زندگی بدون اینترنت – آزمون تست اعتیاد به اینترنت

سرفصل های مهم این مقاله

LOVELY

دوره رایگان چطور جذاب و دوست‌داشتنی باشیم؟!

جذابیت بر اساس اصول روانشناسی!

 

 

وابسته بودن بیش از حد به اینترنت یا بهتر است بگوییم «اعتیاد به اینترنت» و استفاده بیش از حد معمول از اینترنت امری است که این روزها گریبان گیر خانواده‌ها شده است؛ گاهی حتی باعث شده که ناخواسته بین شما و کسانی که دوستشان دارید اختلاف بیفتد.

 

شما هم به اینترنت اعتیاد دارید؟

اینترنت موجب می‌شود به جای انجام کارهای مفیدی که در طول روز می‌توانید برای پیشرفت خود انجام دهید به طور ناخواسته زمان زیادی را صرف چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی کنید. بدون اینکه حتی متوجه گذر زمان باشید یک لحظه سرتان را بالا می‌آورید و می‌بینید چقدر زمان زیادی را از دست داده‌اید؛ زمان‌هایی که اگر صرف آموزش دیدن خود می‌گذاشتید زندگی موفق‌تری را داشتید. اعتیاد به اینترنت علاوه بر اثرات منفی که روی شما دارد می‌تواند اثرات مخربی بر اطرافیان خود خانواده‌ و به ‌ویژه، کودکان و نوجوانانِ در حال رشد داشته باشد.

 

بدون اینترنت هم می‌توان زندگی کرد

شاید شما هم که الان در حال خواندن این مقاله هستید جزو افرادی هستید که یک لحظه هم نمی‌توانید بدون اینترنت دوام بیارید و دائماً در حال چک کردن شبکه‌های اجتماعی هستید اما از اینکه دچار این اعتیاد شده‌اید خبر ندارید. اغلب اوقات وقتی از ما بپرسند «چقدر در طول روز به شبکه‌های اجتماعی یا اینترنت سر می‌زنی؟» ساعات را بسیار کمتر از ساعات واقعی تخمین می‌زنیم و خودمان متوجه نیستیم که چه اندازه در این شبکه‌ها به سر می‌بریم.

با توجه به ضرورت موضوع اعتیاد به اینترنت در جامعه و از آنجایی که شاید در شناخت خود به عنوان اینکه آیا این موضوع گریبان گیر شما هم شده یا نه؟! این تست ساده (و نه ۱۰۰ درصد قطعی اما کاملاً اصولی) را برای شما تدارک دیده‌ایم که امیدواریم این تست به شما کمک کند تا میزان اعتیاد خود به اینترنت را بهتر بشناسید.

ما با طراحی این آزمون قصد داریم شما را از میزان وابستگی‌تان به اینترنت آگاه سازیم؛ شما هم می‌توانید این تست را با کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید تا زندگی بهتری را برای خود و دیگران رقم بزنید.

خوشحال می‌شویم نتایج آزمونتان را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

سعید عباسی

سعید عباسی

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «زندگی بدون اینترنت – آزمون تست اعتیاد به اینترنت»

  1. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام دوست عزیز
    وقت شما بخیر باشه
    از شما ممنونیم که برای رشد و یادگیری خودتون مجموعه بیشتر از یک نفر رو انتخاب کردید.
    متاسفانه آزمون تست اعتیاد به اینترنت همانند سایر آزمون ها در حال حاضر در دسترس نیست و این مورد در حال رفع و بررسی میباشد.
    ممنون از صبوری شما
    موفق و بیشتر از یک نفر باشید …

  2. سلام. من هر جوابی که به سؤالا می‌دم در نتیجه آزمون یه صفحه میاد که نوشته شما به تمام سؤالات پاسخ ۴ یا ۵ داده‌اید! حتی یه بار برای امتحان در جواب همه سؤالا گزینه شامل حال نمی‌شود و انتخاب کردم، بازم همین صفحه به عنوان نتیجه آزمون اومد!

  3. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام خانم حقیقی عزیز
    خیلی ممنون از کامنت شما
    این موضوع رو به تیم فنی اطلاع دادیم در حال بررسی هستند و به زودی حل میشه
    ممنون از صبوری شما
    موفق و بیشتر از یک نفر باشید

  4. تشکر‌از آقای بهرام پور
    میزان اعتیاد من به انترنت در حد استاندارد بود که شما میانگین و استاندارد را هم فرقش را بیان کردین و یک تشکری خاص دارم که به فکر رشد دادن جوان ها هستین جوان های که هیج حامی و رهبری ندارد و همیشه دچار افسردگی شده و یا به به باور های شیه علمی می پردازند باید یکی مثل شما را داشته باشند
    مجتبی صالحی افغانستانی

  5. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام دوست عزیز
    خیلی خوشحالیم بابت همراهی و رضایتتون
    این موضوع باعث افتخارمون هست.
    موفق و بیشتر ازیک نفر باشید…

  6. اینترنت برای من حتی ضروری تر از برقه وکه برق قطع میشه اول نگاه میکنم به شارژ گوشی تا هاتاسپات کنم به لب تابم!!!

اسکرول به بالا