قبل از خرید لایک اینستاگرام حتما این مقاله را بخوانید!

سرفصل های مهم این مقاله

پیام بهرامپور

دوره رایگان گپ و گفت کسب و کاری با پیام بهرام پور

گفتگوهایی عمیق برای نجات کسب و کارتان!!

چطور خود را با خرید لایک فیک اینستاگرام بدبخت کنیم؟

خرید لایک اینستاگرام راهی برای کم ارزش شدن پیج شماست!

مثال بارز جمله “عقل مردم به چشم‌شان است” را می‌توان در اینستاگرام دید! مخصوصا آنجایی که مخاطبان بعد از مشاهده تعداد دنبال کنندگان یک اکانت یا تعداد لایک و کامنت پست‌های آن، تصمیم به فالو کردن یا نکردنش می‌گیرند.

همین موضوع است که بعضی افراد را ترغیب به خرید لایک اینستاگرام یا بدتر از آن خرید فالوور اینستاگرام می‌کند! با توجه به اینکه در یک مقاله، قبلا در مورد خرید فالوور اینستاگرام صحبت کردم، در این مقاله می‌خواهم به شما توضیح بدهم چطور با خرید لایک فیک، تیشه به ریشه پیج‌تان می‌زنید!

راستی، برای فالوور هم مقاله‌ای جداگانه به نام قبل از خرید فالوور اینستاگرام این مقاله را بخوانید نوشتیم که حتما بخوانید.

خرید لایک اینستاگرام ارزان؛ مستقیم به جهنم!

این روزها حتی پرت‌ترین کسب و کارها که صاحبان‌شان هیچ اطلاعاتی از دنیای آنلاین ندارند هم حداقل یک پیج اینستاگرام برای خودشان دارند و محصولات و خدمات‌شان را در آن به فروش می‌رسانند. در این بین بعضی از مدیران کسب و کارهای نوپا، برای اینکه پیج اینستاگرام خودشان را مخاطب‌گیر کنند، اقدام به کارهای اشتباهی مثل خرید لایک اینستاگرام یا فالوور اینستاگرام می‌کنند.

البته در اغلب مواقع، صاحب کسب و کار تعداد زیادی فالوور فیک می‌خرد، سپس متوجه می‌شود اینکه پیجش تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشد ولی لایک پست‌هایش حتی به 100 عدد هم نرسد، کمی شک‌برانگیز است! اینجاست که برای جلوگیری از لو رفتن فیک بودن دنبال کننده‌ها، اقدام به خرید لایک اینستاگرام کرده و عملا پیج خودش را که قبلا با خرید فالوور در سراشیبی سقوط قرار گرفته بود، با یک بحران جدی روبرو می‌کند. منظورم چیست؟ در ادامه مقاله متوجه می‌شوید:

چرا خرید لایک اینستا کار خوبی نیست؟

برای دریافت آموزش های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

روی آیکون زیر کلیک کنید

چرا نباید لایک اینستاگرام بخریم؟

خب، برویم به سراغ اصل مطلب و ببینیم که چرا نباید لایک اینستاگرام بخریم؟ خب راستش را بخواهید دلایل زیادی وجود دارد که به خاطر آن پیشنهاد می‌کنم از خرید لایک فیک اینستاگرام خودداری کنید. در ادامه تک به تک آنها را نوشته و هر کدام را برای‌تان توضیح می‌دهم:

 نرخ تعامل پیج کم می‌شود

اولین و مهم‌ترین دلیل این است که با خرید لایک فیک، نرخ تعامل پیج را کاهش می‌دهید. ببینید، زمانی که پست اینستاگرام شما منتشر می‌شود، اینستاگرام نسبت به تعاملی (لایک، کامنت، اشتراک گذاری) که دریافت می‌کند، تصمیم می‌گیرد آن را در هشتگ‌ها، صفحه اکسپلور و حتی صفحه مخاطبان دنبال کننده‌تان نشان بدهد یا نه.

حالا وقتی که شما 10 هزار فالوور فیک برای پیج‌تان خریده‌اید، سپس اقدام به انتشار یک پست می‌کنید و بعد برای آن لایک فیک می‌خرید، عملا میزان تعامل پیج را بهم می‌ریزید. چرا؟ چون اگر مخاطبان پیج شما واقعی بودند و اقدام به لایک پست‌های‌تان می‌کردند، باید تعدادی از آنها هم برای‌تان کامنت می‌گذاشتند. این یعنی حداقل از هر چند هزار نفری که پست را لایک می‌کنند، باید چند ده نفری هم پایین آن نظر بدهند. اما لایک کننده‌های پست‌های شما نظری زیر آن قرار نداده و به این ترتیب تعامل پیج کاهش پیدا می‌کند.

  این کاهش تعامل باعث کاهش اعتبار پست شما شده و اجازه نمی‌دهد در مقابل دید مخاطبان زیادی به نمایش دربیاید. به این ترتیب به راحتی از رشد کردن پست‌های پیج و جذب مخاطب جدید، جلوگیری می‌کنید.

 اعتماد مخاطبان کم می‌شود

ببینید! 5/6 سال پیش اغلب مخاطبان اینستاگرام حتی نمی‌دانستند باید چطور یک پست در این شبکه اجتماعی منتشر کرد. خیلی از مخاطبان اینستاگرام  در آن روزها صرفا برای مشاهده پست اکانت‌های پرمخاطب به آن سر می‌زدند و برنامه‌ای برای آشنایی بیشتر با این برنامه نداشتند.

اما امروز شرایط فرق کرده. امروز حتی بعضی از شرکت‌ها، کارمندان‌شان را مجبور می‌کنند در این شبکه اجتماعی فعالیت کنند، خیلی از کلاس‌های آنلاین در اینستاگرام برگزار می‌شود و راه ارتباطی با خیلی از کسب و کارهای بزرگ، صرفا از طریق این شبکه برقرار است. در این شرایط، مخاطبان هم نسبت به قبل علم و اطلاعاتی زیادی به دست آورده‌اند.

اگر در گذشته نمی‌توانستند بدون کمک یک فرد حرفه‌ای پستی در اینستاگرام منتشر کنند، امروز علاوه بر پست، استوری‌های جذاب می‌سازند، در بحث‌ها مشارکت می‌کنند و می‌بینند که کدام کسب و کارها به جای جذب مخاطب واقعی، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام و لایک اینستاگرام کرده‌اند.

بنابراین لایک‌های فیکی که برای پیج اینستاگرام خودتان خریده‌اید، در واقع بهترین بهانه است که به آنها ثابت کند پیج شما اعتبار پایینی داشته و قصد گول زدن مخاطبان را دارد. در ادامه این رفتارتان باعث می‌شود آنها از شما فاصله گرفته و اعتبارشان کاهش پیدا کند.

در آزمون رایگان زیر شرکت کنید.

اینستاگرام جیب شما را پر می‌کند یا خالی؟ 

آزمون رایگان اینستاگرام


 محدودیت اینستاگرام و خرید لایک فیک

آخرین دلیلی که به خاطرش توصیه می‌کنم از خرید لایک اینستاگرام صرف نظر کنید، محدودیت‌هایی است که این شبکه اجتماعی به تازگی برای اکانت‌ها ایجاد کرده. نزدیک به یک سال است که اینستاگرام به شکل جدی در مقابل خریداران فالوور و لایک فیک ایستاده و با روش‌های مختلف، آنها را جریمه می‌کند.


‌یکی از این روش‌ها، بن کردن یا همان محدود کردن اکانت اینستاگرام شماست. در این حالت ممکن است به دلیل خرید لایک اینستاگرام توسط الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی به عنوان متخلف شناسایی شده و دچار محدودیت ارسال پست و استوری شوید. این یعنی تا مدتی توانایی ارسال هیچ محتوایی در اینستاگرام را ندارید. اگر با الگوریتم‌های اینستا آشنا باشید می‌دانید همین محدودیت باعث کاهش قدرت پیج شده و ممکن است ضربات زیادی به آن بزند.

لطفا به عبارت‌هایی مثل «خرید لایک تضمینی»، «خرید لایک خیلی ارزان»، «خرید لایک فیک ارزان» یا «خرید لایک آنی» توجه نکنید. سعی کنید به صورت ارگانیک و تمیز رشد کنید! با خلاقیت و ایجاد محتوای ارزشمند و خوب!

خرید لایک اینستاگرام واقعی و ارزان

آیا فقط با خرید لایک به این مشکلات برمی‌خوریم؟

خب، شاید خیلی از شما با خواندن این مقاله یک خدا بیامرزی برای من بفرستید و تصمیم بگیرید که به هیچ عنوان دیگر به سراغ خرید لایک اینستاگرام نروید. اما از آنجا که دوست دارم بیشتر از این از دست من راضی باشید، می‌خواهم توضیح بدهم چه روش‌های دیگری ممکن است در مسیر افزایش لایک پست‌ها، شما را باز به این دردسرها دچار کند؟!

 لایک کن، لایک کنم!

یکی از راهکارهایی که در اینستاگرام  برای گرفتن لایک استفاده می‌شود، این است: صاحب پیج به شکل اسپم‌وار و تبلیغاتی به سراغ پیج‌های دیگر رفته و از آنها در دایرکت یا کامنت‌ها درخواست لایک کردن پست‌های پیج را کرده و وعده می‌دهد که در مقابل پست‌های آنها را لایک می‌کند. خب در نگاه اول شاید این رفتار خیلی هم آسیب‌زا نباشد و البته که در نگاه‌های دوم و سوم هم همینطور است.

اما اگر کمی بیشتر دقت کنید، می‌بینید این مخاطبان به شکل ناگهانی به سراغ پست‌های شما آمده، همه آنها را لایک می‌کنند و شما هم همین رفتار را نسبت به آنها تکرار می‌کنید. در اغلب مواقع هم هیچ کامنت ارزشمندی بین شما رد و بدل نمی‌شود.

این موضوع ممکن است باعث کاهش نرخ تعامل شده و البته با توجه به هوش مصنوعی قوی اینستاگرام، احتمالش پایین است که الگوریتم‌های این شبکه، رفتار شما را شناسایی نکنند. چه بسا ممکن است به خاطر این کار حتی جریمه هم بشوید!

 ربات‌های لایک کننده

راهکار بعدی که برای افزایش لایک اینستاگرام و حتی تعداد دنبال کنندگان استفاده می‌شود، استفاده از ربات‌های اینستاگرام است. یک سری ربات در سطح وب هستند که با نام‌هایی مثل نینجاگرام و… شناخته می‌شوند. طرز کارشان هم به این صورت است که بعد از دادن دسترسی اکانت‌تان به آنها، با آیدی شما به سراغ پست دیگران رفته و آنها را لایک می‌کنند.


در ادامه هم تعداد زیادی از مخاطبان این کار را جبران کرده و پست‌های پیج شما را لایک می‌کنند. این رفتار در نهایت باعث می‌شود اینستاگرام نسبت به حساب شما حساس شده و احتمالا اکانت‌تان را به دلیل استفاده از ربات با محدودیت روبرو کند! بنابراین بهتر است از این روش هم مثل خرید لایک اینستاگرام دوری کنید.

خرید لایک واقعی اینستاگرام

سخن پایانی مقاله خرید لایک اینستاگرام؛ چه کنیم!

خب بعد از همه این سختگیری‌ها و نکن‌نکن‌هایی که در این مقاله راه انداختم، احتمالا می‌پرسید پس باید چه کار کنیم؟ خب راستش را بخواهید جواب من هم همان جواب کلیشه‌ای و تکراری است: به جای این روش‌های خرید لایک اینستاگرمی فیک و تقلبی، سعی کنید با محتوای خوب و اصول بازاریابی در اینستاگرام، مخاطب را به سمت پیج خودتان راهنمایی کرده و او را وادار به تعامل کنید. تنها راه واقعی برای رشد پیج اینستاگرام در این شرایط، صرفا واقعی بودن است!

خرید لایک اینستاگرام - ارزان و خوب

خب به انتهای مقاله خرید لایک اینستاگرام رسیدیم. در این مقاله ابتدا فهمیدیم چرا خریدن لایک فیک اشتباه است و در ادامه متوجه شدیم چه رفتارهای اشتباه دیگری برای افزایش لایک‌ها وجود دارد. اگر سوال یا نظری در مورد این مقاله دارید در بخش نظرات آن را مطرح کنید و اگر فکر می‌کنید مطالب آن می‌تواند به دوستان‌تان در هدایت کسب و کار اینستاگرامی‌شان کمک کند، این مقاله را با آنها به اشتراک بگذارید. با آرزوی موفقیت.

مقالات دیگر در مورد اینستاگرام و آموزش اینستاگرام

در مقالات قبلی یاد گرفتیم که برای حذف کامل اکانت اینستاگرام چه کار کنیم، یک پروفایل حرفه‌ای اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارد، همه چیز را در مورد استوری اینستاگرام آموختیم و در یک مقاله کاربردی دیگر، برای دانلود فیلم از اینستاگرام، 7 تا راه طلایی فهمیدیم! راستی بلدید برای رفع بلاک و ریپورت شدن در اینستاگرام چه کار کنید؟

چطور واقعی‌ترین روش‌های گرفتن لایک اینستاگرام را یاد بگیریم؟

برای اینکه بهترین، تازه‌ترین و واقعی‌ترین روش‌های افزایش لایک ارگانیک اینستاگرام را یاد بگیرید، از بسته فوق‌العاده زیر استفاده کنید. ضمن اینکه در این دوره غیرحضوری، بهترین و تازه‌ترین روش‌های تست شده کسب درآمد از اینستا را یاد بگیرید.

روی تصویر کلیک کنید 

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه دربارهٔ «قبل از خرید لایک اینستاگرام حتما این مقاله را بخوانید!»

  1. سلام ممنونم بابت مقاله خوبتون در رابطه با بهترین سایت های خدمات اینستاگرام من هم بر اساس تجربه شخصیم سایت متا فالوور رو پیشنهاد می کنم واقعا تیم پشتیبانیشون بنظیره و سرویس های با کیفیتی ارئه میدن

  2. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    ممنون که همراهمون هستید و دغدغه آموزش و یادگیری دارید…
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید.

اسکرول به بالا