قبل از خرید فالوور اینستاگرام این مقاله را بخوانید | جلوگیری از کلاهبرداری

سرفصل های مهم این مقاله

LOVELY

دوره رایگان چطور جذاب و دوست‌داشتنی باشیم؟!

جذابیت بر اساس اصول روانشناسی!

قبل از خرید فالوور اینستاگرام این مقاله را بخوانید | جلوگیری از کلاهبرداری

حدودا 2- 3 سال پیش بود که برای آخرین بار، پروژه مدیریت پیج اینستاگرام یک کسب و کار را قبول کردم. طبق تجربه‌ای که آن سال‌ها داشتم، مثل بقیه همکارهای خودم، برای اینکه بتوانم اعتبار پیج اینستاگرام مورد نظر را در ذهن مخاطب بالا ببرم، به عنوان اولین قدم اقدام به خرید فالوور فیک برای آن کردم. در ادامه هم به کمک محتوا و دیگر اصول فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، توانستم مخاطبان واقعی زیادی به پیج جذب کرده، درآمد آن را بالا برده و به صاحب کسب و کار تحویلش بدهم.

بعد از آن دیگر در دنیای شبکه‌های اجتماعی فعالیت نکردم و تمرکزم روی تولید محتوا سایت‌ بود تا اینکه چند ماه پیش مجبور شدم دوباره برای پیج خودم وارد این دنیا شوم. خب اول فکر کردم کار سختی نیست و با توجه به رزومه قبلی که در اینستاگرام دارم، می‌توانم به راحتی پیج اینستاگرام خودم را هم به موفقیت برسانم. اما طبق عادت همیشگی قبل از شروع، سری به وب سایت‌های خارجی زدم و مقالاتی راجع آموزش اینستاگرام و طرز کار آن خواندم.

تازه آنجا بود که فهمیدم در همین مدت، الگوریتم‌های اینستاگرام به اندازه یک شبکه اجتماعی جدید فرق کرده‌اند. در واقع آن روز متوجه شدم دیگر دانش قبلی‌ام در این دنیا به درد نمی‌خورد و باید آن را به روز کنم و یکی از مهم‌ترین نکاتی هم که در همین ابتدای به روز کردن اطلاعاتم فهمیدم این بود: امروز خرید فالوور فیک اینستاگرام، به معنی قتل عام پیج است! یعنی چه؟ توضیح می‌دهم ولی ابتدا بگذارید به دوستان مبتدی بگویم اصلا فالوور فیک چیست؟

 فالوور فیک اینستا چیست؟

چطور با خرید فالوور ارزان پیج خودتان را نابود کنید!

خرید فالوور واقعی اینستاگرام؛ حقیقت یا کلاهبرداری جدید؟

فالوور فیک خریده‌ام، چه کنم؟!

سخن پایانی مقاله «خرید فالوور فیلک اینستاگرام»

فالوور فیک اینستا چیست؟

یک سری ابزارهای اینترنتی ربات‌مانند وجود دارند که کارشان ساخت اکانت شبکه‌های اجتماعی مختلف و مدیریت دائم آنهاست. مثلا برای اینستاگرام ابزاری به نام instadub وجود دارد که می‌تواند اطلاعات چندین هزار اکانت اینستاگرام را در خود نگهداری کرده و به مدیرش اجازه مدیریت یکجا همه آنها را بدهد.

این یعنی یک فرد به راحتی می‌تواند با یک سری ایمیل یا شماره تماس فیک و البته استفاده از این ابزار، صاحب چند ده هزار اکانت اینستاگرام شود. حالا زمانی که شما بخواهید فالوور فیک (Fake follower) بخرید، باید به سراغ یکی از افرادی بروید که صاحب تعداد زیادی از این اکانت‌هاست (یا یک رابط بین شما و این افراد) در ادامه فرد مذکور به کمک رباتش، با تمام اکانت‌های فیکی که در واقع متعلق به شخص حقیقی و خاصی نیستند، اکانت شما را دنبال می‌کند. به این ترتیب تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام شما افزایش پیدا می‌کند. این دنبال کنندگان با نام فالوور فیک شناخته می‌شوند.

خب تا اینجا شاید خیلی هم بد نباشد که تعداد دنبال کنندگان‌مان بالا برود، اما زمانی که ادامه مقاله را بخوانید به خوبی می‌فهمید چرا می‌گویم نباید اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید!

قبل از خرید فالوور اینستاگرام این مقاله را بخوانید

خرید فالوور اینستاگرام ارزان | پیج خودتان را نابود کنید!

در ادامه می‌خواهم تک‌تک دلایلی که به خاطرشان اقدام به نوشتن این مقاله کرده‌ام را به شما توضیح داده و بگویم چرا با خرید فالوور فیک، تمام بودجه مالی‌تان در اینستاگرام را به باد می‌دهید. به سراغ اولین دلیل برویم:

1_ فالوور فیک سودی ندارد!

متاسفانه خیلی از افرادی که به تازگی وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی شده‌اند، به محض مشاهده تبلیغاتی با عنوان “خرید فالوور ارزان” یا “خرید فالوور ایرانی” فکر می‌کنند با پرداخت پول و جذب آنها به پیج‌شان، قرار است از فردا تعداد بسیار زیادی مشتری پیدا کرده و محصولات‌شان را بفروشند.

  

اما خب همین ابتدا باید بار دیگر تاکید کنم که در اغلب مواقع صاحب همه این اکانت‌های اینستاگرام صرفا یک نفر است و مطمئنا این تعداد اکانت فیک قرار نیست حتی یک ریال سود و خرید برای شما به همراه داشته باشند. این اولین دلیلی است که به خاطر آن می‌گویم نباید فالوور فیک بخرید.

2_ فالوور فیک دیگر اعتمادساز نیست

یادتان هست ابتدای مقاله گفتم چند سال پیش برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام، اقدام به خرید فالوور فیک می‌کردیم؟ خب راستش در آن سال‌ها چنین کاری کاملا رواج داشت. چرا؟ فلسفه این کار این بود که اصولا پیج‌های تازه راه اندازی شده به دلیل تعداد دنبال کننده پایین، توسط مخاطبان جدید دنبال نمی‌شدند. در این شرایط ما با خرید فالوور فیک سعی می‌کردیم نظر مخاطبان را در نگاه اول جلب کرده و آنها را به دنبال کردن صفحه وادار کنیم. به طور خلاصه هدف اصلی اعتمادسازی بود.

اما امروز شرایط فرق می‌کند. مخاطب امروز اینستاگرام آن مخاطب چند سال پیش نیست که حتی بلد نباشد با قابلیت‌های جدید این شبکه اجتماعی کار کند. مخاطب امروز آن کسی است که خودش برای جلب توجه مخاطبانش در اینستاگرام و جذب فالوور به دنبال راهکارهای مختلف گشته، با فالوور فیک آشنا شده، روش‌های تشخیص فالور فیک را یاد گرفته و به خوبی می‌تواند میان اینها تفاوت قائل شود.

بنابراین امروز پیج اینستاگرامی که در ابتدای شروع چند هزار فالوور فیک می‌خرد، عملا خودش را در تله بی‌اعتمادی کاربران گیر انداخته و آنها را نسبت به خودش دل‌سرد می‌کند.

3_ فالوور فیک جلو رشد پیج را می‌گیرد!

راستش را بخواهید اصلی‌ترین دلیلی که به خاطر آن پیشنهاد می‌کنم از خرید فالوور فیک اینستاگرام صرف نظر کنید، دقیقا همین موضوع است. این که وجود این نوع فالوورها باعث جلوگیری از رشد پیج می‌شود. چطور؟ الان به شما توضیح می‌دهم: ببینید، پیج اینستاگرام شما به طور کلی از 4 روش قابل رشد است:

تبلیغات کردن،

جذب مخاطبان در سایت و دیگر رسانه‌ها و ارسال آنها به سمت پیج،

جذب مخاطب از هشتگ‌ها،

جذب مخاطب از طریق اکسپلور اینستاگرام.

خب 2 روش اول که روش‌های پولی و زمان‌بر هستند. اما دو روش بعدی همان چیزی است که بیشترین مخاطب را به شکل رایگان به سمت شما جذب می‌کنند. طبق الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، پست‌های شما در این شبکه اجتماعی در صورتی در هشتگ‌ها در مقابل دید مخاطبان قرار می‌گیرد و همینطور در اکسپلور (آیکون ذره بین) به کاربران جدید نشان داده می‌شود که اول توسط مخاطبان خودتان پسندیده شود. یعنی چه؟

تصور کنید پیج اینستاگرام شما 500 نفر فالوور دارد. حالا یک پست جدید منتشر می‌کنید و انتظار دارید این پست هم در هشتگ‌های مربوطه به خوبی نمایش داده شود و هم در اکسپلور برای‌تان مخاطب بیاورد. اما اینستاگرام برای اینکه مطمئن شود پست شما لایق چنین چیزهایی است، اول می‌بیند که 500 نفر مخاطب خودتان نسبت به آن چه رفتاری دارند؟

  

مثلا اگر از این 500 نفر، در همان 2 ساعت اول 20 درصد پست را لایک کرده و کامنت هم برایش بگذارند، اینستاگرام متوجه جذابیت پست شده و رتبه خوبی در هشتگ‌ها و اکسپلور هم به آن می‌دهد. اما اگر مخاطبان خودتان به آن توجهی کنند خبری هم از مخاطبان جدید نیست.

حالا این را تصور کنید که پیج شما دارای 5 هزار نفر مخاطب فیک است، همین حالا یک پست در آن منتشر می‌کنید و نهایتا 10 نفر از مخاطبان واقعی‌تان اقدام به لایک کردن آن می‌کنند. در این شرایط اینستاگرام اینطور برداشت می‌کند که پست شما محبوبیت نداشته و لیاقت بودن در صفحات هشتگ و همینطور اکسپلور را هم ندارد. به این ترتیب است که خرید فالوور فیک از پایه و بنا، فرآیند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما را خراب می‌کند. بنابراین به این دلیل هم که شده به هیچ عنوان به سراغش نروید.

جلوگیری از کلاهبرداری خرید فالوور اینستاگرام

4_ با فالور دروغین، پیج‌تان را از دست می‌دهید!

با اینکه خرید فالوور فیک این‌همه مشکل برای پیج اینستاگرام به وجود می‌آورد، هنوز خیلی از افراد بدون داشتن دانش کافی به دنبال آن هستند. اما به تازگی اینستاگرام کمی نسبت به این موضوع حساس‌تر شده. یعنی چه؟

ببینید، تا همین یک سال پیش می‌توانستید با هزینه‌ای در حدود 5 هزار تومان، حدود 1 هزار فالوور فیک بخرید. اما الان دست کم باید برای همان تعداد فالوور نزدیک به 30 تا 100 هزار تومان هزینه کنید! می‌دانید چرا؟

جدا از بحث افزایش قیمت دلار، به تازگی اینستاگرام سیاست‌هایی را در الگوریتم‌هایش اعمال کرده که به شدت با خرید فالوور فیک در تضاد است و این باعث افزایش قیمت این نوع دنبال کننده شده. در این قوانین جدید، ممکن است حتی اینستا، پیجی را که اقدام به خرید فالوور فیک کرده به طور کامل حذف کند! علاوه بر این گاهی که کمی می‌خواهد آسان‌تر گرفته و کمتر اذیت‌تان کند، ممکن است به جای حذف کردن پیج‌تان، به طور کامل شما را محدود کند.

در این شرایط تا مدت زیادی امکان گذاشتن پست جدید و استوری را از دست می‌د‌هید. در واقع اکانت شما در چنین زمانی “بن” (Ban) می‌شود. با توجه به این، بنابراین عملا امروز خرید فالوور اینستاگرام به معنی قمار کردن روی کل کسب و کارتان است!

5_ فالوور فیک ریزش دارد

حتی همان زمانی که اینستاگرام هنوز سیاست‌های وحشیانه‌اش را در برابر فالوورهای فیک و خرید آن اعمال نکرده بود، باز هم ما با این مشکل روبرو بودیم. چه مشکلی؟ مشکل ریزش فالوور فیک. زمانی که شما اقدام به خرید فالوور می‌کنید، در همان روزهای اول چیزی بین 10 درصد تا گاها 80 درصدشان اقدام به آنفالو کردن‌تان می‌کنند!

به این ترتیب علاوه بر اینکه پول پرداخت شده بابت خرید فالوور پیج را از دست می‌دهید، در اصل اعتماد و اعتبار پیج را هم کاهش خواهید داد. البته همیشه هم ریزش فالوورها زیر سر صاحبان آنها نیست! تا الان خود اینستاگرام بارها و در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به حذف اکانت‌های غیر فعال کرده. در این زمان به ناگهان تعداد چندین میلیون اکانت غیر فعال حذف می‌شود که خب مطمئنا فالورهای فیک پیج شما هم بین آنها هستند.

مضرات خرید فالوور اینستاگرام


در مورد اینستاگرام بیشتر یاد بگیرید:


خرید فالوور واقعی اینستاگرام؛ حقیقت یا کلاهبرداری جدید؟

خب، ممکن است گاها در بعضی از تبلیغات مربوط به خرید فالوور، با متن‌هایی مثل خرید فالوور واقعی اینستاگرام یا خرید فالوور فعال اینستا روبرو شوید. در جواب این موضوع باید به شما تضمین بدهم که به هیچ عنوان فالور واقعی در اینستا وجود ندارد که بتوانید آنها را به زور پول به پیج خودتان وارد کنید. اما در ادامه 2 نوع دیگر از فالوورهای فیک که احتمالا با نام فالوور واقعی به مردم قالب می‌شود را به شما معرفی می‌کنم تا آگاهی بیشتری نسبت به آنها پیدا کنید:

1_ برنامه‌های فالو آنفالو

در سطح وب یک سری اپلیکیشن وجود دارند که افراد در آنها ثبت نام می‌کنند، سپس با فعالیت‌هایی مثل لایک کردن پست دیگران یا فالو کردن آنها، از برنامه امتیاز می‌گیرند. در ادامه به کمک این امتیازها می‌توانند سفارش خرید فالوور بدهند که خب این سفارش در اپلیکیشن ثبت شده و توسط بقیه افرادی که به دنبال امتیاز هستند، انجام داده می‌شود.

با توجه به اینکه به خوبی سابقه کار با این برنامه‌ها را دارم، به شما تضمین می‌دهم که اولا این فالوورها هیچ فعالیت واقعی و خوبی در پیج شما ندارند و دوما ریزش آنها به شدت بالاست. بنابراین پیشنهاد می‌کنم به سراغ آنها نروید.

2_ کمپین‌های تبلیغاتی غلط

ببینید، اصولا به یک سری فعالیت تبلیغاتی مثل انتشار تبلیغ پیج شما در پیج‌های دیگر و… کمپین تبلیغاتی می‌گویند که خب بازخورد خوبی هم دارد. اما به تازگی نوع دیگری از کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام راه‌اندازی شده که روش کار متفاوتی دارند.

در این کمپین‌ها، صاحب پیج که احتمالا صاحب یک شرکت تبلیغاتی است، از شما پولی در حدود چند ده میلیون تومان دریافت می‌کند. در ادامه از تعداد زیادی دنبال کننده می‌خواهد برای شرکت در قرعه کشی، پیج اینستاگرام شما و البته تعداد زیادی افراد دیگر را دنبال کنند. خب تا اینجا شرایط عالی است و اتفاقا دنبال کننده‌های کاملا واقعی زیادی هم به پیج شما سرازیر می‌شوند. اما مشکل کجاست؟

مشکل اول این است که تعداد زیادی از مخاطبان بعد از اتمام قرعه کشی، به سرعت شما را آنفالو می‌کنند و عملا پولی که پرداخت کرده بودید از بین می‌رود. اما مشکل دوم اینجاست که این مخاطبان هیچ علاقه‌ای به محتوای شما ندارند. در اصل آنها مخاطبان هدف شما نیستند و این موضوع باعث می‌شود هیچ تعاملی شامل لایک و کامنت با محتوای شما نداشته و دوباره از جذب مخاطبان جدید به پیج‌تان جلوگیری می‌کنند. بنابراین نه تنها پیشنهاد، بلکه خواهش می‌کنم سراغ این دسته از مسابقات اسپانسری اینستاگرام نروید.


در آزمون رایگان اینستاگرام شرکت کنید:

اینستا جیبتان را خالی می‌کند یا پر؟

آزمون رایگان اینستاگرام


فالوور فیک خریده‌ام، چه کنم؟!

و اما در بخش سوم و البته آخر مقاله، می‌خواهم به این سوال جواب بدهم که اگر خرید فالوور اینستاگرام کرده باشیم و الان متوجه اشتباه‌مان شده‌ایم، باید چکار کنید؟ خب در این حالت چند راهکار دارید:

راهکار اول این است که اگر پیج تازه‌تاسیس بوده و مخاطبان قبلی‌اش برای‌تان اهمیتی ندارند، بهتر است بیخیالش شده، حذفش کنید و یک پیج جدید بسازید. در این مسیر حتما مقاله حذف حساب اینستاگرام را بخوانید.

راهکار دوم این است که اگر وجود پیج برای‌تان اهمیت دارد، پس به مرور سعی کنید فالوورهای فیک را حذف کنید. برای این کار به بخش فالوورها رفته، آن دسته از مخاطبانی که به نظر فیک می‌آیند را از دنبال کنندگان پیج حذف کنید. پیشنهاد می‌کنم نهایتا روزانه بین 20 تا 150 فالوور فیک را به شکل دستی حذف کنید.

و در نهایت آخرین راهکار، این است که سعی کنید با تبلیغات، مخاطبان جدید به پیج جذب کرده تا اثر مخاطبان فیک را از بین ببرید. البته این در حالتی ممکن است که مخاطبان فیک خریداری شده تعداد کمی داشته باشند.

چرا نباید خرید فالوور اینستاگرام بخریم؟

سخن پایانی مقاله «خرید فالوور فیک اینستاگرام»

خب، در نهایت به انتهای مقاله خرید فالوور فیک اینستاگرام رسیدیم. در این مقاله اول از همه فهمیدیم که فالور فیک چیست، بعد فهمیدیم چرا خریدن فالوور فیک باعث ضربه به پیج اینستاگرام ما می‌شود و در نهایت هم راهکارهایی را برای کاهش تاثیر منفی فالوورهای فیک در پیج بررسی کردیم. اگر هنوز سوالی در مورد مطالب مربوط به خرید فالوور ارزان، خرید فالوور واقعی و… دارید، در بخش نظرات با کمی تجربه در این زمینه، در خدمت شما هستم.

راستی اگر فکر می‌کنید ممکن است خواندن این مقاله آگاهی‌بخش به دوستان‌تان در نجات کسب و کارشان کمک کند، حتما تا قبل از اینکه دیر شود آن را در شبکه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک گذاشته و کمک‌شان کنید. با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان،منتظر نظرات ارزشمند شما هم هستیم!

چطور روش‌های خوب برای جذب فالوور ارگانیک و واقعی را یاد بگیریم؟

بهترین روش‌های افزایش فالوور و همچنین کسب درآمد از اینستاگرام را مطابق با الگوریتم‌های جدید گوگل، از بسته جامع صفر تا صد اینستاگرام بیاموزید.

روی تصویر کلیک کنید 

امتیاز (4/5)
4/5
به اشتراک بگذاریم
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ دیدگاه دربارهٔ «قبل از خرید فالوور اینستاگرام این مقاله را بخوانید | جلوگیری از کلاهبرداری»

  1. پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

    سلام خانم اسماعیلی عزیز
    خیلی خوشحالیم که مجموغه بیشتر از یک نفر رو برای رشد خودتون انتخاب کردین.
    از شما ممنونیم که مقاله جلوگیری از کلاهبرداری رو مطالعه کردین
    موفق و بیشتر از یک نفر باشید.

  2. بسیاری از پیجها به‌نابی به‌سوی دیده شده از هشتگهای بیربط بهره‌مندی میکنند.
    فالوور وشناد قسم به پیجها اطمینان میدهد و درون نگاه
    ازل پشت دادن دوم کس را احضار میکند.
    پروفایل اشتغال و کارهایی که دارای
    شمردن فالوورهای بالایی هستند، جلب توجه
    بیشتری میکنند. بدرستی انجام پذیر است پیجی داشته باشید که بیش از ۹۰
    درصد آنها بانو باشند. متوجه شدن حاضر، روزانه بیش از ۵۰۰
    میلیون برآورد کاربری سرپوش اینستاگرام از استوری سود بردن میکنند و این به مقصد معنای
    یک درنگ والا به منظور بیزینس شماست.
    از این روی جای هیچ چشمداشت به‌خاطر
    استفاده از این خدمت بها و مسدود صیرورت اکانتتان
    دره پلتفرم اسپاتیفای هست ندارد. بسیاری از صفحات اینستاگرام توسط داشتن
    فالوور افزون انجام دادن بهی ترویج کردن مراکز خرید، رستورانها، فروشگاهها و غیره میکنند و نیک ازای هر شغل یا
    استوری تبلیغاتی مبلغی را تلقی میکنند.
    به یک نگاه خیلی برای پهرست فالوور صفحات اینستاگرامی، هشیار اکانتهای فیک
    میشوید. آنگاه از ورود به منظور این اپلیکیشن باید به صورت دستی، اکانتهای دلخواه را پشه فالو کنید.
    دانسته‌ها بایو نیکو متفق وارونه پسندیده میتواند نرخ تبدیل کاربرانی که دیمه شما را می بینند برای کسانی‌که شما را به دیدن
    سات تان فالومی کنند افزونی دهد.
    به عنوان مثال گزینه پیج همکارتان که رخش
    های شخصی خود را تو متعلق به مقصد شریک می گذارد همانند
    نیست. اینستاگرام قربان قوه های ویرایش نخستین خلاف را دارد، اما وافرا دوران آنها به منظور برپاداشتن یک فرتور
    واقعاً برسو نیستند. شاید تا به حال شنیده باشید که هر ویدیو اندازه
    ۱۰۰۰ نگار ارزش دارد ، گرچه بیش گو در
    این راستا زیاد است وانگهی نباید
    از ارزشمندی ویدیو پشه پلتفرم هایی همتا ابزار ، یوتیوب ، اینستاگرام و … شاید به‌وسیله خودتون انگاره کنید که سه‌کیلو بهترین درونمایه وجه دربرابر پیج اینستاگرام، زادن می کنم، پایان
    آساها اینستاگرامی رویه مقصود احترام می کنم و مروارید
    امتداد حرف اندکی دارایی غیرمادی گذاری در خرید فالوور فیک، اهتمام ورزیدن می کنم پیجم سطح همانند پیج های پربازدید دیگه به
    کاربران جدید، نشان دهم. از طریق محل استقرار رادار ما می توانید به راحتی و سریع و به گونه در دم خرید فالوور خود را اجرا
    دهید. برای ضبط اندرز فی‌الفور داخل دیجی فالوور بایسته موجود از بالای ایستگاه بلد دیوارچه مرقوم فرمایش انی شوید
    و نام نویسی کنید که دروازه این رو اهمیت ها به‌طرف کاربران ثبت نام شده کاهش مشهود میکند.
    محک امارت داده است که فالوورهایی که عاری مقصد خاصی و به یکروند به روی بند های خریداری
    شده، سفرجل فالوورهای شما افزودن می شوند، باب دیلاق
    مدت، صورت اینستاگرام شما را واگذار
    می کنند. حالا لذا از گذشت چندگاهی تواند بود نیکو این تصور بیوفتید که محض بهبود چونی رویه اینستاگرامتون و اضافه درسد همکنش پیج تحفه خوب منقا جماع کردن فالور های فیک دارید ولی
    چگونه میتوانید فالوورهای فیک را بی‌ریا کنیم و آیا شاید
    بودن زدودن تسلط گروهی فالوورهای فیک اینستاگرام بود دارد ای
    مزد تو دنبال کردن این آموزش میخواهیم به
    مقصد شما یادکرد دهیم که چسان فالوررهای پیج خود را زیرا
    پیج به گونه ویژگانی باشد و چقدر
    به روی کلی تمیز کنید. شاید آش خود بگویید
    که همه فالوورهایی که به‌طرف پیج، می خریم، فیک نیستند.
    این کنش سبب افزوده شدن engagement خم شما می شود و
    می تواند باب فزونی فالوور بهی شما پشتیبانی
    کند. توسط ساخته یک پروفایل فریبنده و بهروز، اضافه شمارش دنبالکنندگان و به سوی
    اشتراک گذاری درونمایه مرتبط، برندها میتوانند تمیز
    دادن نام نما خود را برین ببرند.

    نشانه‌ها و ویدئوهای خوب انبازش
    گذاشته شده موجب تزاید سهش بستگی و ارتباط شما مع عزیزان میشود.
    فالوورهای فیک غریبه بهی این مفاد هستند که پیج آنها توسط رباتهای برون‌مرزی آماده شده اند
    که پیج آنها دارای اسامی و پیکره‌ها پروفایلغریبه است و اگر دروازه فالوورهای
    شما باشند دیگران متوجه میشوند که این فالوورها
    بیرونی هستند. بهترین راهکار این است که از به منظور
    اشتراکگذاری جمعناتمام توییت
    ها و مقاصد خود خودداری کرده و فقط توییت هایی که نرخ اشتراکگذاری دارند را گلچین کنید.
    اینستاگرام معدیدن کاربرانی که پیوسته ملتفت
    شدن دنبال عمل کردن محتوای پیج شما هستند،
    متذلل های شما عارض لایک می کنند و
    نظرات موثری به‌جانب سفله های شما پیشکش
    میدهند، جهد می کند به‌وسیله قرار دادن پیج شما مدخل اکسپلور، نزاکت را برای کاربران نوباوه
    تیر دهد و این بهترین راهکار
    در عوض فزونی فالوور است که اگرچه درصد شکل‌پذیری متمایز اجرا
    کردن این جریان، به‌وسیله فالوور فیک فراوان کمتر از چیزی هست که تصورش را می کنید.دروازه دنیای
    امروزی، بسیاری از کارفرمایان و کمپانیها خوب دنبال افرادی میگردند که توانایی تاثیرگذاری
    دروازه رسانههای همگانی را دارند.
    سرپوش دنیای رسانههای اجتماعی، چشمداشت فراوان سپید
    است. و هستند. همراه خرید فالوور اینستاگرام، شما میتوانید آش
    این برندها توقع کنید و نام نما
    خود را به طرفنمایانی برسانید. بنابراین از روشهای گوناگون جهت بدست اتیان فالوور سود می کنند که خرید فالوور یکی از آنهاست.
    دیمه شما که فراتر فقط ۳۴۹ فالوور داشت تو
    وصف معادل دوره ۱۰ بلبل فالوور میگیرد
    آنهم توسط صرف ناچیز. ریزش های لایک حرکت عصبی و غیرارادی‌عضله صورت
    تاک هنگفت زیاد و ناچیز می باشد.
    بیشتر پیج ها درب اینستاگرام همواره
    تو تلاشند تا زم به طرف روش های درهم بتوانند لایک های متذلل خود
    را استکثار دهند؛ خرید لایک اینستاگرام به‌وسیله با ارزش رخیص روشی بیاندازه ساده و
    بی دردسر است که بصورت فوری وسیله استکثار لایک های مستند مبتذل شمامیشود.
    آنجاست که شما لذا از مدتی، روی آور می شوید
    که مقدارفالوورهای شما به‌وسیله کاهش شدیدی روبرو شده است.
    دره آگهی اپ کران خوب فالوورهای باکیفیت دسترسی مشخص می کنید
    و پس از سفارش هوشمند می شوید
    که شایان نیست چه مقدار فالوور درخواست کرده اید.
    آغازین موردی که مروارید عزیز کاربرانی که
    صفحه شما را می بینند مهم است مفروضات بایو اینستاگرام است ، شما در بایو
    اینستاگرام خود باید درب جملاتی مجمل
    و کوچک اظهار کنید که دقیقا سکون
    است درون این صفحه چون‌که ماجرا کنید و سوگند به مخاطب
    بسیار کمکی می توانید بکنید. اما این فالوور هیچ
    کمکی سوگند به ارتقای پیج شما نمیکند.

    اگر بخواهم خوش‌خیال به‌سبب شما تاویل دهم، داشتن ۱۰۰k
    فالوور، تواند بود یارا پیروز دربرابر نادرست
    خوشنودی و استواری کاربران جدید باشد، ولی بی‌قدر های یک پیج ۱۰۰هزارتایی، باید
    قامت ۱۰هزار لایک و ۵۰۰ کامنت مستند و غیرتبلیغاتی،
    داشته باشد. از هشتگ ها به‌سوی زناکار
    خواهان اغلب درب متذلل های خود بهره‌جویی کنید.
    خرید فالوور اینستاگرام سفرجل
    رزق‌جویی و کارها ایناحتمال را میدهد
    که به سرعت شروع کنند و شمار شمارگان فالوورهای لازم را واکش کنند.
    قربان از چین ها را که بررسی می کنیم به‌وسیله این ساختگی
    رویارویی می شویم کههمه کاره
    میخ هر واژه ای که با ذهنش منضوج
    را به طرف هشتگ برگرداندن کرده است و از هشتگ های
    بلا مورد استفاده کرده است
    . آوازه‌گری خود را گدازش و بررسی کنید و نقاط ضعف و نفوذ تبلیغاتان را شناسایی
    کنید به این صورت که از ادمین کرس های آوازه‌گری دهندهدرخواست
    کنید جفت پس از ۲۴ شصت دقیقه از
    آغاز آوازه‌گری ، مفروضاتمربوط بهی بازدید
    و … در این شرایط است که موجی از
    کاربران به‌سوی موانست همراه فعالیتهای شما، بهی جهت پیج
    شما میآیند. همچنین، محتواهای آموزشی سر زمینههای متنوعی از طریق
    اینستاگرام به سوی آبونه گذاشته میشوند که به سمت شما شاید
    بودن دسترسی نیکو اطلاعات بارور را میدهد.
    به این حال، باید به باریک بینی برگزیدن کنید که از کجا فالوورهای خود را خریداری کنید و همچنین از استراتژیهای متعادلی به‌خاطر همکنش همراه
    فالوورهای جدید بهره‌وری کنید عدیل ارتباطات همگانی و تعاملات فزونی یابند.

    به منظور گلچین این مراجع و تارنما ها بهتر است دقیقه هایی را فردید داشته
    و به منظور پیشامد ببندید که
    بتوانید بهترین آنها را گزینه کنید و از کارها ثانیه قسمت مند شوید.
    این مطلب سیما هیچگاه فراموش نکنید، اگر
    مخاطبان هان فالوورهای شما همراه نازل های شما ارتباط معین نکنند و برای قطع کافی، لایک و view نداشته باشید، هر
    آینه پیج شما مطلع پاره Expllre که گیتایی از مخاطبان، چشم
    براه شما هستند، واقف نخواهید شد.
    بدان‌سبب اگر شما نیز سالک حین باند از کسانی هستیدکه می خواهید یکی از پیروزمندانه ترینها و همچنین مشهور شده ترین های موجود سرپوش
    این برنامه باشید، همواره باید
    محض خرید فالوور مخصوصاً خرید فالوور راست تردز به روی سنجیده باخبر کردار
    شوید. این روش در سنجش دیگر روش
    های های ربایش و خرید فالوور فیک، بهتر و بجا تازه است.
    این استراتژی یکروندانه بر پایه زمان مناسب
    مکانی شما، هشتگ های مرتبط مع کار و کارتان و جنسیت همگان دلخواه شما، این فالوور ها صورت نیکو
    شما اعلام فالو می دهند که در صورتی وقت ها به سمت شما فالو غوک بدهند، به‌سوی شما در
    سنجش دیگر روش ها، کاربردی صعوه است.
    بررسی مزایای فروش فالوور درون
    اینستاگرام انگ می دهد که روزانه با ۳ عدد ۴
    وقت عمل گزاردن قسم به لطافت می
    توانید درآمد معادل همسانی بسته به کسب‌ها گوناگون چپیره داشته باشید.
    ختم کسانی‌که قصد دارند از راه اینستاگرام حرفه درآمد کنند، میتوانند از راه
    سایتهای فروش پیج اینستاگرام حرف فالوور واقعی، در سنجش با خرید پیج اینستاگرام کم‌بها انجام دادن کنند.
    ابزار، یوتیوب ، توییتر ،
    تلگرام و تا انجا که پیام غیبی و آری و
    روبیکا آهنگ می توانید به‌سوی افزایش فالوور اینستاگرام خود درآیگاه بگیرید ، فقط
    کافیست محتوایی را که از بهر اینستاگرام پدیدآوری می کنید به‌وسیله دگرگونی‌هایی جزیی سرپوش این پلتفرم ها پخش کنید
    و دنبال از لحظه از دنبال کنندگانتان درخواست
    کنید دانه شما را درون اینستاگرام فالو کنند.

    یکی دیگه از روش هایی که این کارتل ها، صیقلی افزارها و
    اکانت های فروش فالوور فیک به‌سبب تکثیر این نمره بهره‌گیری می کنند، این
    است که سفرجل شما استراتژی برای
    فالو ساختن شمارگان بیشی فالوور رخ
    می دهند و ضمانت می کنند که اگر
    شما هنگام ها فالو کنید، هر آینه متعلق ها آهنگ
    شما وجه فالو کنند (به منظور واژه
    follow back می دهند). ناگفته نماند که ادا چنین زحمتکش
    به انگیزه جلوگیری از تعدادی مشکلات اجتماعی و نهراسیدن همچون آزردن های تلفنی
    می گردد. برنام جذابی به‌سوی آوازه‌گری خود گلچین کنید برای فکر تصویر ۱۰ راهکار به‌علت جلوگیری
    از معتاد شدن قسم به ویروس کرونا.

    اگر چنانچه میخواهید مع افزایش فالوور حرف چگونگی
    اینستاگرام بوسیله یک نمانام نام‌آور تبدیل شوید، جهد
    کنید یک هشتگ به‌وسیله آوازه نام نما هان نشان خودتان گلچین کنید و
    به‌سوی در دم هشتگ بازاریابی کنید.
    گاهشمار درونمایه حتما نباید اکسلی شگفت آور و ناآشنا باشد وانگه
    می تواند واحد یک فایل باشد که کهن نگاری پراکندگی هر قصیر را تو
    ستونی بنویسید و داخل ستون گستاخی بهی رویه خلوت‌گزین
    ایده اصلی ایجاد گری بن مایه خود را بنویسید.
    درب روش خرید فالوور هدفمند اینستاگرام شما کوده ای
    از فالوورهای حقیقی و عجم دارید
    که باید آنها را به کار موثق خود تزاید دهید و
    آنها را به‌خاطر همیشه درب پیج کسب و کار خود مقیم کنید.
    اینک یک کوچک نوین اندرون صفحه
    خود با هموندی میگذارید و شمار شمارگان لایک این دون‌همت سرانجام به سوی ۱۰۰ عاقبت میرسد
    که چرا که نه در مقایسه با ۴۰۰ فالوور صحیح دیدنی است اما هیچ تناسبی
    همراه ده بلبل و پانصد فالوورتان ندارد.
    به برپاداشتن درونمایه آموزشی
    و انبازی گذاری آن درون پروفایل خود، میتوانید مشتریان خود را درباره نحوه استفاده از
    فرآورده‌ها های و خدمت‌ها آموزش دهید.
    گرچه چیره مردم سر کشتی های اولی از این پنجره‌مشبک از روی یک ابزار باب راستای
    آکندن اوقات مجال و ای از
    روی سرگرمی کاربری می کردند، ولی امروزه به راستی
    برخلاف شده و ناگهان کسان نقصان از
    بهر این نگرش از اینستاگرام
    کاربری می کنند. از آنجایی که امروزه حرفه درآمد از اپلیکیشن ها و برنامه های مجازی شدید خوش‌خیال شده، می
    وسع درآمد گرامی گیری مقصود از اینستاگرام به سوی دست
    آورد. هنگامیکه مردمببینند که افراد دیگری درباره برونداد شما به مرغوبیت یادکرد میکنند آرزومندمی شوند که مع شما همکنش کنند و
    همین تعامل بستری به‌سوی افزونی فالوور است.
    شیخ فرزانه از این روی در عوض ازدیاد فالوور ارزش دارد که
    نه مجرد حین یکه ، راغب بهیدیدن سات شما می شود ونکه کسان
    دیگری که جواب هوشمندانه شما را دیدهاند شیفته نیک دنبال
    کردن شما خواهند شد. کاربران
    ایسمینار خلف از برگزار گشتن یک وبینار بالنده به گمان بسیار خواستار دنبال عمل کردن شما باب اینستاگرام خواهد شد.
    شما از طریق پلتفرم ایسمینار می توانید وبینار رایگان آموزشی برگزار کنید و از افرادی که اندر وبینار شما همبازی کرده اند درخواست کنید به محض اینکه شما را در اینستاگرام دنبال کنند .
    اگر بهترین کمپین سبقت گرفتن کیهان
    را دلمشغولی برگزار کنید مرشد با درستی متعلق را رسانیدن
    نکنید ، لمحه پویش ناکامی خورده خواهد بود.

اسکرول به بالا