفاده کنیم مجبور باشیم آن را مجددا دانلود کنیم. همین کار باعث می‌شود کمتر اینستاگرام خود را چک کنیم و شاید دیگر نیازی به حذف اکانت خود برای همیشه نباشد.

پس از اعلام حذف اکانت اینستاگرام، دیگر نه خود شخص و نه هیچ فرد دیگری با نام کاربری قبلی نمی‌تواند اکانتی بسازد. اگر حتی 10 درصد هم فکر می‌کنید بعداً شاید با همین ایمیل و نام کاربری اینستاگرام فعلی خود حسابی بسازید؛ قبل از حذف اکانت از قسمت Edit Profile نام کاربری و ایمیل خود را تغییر بدهید.

در هنگام دیلیت کردن اکانت اینستاگرام، باید دلیل خود را مشخص کنیم. در بخش زیر دلایل که اینستاگرام گذاشته است را بررسی می‌کنیم.

 چرا اکانت اینستاگرام خود را حذف می‌‌کنید؟

همانطور که گفتیم در هنگام وارد شدن به لینک دیلیت اکانت اینستاگرام کادری ازسوالی است why are you deleting your account? که اینستاگرام از ما، دلیل پاک کردن پیج را می‌پرسد. این گزینه‌ها به شرح زیر است و اغلب با زدن هر کدام اینستاگرام مقالات و مطالب آموزشی مرتبط با مسئله شما را پیشنهاد می‌دهد تا شاید بتواند شما را از حذف اکانت ایسنتاگرامتان منصرف کند.

 گزینه اول can’t find people to follow:  این گزینه اشاره می‌کند که نتوانستم افرادی که می‌خواستم را اکانتشان را پیدا کنیم و آنان را دنبال کنم. 

گزینه too busy/too distracting : گزینه بعدی اشاره دارد به این‌که اینستاگرام زمان زیادی را از ما می‌گیرد.

گزینه want to remove something : این گزینه دلالت بر خلاص شدن از یک سری فعالیت ها مثل لایک و کامنت، دایرکت و غیره است. 

گزینه too many ads :  گزینه بعدی این است که پست و تبلیغات زیاد اینستاگرام دلیل ترک اکانت است. 

گزینه privacy concerns:  دیلیت اکانت اگر به خاطر مسائل حریم خصوصی باشد، می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید. 

گزینه trouble getting start:  ممکن است فردی تازه اکانت خود را در اینستاگرام ساخته باشد، پس قاعدتاً آشنایی کار با بخش‌های مختلف اینستاگرام را ندارد.

 گزینه created a second account : ممکن است دلیل ترک اکانت اینستاگرام برای همیشه به خاطر ساخت اکانت دوم باشد که می‌توانیم این گزینه را انتخاب نماییم.

گزینه concerned about my data :  برخی افراد از این‌که اطلاعات شخصی خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دهند نگران هستند که می‌توانند این گزینه را انتخاب نمایند.

گزینه آخر something else : اگر دلیل دیگری برای حذف همیشگی پیج خود دارید که در گزینه‌های قبلی نبود، می‌توانید این گزینه را انتخاب نمایید. 

حذف خودکار اکانت اینستاگرام - دیلیت اکانت اینستاگرام

آموزش گام به گام  دیلیلت اکانت اینستاگرام

خب گویا تصمیم خود را گرفته‌اید؟ تبریک می‌گوییم که انتخاب کردید اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه پاک کنید و به زندگی برگردید. حالا با ما همراه باشید تا قدم به قدم مراحل دیلیت کردن دائمی حساب کاربری اینستاگرام را طی کنیم:

مرحله اول. برنامه اینستاگرام را باز کنید. سپس  usernameو password خود را وارد نمایید. 

حذف کامل اکانت دوم اینستاگرام - دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله دوم. بعد از این‌که به پروفایل خود مراجعه کردید وارد آیکون سمت راست (همبرگر منو) شوید و به بخش تنظیمات (setting) بروید.

حذف کامل اکانت دوم اینستاگرام - چطوری اینستامو حذف کنم؟

مرحله سوم. بعد از وارد شدن به Setting حالا دنبال گزینه help باشید. بعد از زدن گزینه help به بخش help center مراجعه کنید.

اینستامو چجوری حذف کنم؟ پاکش کنم؟ دیلیت اکانت اینستاگرام

****

آموزش کامل حذف اینستاگرام

 مرحله چهارم. با زدن help center مستقیم به صفحه مرورگر اینستاگرام وصل می‌شوید. سپس باید managing your account   را انتخاب کنید.

میخام اینستامو پاک کنم. چطوریه - دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله پنجم. چند حرکت کوچک انگشت بر روی صفحه موبایل باقی نمانده است تا اکانت شما دیلیت شود. حالا باید وارد بخش delete your account  بشوید.

سایت حذف اکانت اینستاگرام با شماره تلفن - دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله ششم. Username و Password اینستاگرم خود را مجددا وارد نمایید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله هفتم. خب خسته نباشید، فقط یک قدم دیگر مانده است. برای قدم نهایی کافی است  گزینه permanently delete my account  را بزنید تا برای همیشه account شما در اینستاگرام حذف بشود. حالا اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌کند که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید که با تائید اکانت شما برای همیشه حذف می‌شود.

تمام!

این هم فیلم کامل دیلیت اکانت اینستاگرام که از سایت

سوالات متداول کاربران برای حذف اکانت اینستاگرام

خیر! به هیچ عنوان اکانت حذف شده قابل برگشت نیست. از تصمیم خود اطمینان حاصل کنید. (در ادامه حذف موقت اینستاگرام را هم به شما آموزش می دهیم)

برای دیلیت کردن پیج اینستاگرام حتما باید پسورد خود را داشته باشید. اگر پسورد خود را فراموش کرده اید، حتما در ابتدا باید پسورد را بازیابی کنید.

اگر فردی اطلاعات شما از قبیل username و password و ایمیل شما را داشته باشد به راحتی می‌تواند پیج شما را حذف نماید. توصیه می‌شود که نکات امنیتی از جمله فعال‌سازی رمز ورود دو مرحله‌ای پیج اینستاگرام را رعایت کنید. همچنین از شماره موبایل و ایمیلی  برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید که دوستان و آشنایان نداشته باشند.

اکانت شما در همان زمانی که درخواست پاک شدن می‌دهید وارد پروسه حذف می‌شود. فقط ممکن است یک تا دو روز به طول بیانجامد. معمولاً  username ما در این حالت به Instagrammer تغییر می‌کند.

خیر! اگر چندین اکانت در اینستاگرام داشته باشید، با دیلیت اکانت کردن یکی از آن‌ها مشکلی برای دیگر اکانت‌های اینستاگرامی ما پیش نمی‌آید.

خیر با پاک کردن برنامه فقط از اکانت خود خارج می‌شوید و پیج شما هنوز وجود دارد. برای حذف دائم اکانت اینستاگرام باید مراحل آموزشی گفته شده در این مقاله را دنبال کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام موقت

یک سوال مهم وود دارد و آن این است : «آیا امکان حذف موقت اکانت اینستاگرام هست یا خیر؟» باید بگوییم بله! در این گام، می‌خواهیم آموزش غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام را برای شما شرح دهیم:

گاهی اوقات پیش می‌آید که قصد داشته باشید به خود کمی استراحت دهید و از فضای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دور باشید. خوشبختانه اینستاگرام چنین قابلیتی را مدت‌هاست به امکانات خود اضافه کرده است با بیشتر از یک نفر همراه باشید تا روش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام را با هم مرور کنیم.

اینستاگرام قابلیتی با عنوان غیرفعال کردن موقت اکانت دارد. این قابلیت تقریبا حالت موقت پاک کردن اکانت است. اگر تصمیم به انجام این موضوع دارید برای انکه پشیمانی به بار نیاورید ابتدا لازم است نکات زیر را بدانید.

نکته اول: شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد اکانت خود هستید. تجربه نشان داده استفاده مداوم و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را تا چند هفته نیز افزایش داده است.

نکته دوم: با غیرفعال کردن اکانت و خارج شدن از اکانت تا زمانی که دوباره یوزرنیم و پسورد خود را ثبت کرده و دوباره وارد اینستاگرام شوید اکانت خود را غیرفعال کرده‌اید و هیچ فردی قادر به مشاهده تصاویر و پروفایل اینستاگرام شما نیست.

نکته سوم: با غیرفعال کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند. در عین حال تجربه نشان داده گاهی اوقات برای افرادی که آنها را در تصاویر قبلی خود تگ کرده‌اید با فعال کردن مجدد اکانت برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

نکته چهارم: در نظر داشته باشید این روند از نظر اینستاگرام کاملا بدون اشکال اعلام شده است اما در عین حال تجربه نشان داده برخی اوقات با فعال کردن مجدد اکانت برخی کاربران دچار برخی اشکالات موقتی می‌شود.

نکته پنجم: پس از غیرفعال کردن اکانت، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و  پس از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه تا چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها موقتاً محو خواهد شد.

نکته ششم: اگر چه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود مجدد و فعال کردن اکانت اعلام نکرده اما برای فعال کردن و ورود مجدد معمولا باید چند روز صبر کنید و هیچ راهی برای فعال کردن جز وارد شدن وجود ندارد.

نکته هفتم: برخی اوقات کاربران با مشکل در غیرفعال کردن اکانت خود مواجه هستند که مربوط به شبکه اینستاگرام است و راه‌حلی به جز صبر و انجام مجدد کار برای این مشکل وجود ندارد. این مشکل معمولا برای کاربرانی که زیاد انجام به این کار می‌کنند بیشتر دیده می‌شود.

نکته هشتم: برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام هیچ راهی جز انجام این موضوع از طریق وب‌سایت اینستاگرام وجود ندارد و غیر فعال کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن امکان ندارد. برای مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق کامپیوتر و یا خود گوشی اقدام کنید.

نکته نهم: اگر می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید و برای همیشه از اینستاگرام خداحافظی کنید می‌توانید از آموزش پاک کردن اینستاگرام در فارنت استفاده کنید.

خب حالا سراغ دی اکتیو کردن اینستاگرام یا همان غیرفعال کردن اینستاگرام برویم:

اول:

به وب‌سایت اینستاگرام بروید. تصویر 1 را می‌بینید:

حذف موقت اکانت اینستاگرام - دیلیت اکانت

روی Log in کلیک کنید.  نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ را وارد کنید. (تصویر 2). پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر 3). (اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی Forgot و ادامه مراحل آن را بازیابی کنید.)

حذف موقت اکانت اینستاگرام - حذف اکانت اینستاگرام

******

اموزش گام به گام حذف اکانت اینستاگرام

دوم:

 با کلیک یا لمس بر روی علامت آدمک در گوشه سمت راست و پائین صفحه (تصویر 3 بالا) به صفحه پروفایل شخصی خود می‌روید.

سوم:

پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر 4)، کافی است روی Edit profile  بزنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود بروید. سپس تا انتهای صفحه پائین بروید و در انتهای صفحه بر روی عبارت  Temporarily disable my account  کلیک کنید (تصویر 5) تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

اموزش گام به گام حذف اکانت اینستاگرام - دیلیت اکانت اینستاگرام

******

اموزش گام به گام حذف اکانت اینستاگرام - حذف اکانت اینستا

چهارم:

در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر 6)، با صفحه‌ای مانند صفحه تصویر 6 روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Just Need a break را انتخاب کنید.

منوی دیلیت اکانت اینستاگرام

پنجم:

پس از انتخاب دلیل دی اکتیو کردن اینستا، اینستاگرام برای انجام این کار، وارد کردن مجدد رمز عبور را درخواست خواهد کرد. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر 7) کلیک کنید. اینستاگرام برای انجام کار از شما مجددا تائید خواهد خواست (تصویر 7) پس از تائید کار تمام می‌شود.

حذف اسان اینستاگرام - دیلیت کردن اینستاگرام

ششم:

در صورتی که با تصویری مطابق تصویر بالا ( تصویر شماره 8) روبرو شدید موفق شده‌اید اکانت خود را غیر فعال کنید و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده، صفحه اینستاگرام شما تا زمان مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.

حذف دائمی اکانت تلگرام - اکانت اینستا را چطور حذف کنیم؟

اگر هنوز متوجه نشده‌اید که چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم، این فیلم که از آپارات انتخاب شده است را ببینید:

دانلود نشدن فیلم از اینستاگرام اعصابتان را به هم ریخته؟ این مقاله را هم بخوانید: 

7 راه و روش آسان دانلود فیلم از اینستاگرام | بدون زحمت

آموزش فعال کردن اکانت دی اکتیو شده در اینستاگرام

خب، اگر بعد از حذف موقت حساب، قصد رفع دی اکتیو را دارید، مسیر چندان سختی در روبروی‌تان نیست. برای این کار کافی است از طریق اپلیکیشن اینستاگرام یا اصلا وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام در رایانه، به سراغ صفحه اول رفته، در آنجا آیدی و رمز عبورتان را وارد کنید. به این ترتیب و بعد از اینکه وارد حساب شدید، دوباره اکانت فعال می‌شود.

دقت کنید که اصولا بعد از ورود شما به اینستاگرام، دنبال کنندگان‌تان به کمک نوتیفیکیشن و… از آن باخبر نمی‌شوند. اما بعضی مواقع ممکن است آنهایی که در پست‌های شما منشن یا تگ شده‌اند، به کمک نوتیفیکیشن اینستا از بازگشت شما مطلع شوند.

نکته مهم: طبق تنظیمات و قوانین اینستاگرام، اصولا نباید بعد از حذف موقت حساب برای شما مشکل خاصی به وجود بیاید. اما بعضی از کاربران در مورد این گزارش کرده‌اند که بعد از دی اکتیو اینستا و ورود دوباره به حساب، با مشکلاتی مثل حذف پست‌ها و… روبرو شده‌اند. بنابراین تا جای ممکن اگر اجباری به حذف موقت حساب ندارید، از انجام آن مخصوصا به دفعات خودداری کنید.

سوالات متداول در مورد حذف کامل اینستاگرام و دی اکتیو اینستا

خیر، طبق قوانین اینستا حتی اگر حساب را به طور کامل حذف کنید، کسی اجازه دسترسی به این آیدی را ندارد. البته اگر می‌خواهید حساب‌تان را حذف کرده و خودتان دوباره آیدی را استفاده کنید، قبل از حذف آن، آیدی را عوض کنید، سپس با یک اکانت دیگر آن آیدی را انتخاب کنید.

بله! متاسفانه خیلی از کاربران در وب فارسی گزارش داده‌اند که بعد از دی اکتیو حساب‌شان، نتوانسته‌اند دوباره آن را پیدا کنند. طبق قوانین اگر زمانِ دی اکتیو اکانت شما طولانی باشد، آن حساب به طور کامل حذف می‌شود اما بعضی از کاربران حتی از پاک شدن اکانت‌شان در کمتر از 2 هفته هم خبر داده‌اند! پیشنهاد می‌کنم حساب‌تان را قبل از 1 هفته، از دی اکتیو دربیاورید.

احتمالا برای حذف حساب به جای ورود با لینک‌های داده شده (لینک حذف دائم اکانت و حذف موقت اینستاگرام) از طریق خود اپلیکیشن وارد شده‌اید! بنابراین یا با رایانه یا از طریق مرورگر تلفن همراه اقدام کنید.

سخن پایانی مقاله راهنمای کامل دیلیت اکانت اینستاگرام

همان‌طور که در مقاله راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام هم اشاره کردیم، اگر برای همیشه حساب خود در اینستاگرام را دیلیت کنیم امکان برگرداندن آن نیست. پس اول از تصمیم خود مطمئن باشیم بعد مراحل گفته شده را گام‌به‌گام طی کنیم. در ضمن حالا که زمان قابل توجهی داریم خوب است که آن را در یک بانک آموزشی سرمایه‌گذاری کنیم. دوست دارید آدرس این بانک آموزشی را بدانید؟ آدرس بانک آموزشی جایی نیست جز سایت بیشتر از یک نفر به تعداد قابل توجهی از مقالات و محصولات رایگان دسترسی دارید. (راستی حتما در آزمون رایگان اینستاگرام شرکت کنید!)

امیدواریم از مقاله آموزشی و کاربردی راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی هنوز در خصوص نحوه پاک کردن اکانت ایسنتاگرام خود دارید حتما در بخش پایین همین مقاله در کامنت ها بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.


چطور رازها و عجایب اینستاگرام را یاد بگیریم؟

ترفندهای تازه اینستاگرام و هرچیزی که برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی پولساز نیاز دارید را در بسته  حرفه‌ای «صفر تا صد اینستاگرام» یاد بگیرید.

روی تصویر کلیک کنید 


راستی! اگه یه موقع تصمیم گرفتید که اینستاگرام خودتون رو پاک نکنید، خوشحال میشیم توی اینستاگرام ما رو دنبال کنید. با خلاقیت بچه‌ها، محتوای جذاب، کاربردی و ساده در قالب پست‌ها و استوری اینستاگرام براتون درست می‌کنیم:

روی آیکون زیر کلیک کنید

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا