دانلود فیلم تکنیک ارتباط موثر

سرفصل های مهم این مقاله

دانلود فیلم تکنیک ارتباط موثر

دانلود فیلم تکنیک ارتباط موثر ، ارتباط موثر برای همه ما ضروری است و این که بتوانیم نحوه ارتباطات خود را به گونه‌ای اثربخش‌تر و موثرتر ارائه کنیم عالی خواهید بود در این فیلم قصد داریم تکنیکی در مورد ان ال پی و ارتباط موثر بگویم.

مجموعه‌های فایل‌هایی که با موضوع ارتباط موثر قصد دارم منتشر کنم، تکنیک‌هایی را مطرح می‌کنم که بتوانیم موثرتر و اثربخش‌تر  ارتباط برقرار کنیم.

در این فیلم به تکنیک فوق‌العاده کاربردی  «همگامی» پرداختم که یکی از تکنیک‌های بسیار پرکاربرد تخصص NLP در ارتباط موثر است.

در تکنیک همگامی (با رویکرد همگامی در روحیه) به این موضوع پرداختم که چطور با همگام شدن با روحیه مخاطبان به آنها شبیه‌تر شویم تا آنها راحت‌تر با ما به توافق برسند:

 

اگر شبیه تو باشم، مرا دوست خواهی داشت و اگر مرا دوست بداری، می‌خواهی با من به توافق برسی

 

امیدوارم من را ببخشید:

با توجه به درخواست همراهان عزیز وبسایت، سعی کردم کیفیت فیلم‌ها و نورپردازی را بهبود ببخشم و کیفیت صدا را بهتر کنم، گویا در فیلم‌برداری و نورپردازی موفق بودم اما در بحث کیفیت صدا خیر! قول می‌دهم در فیلم بعدی جبران کنم.

 

 

حقیقت این است که کاملاً اعتقاد دارم که مهارت‌های ارتباطی را می‌توان فرا گرفت و بسیاری از این مهارت‌ها، رفتارهایی ساده هستند که شما با دانستن و کمی تمرین می‌توانید آنها را به صورت کاملاً حرفه‌ای اجرا کنید.

بنابراین مطمئن باشید که اگر برخی به صورت ذاتی (به بیان دقیق‌تر به دلیل محیط رشد) خوب صحبت می‌کنند، اما هر کسی می‌تواند این مهارت‌ها را با کمی تمرین بیاموزد و از آنها بهره ببرد.

متن فیلم تکنیک ارتباط موثر:

 

اگر شبیه شما باشم مرا دوست خواهید داشت و اگر مرا دوست داشته باشید می‌خواهید با من به توافق برسید.

 

سلام دارم به شما همراهان عزیز وب سایت آموزش سخنرانی و فن بیان، من محمد پیام بهرام‌پورهستم و دراین ویدئو قصد دارم با توجه به جمله ابتدایی صحبتم یک موضوع بسیارمهم در ارتباط موثر را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

بحث ارتباط موثر یک گستره بسیار وسیعی دارد و صحبت های خیلی زیادی را می شود در این رابطه ارائه کرد اما در این ویدئو می خواهم یک تکنیک بسیار ساده و بسیار کوتاه را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم، این تکنیک که همگامی نام دارد یکی از تکنیک های موجود درNLP هست.

 

 

دوره غیر حضوری سخنرانی و فن بیان را از دست ندهید

 

 

NLPیک موضوع بسیار گسترده هست که اصلاً موضوع صحبت ما نیست و ما فقط می‌خواهیم از این ابزار استفاده بکنیم.

حالا چطور باید از این تکنیک استفاده بکنیم تکنیک همگامی می‌گوید اگر من شبیه شما باشم شما مرا دوست خواهید داشت و اگر مرا دوست داشته باشید می‌خواهید با من به توافق برسید و این به توافق رسیدن یک موضوع بسیار بسیار مهم هست.

حالا چطور می توانیم شبیه شما باشیم یعنی چطور خودمان را شبیه مخاطبین بکنیم موضوع بسیار مهمی است راه های بسیار زیادی وجود دارد.

 

موارد بسیار زیادی هم وجود دارد اما یکی از جدی ترین موضوعات این هست که ما به لحاظ روحی خودمان را شبیه مخاطب کنیم.

 

اجازه بدهید یک مثال بزنم، فرض کنید وارد محل کارتان می‌شوید یک نرمشی هم صبح داشتید و حسابی سرحال هستید بعد می بینید که همکارتان چشم هایش پف کرده خیلی خسته است و یکی به پشتش می زنید و می گویید چطوری؟

امروزمی خواهی چیکار کنی؟

می‌توانید مطمئن باشید که آن فرد نمی تواند با شما ارتباط خوبی بگیرد چون شما شبیه او نیستید.

لازم نیست خودمان را افسرده یا خواب آلود نشان دهیم فقط کافیست که شبیه آن فرد شویم یعنی یک مقدار از انرژیمان را موقع صحبت کردن کم بکنیم و طوری صحبت نکنیم که خواب آن فرد بپرد.

خیلی آرام می توانیم صحبت کنیم و بگوییم سلام صبح بخیر خوبی؟

همین آرام بودن باعث می شود که آن فرد، آن لحظه شبیه‌ترین فرد به خودش را شما ببیند و می‌شود یک حس خیلی خیلی عالی.

 

 

بگذارید یک مثال از آن طرف بزنم، فرض بکنید که یک فرد با انرژی بسیار زیاد می‌آید پیش شما می آید،

می‌گوید سلام یک پیشنهاد خیلی عالی دارم، می‌گویید خوب پیشنهادت چه چیزی هست حالا؟

خوب شما به لحاظ روحی و به لحاظ حال و هوا اصلاً شبیه آن فرد نیستید بنابراین آن فرد آن لحظه حس می کند که اصلاً شبیه شما نیست و وقتی اصلاً شبیه شما نباشد نمی‌تواند به لحاظ ذهنی با شما به توافق برسد بنابراین خیلی مهم هست که خودمان را به لحاظ احساسی و روحیه شبیه به مخاطب بکنیم

به این موضوع می‌گویند تکنیک همگامی در ‌NLP. یعنی ما با مخاطب همگام می‌شویم و احساسات خودمان را یکسان بروز می‌دهیم و این باعث می‌شود که شبیه مخاطب بشویم و وقتی شبیه آن بشویم ما را دوست خواهد داشت و وقتی ما را دوست داشته باشه می‌خواهد با ما به توافق برسد.

امیدوارم این ویدئو مورد توجهتان قرار گرفته باشد و از آن نهایت استفاده را کرده باشید.

متشکرم

  برای دانلود کافیست اینجا کلیک کنید   

نویسنده: تیم نویسندگان بیشتر از یک

نویسنده: تیم نویسندگان بیشتر از یک

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود فیلم تکنیک ارتباط موثر»

  1. من از طریق کتاب ۳۰ روش برای باز کردن سر صحبت با دیگران که در دوره شهامت ارائه کرده بودید وارد این لینک شدم. اما تمام چیزی که در ویدئو بود در همان کتاب هم بود و مثال ویدئو عینا همان مثال کتاب بود. کاش به مثال های بیشتر و کاربردی تری برای درک بهتر تکنیک همگامی با روحیه مخاطب اشاره می کردید. یا دقیق تر توضیح می دادید که چطور می توانیم حال طرف مقابل را بهتر درک کنیم تا بهتر بتوانیم با وی همگام شویم. چون به نظرم همیشه تشخیص حال مخاطب مانند مثال خستگی یا مثال دیگری که درباره هیجان گفتن یک پیشنهاد ویژه دادید آسان نیست.

  2. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    دوست عزیز سلام خوشحالیم که همراهانی چون شما داریم . ممنون که نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید؛ حتما نظرتون منتقل خواهد شد.
    پیروز و بیشتر از یک نفر باشید.

اسکرول به بالا